Fuzz is echt beter?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 15:37

Ze is er nog steeds, eet weer normaal, drinkt etc. Vaaaag hoor. Ze heeft nog steeds een 'gezwel' onder haar kin, daarvoor ga ik misschien toch maar eens naar de DA, want als ze écht myxomatose gehad heeft, dan heeft ze t wel verdient...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 23:48

Arme arme Fuzzie!!! Heb haar net bewonderd op je website haha! Lief konijn hoor, gaaf met Joop ernaast. Alleen geeneens een hele foto van Joop, snik.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:10

Ik wil niet vervelend zijn ofzo,
maar aan myxamotose gaan konijnen altijd dood, dus misschien is het wel geen myxamtose.

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:11

btw. Deze symptomen heeft mijn konijn ook gehad.

En die had een slechte kies, en die is er uit gehaald. Heeft daarna er geen last meer van gehad.

Suc 6

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:20

Konijnen gaan helemaal niet altijd dood aan myxomatose Frusty Sommige overleven het en zijn dan voor het leven immuun. Bij ons was de hele kudde uitgeroeid behalve het zwarte konijn die nog vrolijk rondhuppeld in de ren Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:05

Bij wilde konijnen kan je er idd wel van uit gaan dat ze dood gaan. Maar bij tamme.... weet niet, die van mijn zus worden er tegen ge-ent.
Mijn konijn (vroegere konijn) had ook zo'n dikke hangbultdinggeval onder haar kin. Datwas eeehmmmm.... hoe was het ook alweer Verward
Niets ergs iig, iets van een vetopslag ofzo...
*klap tegen wang*
Ik kan het me niet meer herinneren wat de DA zei... *pets*
Nee ik moet er nog even over denken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rensjee, teunis001 en 144 bezoekers