Hulp nodig! Hoe PB's verzenden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 00:22

Ok, is me een hoop duidelijk geworden Lachen

Zo'n 'favorieten' lijstje gaat er komen maar nog niet in de volgende versie van phpBB (maar wel redelijk snel daarna waarschijnlijk. We willen dat namelijk wat uitgebreider gaan doen dus dat die personen dan opvallen in topics die jij aan het lezen bent, dat je ziet in welke topics ze gereageerd hebben, dat ze opvallen in de online list, dat soort dingen. Maar daar moeten we nog ff over nadenken.

PB's versturen naar alle mods of alle mods van een forum komt er waarschijnlijk al in 2.0

Een lijst met alle gebruikers komt er zeker niet, dat is niet fun op een board met meer dan 20 gebruikers, laat staan bij 4000 ofzo.

Het invoer vakje blijft maar waarschijnlijk met een knopje daarnaast waarmee je snel iemand kan zoeken b.v. op een deel van de naam, of misschien ook een lijstje met mensen die al in je PB lijst staan (waarvan je op dat moment PB's hebt b.v.). Moet ik nog ff over nadenken...

Bekijken van de PB's die je verstuurd hebt gaat er ook komen, heel misschien ook dat je PB's kan wijzigen/verwijderen zolang de ontvanger de PB nog niet gezien heeft (maar dat is dus een misschien).
Ik zat me ook altijd af te vragen waar iets in godsnaam over gaat als je een pb krijgt met 'Ja, dat is goed'... Haha!

@Lielle: Gebruikersacceptatie? De gebruikers moeten maar gewoon accepteren wat wij maken Lachen

Nee, bokt is een constante gebruikersacceptatie test. Als je denkt dat iets beter/sneller/makkelijker kan dan hoor ik dat altijd HEEEEEEEEEEEL extreem graag Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 00:34

het was maar een beroepsgedeformeerde opmerking Haha! Haha! ik kon het niet nalaten Schijnheilig

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:52

Het zou ook wel handig zijn als je kunt zien of je een bericht al beantwoord hebt of niet. En een map met reeds verzonden berichten is ook handig.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 21:58

Ik met mijn goede idee *LOL* Haha! ben het ook wel eens met Margreet! Dat je kan zien of je al gereageerd hebt op een PB

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 22:30

-berichtenfolder
-'adressen'lijst
-block optie

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 22:31

Blokkeren? Hee da's ook wel een goeie.. Schijnheilig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 11:34

enne, kunnen we geen mailadres krijgenw at eindigt op bokt.nl is natuurlijk altijd beter als hotmail!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 12:08

Ik zou het ook wel handig vinden als er een adresboekje zou komen...