Trouwen in 2025

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17434
Geregistreerd: 27-08-06

Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-24 14:45

Het nieuwe jaar is amper begonnen en toch droom ik al over 2025.
Afgelopen kerst heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd, waarop ik volmondig 'Ja!' heb gezegd.
Sterker nog: volgens hem heb ik hem nauwelijks de vraag laten afmaken voor ik al instemde. :=
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat wij het komende jaar onze aandacht willen richten op andere zaken, hebben we besloten om op 2025 te mikken.
Wanneer precies weten we nog niet, dat hangt er helemaal vanaf hoe 2024 er voor ons gaat uitzien.
Maar we zijn al heerlijk aan het dagdromen en Pinterest is inmiddels mijn beste vriend.

Qua grootte willen we het aardig uitgebreid doen met als afsluiter in ieder geval een groot feest.
Een thema hebben we ook al en we weten ook al zo'n beetje wie we als getuigen willen maar dat is het voor nu wel zo'n beetje.
We willen sowieso een boek maken waarin we al onze ideeën en wensen in kunnen zetten.
Dan hebben we meteen een leuk naslagwerk van alle voorpret om te bewaren.

Wie gaan er nog meer trouwen in 2025?
En hoe gaat jullie bruiloft eruitzien? Groot? Klein? Thema? Geen thema?
En natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar jullie aanzoekverhalen. <3

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:46

Yes, ik klets ook al mee in het 2024 topic maar wij gaan trouwen op 12 juli 2025!

Wij zijn samen sinds 31 maart 2017 en op 31 maart 2023 ben ik ten huwelijk gevraagd. Ik heb geen zin om heel erg te haasten met het plannen van de bruiloft dus we hebben ook bewust pas voor 2025 gekozen. :')
Onze locatie is al gekozen, het gehele programma op 1 locatie. Dat was voor mij wel een eis, net als dat er geen andere acitiviteiten op de locatie zijn tijdens onze bruiloft en dat de mogelijkheid er is om met mooi weer buiten te trouwen.

Afbeelding

Afbeelding

De dag gaat er grofweg uitzien zoals hieronder. Tijden nog nader te bepalen :+
Ontvangst
Ceremonie
Toosten
Foto's mij en mijn vriend (of man, dan :+)
Foto's van ons en de rest
Borrel
Diner
Feest

50 daggasten en 100 avondgasten (ongeveer)

Kleurenpalet wil ik graag zomers omdat we middenin de zomer trouwen. Vind zoals hieronder heel mooi.

Afbeelding

Afbeelding

Amyyy

Berichten: 3498
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 19:14

Hoi bruidjes!

Ik kom hier mega ruw het topic binnenvallen, en ik weet ook niet of het mag, maar ik ga het toch doen :D . Sinds 2022 ben ik bruidsvisagist en haarstylist, mijn stijl is romantisch, boho, undone.
Ik ben bezig met het finetunen van mijn administratie en communicatie, en ik zoek één bruid die het leuk zou vinden om gratis haar make-up en haar te laten doen, tegen alleen een vergoeding voor de reiskosten (21 cent per km vanaf Amersfoort. Hou rekening met heen en terug voor een proefsessie en heen en terug voor de uiteindelijke bruiloft.

Dit is geen oefensessie, maar eerder een samenwerking waarbij ik jouw bruiloftslook verzorg. In ruil vraag ik om wat professionele foto's die ik mag gebruiken op mijn website en social media, feedback op mijn begeleiding en proces, zodat ik mijn diensten nog verder kan verbeteren en een openbare review.

Als je interesse hebt, stuur me dan gerust een berichtje met je trouwdatum (of de periode waarin je trouwt) en een paar ideeën die je in gedachten hebt voor haar en make-up. Het hoeft niet superuitgebreid te zijn, dit is juist het deel waarmee ik een nieuwe werkwijze aan het maken ben, en die wil ik juist uitbreiden *\%/*

Gwenvd

Berichten: 1730
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 15:06

Wow heb ik wel een stipje gezet maar nog niet gereageerd… dommmm

Anyway, wij gaan trouwen eind mei 2025, super veel zin in.

Omdat ik van doorpakken hou hebben we al best wat geregeld haha

We hebben een locatie en de fotograaf geboekt, de ceremoniemeesters zijn al betrokken en de bedankjes zijn al verzonnen. De kapster heb ik ook vast gevraagd en een vriendin kan de make up doen.

Ik ga in april jurken passen, daar kijk ik nu het meeste naar uit.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 17:06

Leuk Gwen, welkom! Weet je al een beetje wat je wilt qua jurk?

Gwenvd

Berichten: 1730
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 17:11

Ja ik heb wel ideeën, ik houd niet van heel veel kant, een grote jurk is ook niet handig want ik ben maar klein.

Ik denk wat strakker met wel beetje bling er op.

Op deze jurk ben ik verliefd maar is niet in Nederland te krijgen haha en heeeeeel duur.

https://evalendel.com/esmi/

MaritGalinda

Berichten: 371
Geregistreerd: 08-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:29

Ohhhh wat leuk dit topic! Ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd en we gaan waarschijnlijk eind mei of juni 2025 trouwen <3
Lekker rustig aan alles plannen en ik wil het liefst in het voorjaar trouwen :)

Afbeelding

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 09:35

Gefeliciteerd en welkom! :D

Jolien87

Berichten: 17434
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-24 09:38

Wat leuk, wees welkom! Gefeliciteerd *\o/*
Leuke foto ook met die shetjes erbij. <3

Gwenvd

Berichten: 1730
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 09:40

Aahhh super leuk! Gefeliciteerd!

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 09:59

Ik lees wel al mee maar ik heb me nog helemaal niet voorgesteld zie ik! Ik las en praatte mee in het 2024 topic maar dat is toch een beetje te vroeg voor ons.

Ik ben in november vorig jaar in Costa Rica ten huwelijk gevraagd door mijn vriend <3 We zijn nu ruim 10 jaar samen.
We zijn bezig met locatiebezichtingen maar dat schiet nog niet heel erg op moet ik zeggen. Korte bezichtigen waar je echt het idee bent dat je ‘weer een bruidspaar’ bent, überhaupt te laat op de afspraak want die had autopech en ‘of wij die even op konden halen, hij heeft een gele trui aan’, offertes die 1,5 week te laat komen en die alsnog 3 keer opnieuw moeten, geen klik met de locaties. Ik dacht dat het makkelijker zou zijn :Y)

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 10:08

Hello dames! Ik klets ook mee in het 2024 topic. Maak jaarlijks heel wat bruiloften mee en kan wellicht wat vragen beantwoorden :)

Gefeliciteerd voor alle net gevraagde dames, zo ontzettend leuk!!

Esmee: Wow, wat een toffe locatie en ik ben verliefd op je kleurenpalet!! Is een keer wat anders dan wat je nu heel vaak ziet <3 <3
Gwen: Fantastische jurk! Kan je ook niet verschillende bruidsmodezaken aanschrijven of ze iets soortgelijks hebben? Verder ken ik ook een atelier in Markelo die jurken vanaf 0 naar wens maakt. Misschien is dat nog iets voor je?
Autumnn: Jeetje dat klinkt echt slecht hoor, denk dat je dat niet eens als locatie moet willen hebben als ik eerlijk ben. Een goed gevoel is alles! In welke regio ben je op zoek?
Amy: Als je op deze manier foto's wilt vergaren is het heel belangrijk dat je toestemming hebt van de fotograaf voor commercieel gebruik. Vaak moet je daar wel voor betalen, hou daar dus rekening mee.

Gwenvd

Berichten: 1730
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 10:16

Toevallig Esmee, wij hebben ongeveer hetzelfde kleurenpalet!

Wij trouwen bij de olmenhorst, doordat het daar vooral groen en bruin is van de bomen en dan wit van de aankleding van het huis enz willen we ook veel kleur toevoegen met bloemen :)

Liselot: ja dat zou altijd nog kunnen inderdaad. Ik ga me nu eerst laten verrassen bij een winkel in Leiden. Mocht ik niet slagen dan gaan we misschien naar Zwolle of Utrecht waar ze jurken verkopen van Eva Lendel. Die vind ik zoooo mooi <3

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:01

Liselot schreef:
Hello dames! Ik klets ook mee in het 2024 topic. Maak jaarlijks heel wat bruiloften mee en kan wellicht wat vragen beantwoorden :)

Gefeliciteerd voor alle net gevraagde dames, zo ontzettend leuk!!

Esmee: Wow, wat een toffe locatie en ik ben verliefd op je kleurenpalet!! Is een keer wat anders dan wat je nu heel vaak ziet <3 <3
Gwen: Fantastische jurk! Kan je ook niet verschillende bruidsmodezaken aanschrijven of ze iets soortgelijks hebben? Verder ken ik ook een atelier in Markelo die jurken vanaf 0 naar wens maakt. Misschien is dat nog iets voor je?
Autumnn: Jeetje dat klinkt echt slecht hoor, denk dat je dat niet eens als locatie moet willen hebben als ik eerlijk ben. Een goed gevoel is alles! In welke regio ben je op zoek?
Amy: Als je op deze manier foto's wilt vergaren is het heel belangrijk dat je toestemming hebt van de fotograaf voor commercieel gebruik. Vaak moet je daar wel voor betalen, hou daar dus rekening mee.


Noord-Holland!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:10

Daar zit ik wat minder, maar resort De Beemster heb ik vorig jaar een toffe bruiloft geschoten en dat was echt een fijne locatie! (toen iig)

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:12

Oh thanks voor de tip! ga ik ook even naar kijken

M_aaike_

Berichten: 367
Geregistreerd: 01-03-05

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 22:27

Ik kom mij ook maar eens melden in dit topic.
Vorige maand ben ik ten huwelijk gevraagd en ook wij zijn op dit moment op zoek naar een locatie in noord Holland.

Hebben al gekeken bij de watermolen in Hauwert en gaan komende week naar nieuw westert en het ruiterhuys. Zijn vooral op zoek naar een locatie die leuk betaalbaar is voor 50 daggasten. Voor zover een bruiloft überhaupt betaalbaar is :D

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 00:14

M_aaike_ schreef:
Ik kom mij ook maar eens melden in dit topic.
Vorige maand ben ik ten huwelijk gevraagd en ook wij zijn op dit moment op zoek naar een locatie in noord Holland.

Hebben al gekeken bij de watermolen in Hauwert en gaan komende week naar nieuw westert en het ruiterhuys. Zijn vooral op zoek naar een locatie die leuk betaalbaar is voor 50 daggasten. Voor zover een bruiloft überhaupt betaalbaar is :D


Valt binnen, maar ik was afgelopen zomer als fotograaf op de boerenplaats. Erg leuk! Klein en knus met boomgaard en glazen kas voor slecht weer.

M_aaike_

Berichten: 367
Geregistreerd: 01-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 00:31

RianC schreef:
M_aaike_ schreef:
Ik kom mij ook maar eens melden in dit topic.
Vorige maand ben ik ten huwelijk gevraagd en ook wij zijn op dit moment op zoek naar een locatie in noord Holland.

Hebben al gekeken bij de watermolen in Hauwert en gaan komende week naar nieuw westert en het ruiterhuys. Zijn vooral op zoek naar een locatie die leuk betaalbaar is voor 50 daggasten. Voor zover een bruiloft überhaupt betaalbaar is :D


Valt binnen, maar ik was afgelopen zomer als fotograaf op de boerenplaats. Erg leuk! Klein en knus met boomgaard en glazen kas voor slecht weer.


Helemaal wat wij zoeken, maar helaas zijn zij gestopt.

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 20:42

M_aaike_ schreef:
RianC schreef:

Valt binnen, maar ik was afgelopen zomer als fotograaf op de boerenplaats. Erg leuk! Klein en knus met boomgaard en glazen kas voor slecht weer.


Helemaal wat wij zoeken, maar helaas zijn zij gestopt.
Ik val ook even binnen, maar misschien past Paviljoen Puur dan ook wel bij jullie of ietsje anders: Oranjerie Elswout, prijzen liggen dan vaak ook wel aan de dag/maand. :) succes!

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:14

Aah echt jammer! Daar was ik nog niet van op de hoogte.

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 08:39

Jaa leuk! Ik praat ook graag mee. Ik ben in afgelopen januari ten huwelijk gevraagd en wij gaan september 2025 trouwen. Ook bewust onszelf wat tijd gegeven — ik zit midden in een opleiding, doe stage en werk 30 uur, en ben eind vorig jaar mijn paard verloren die ik 20 jaar had. Het zijn heftige 6 maanden geweest haha :') maar zomer 2025 is mijn opleiding klaar en vonden we een goed moment.

Wij hebben ongeveer 60-70 gasten en ik ga zaterdag een jurk passen in Apeldoorn! Zo veel zin in!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 08:50

Gefeliciteerd!! Veel plezier zaterdag!

Gwenvd

Berichten: 1730
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 08:53

Gefeliciteerd! Super leuk!

Heb je al een idee wat voor jurk je mooi vindt?

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 14:18

Bedankt iedereen!

Gwenvd schreef:
Gefeliciteerd! Super leuk!

Heb je al een idee wat voor jurk je mooi vindt?


Zeker! Ik ga vooral voor de Modeca Nigella. Als die het niet is, dan ga ik ook andere jurken passen. Dus vooral klassiek, conservatief, minimalistisch, elegant.