Lelijkste mok ooit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
996981
Berichten: 9720
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 20:18

Brainless schreef:
996981 schreef:
In het lekbakje? Volgens mij is met een beetje handigheid een koffiekopje onder elke kraan wel om te spoelen…

Daar zit een reservoir onder van 1 a 2 liter (voor als je per ongeluk een kopje koffie pakt zonder beker), zit niet aan een afvoer.
Mijn man kan prima omspoelen, maar moet daarvoor met pasje elke x naar een andere afdeling lopen om daar in het toilet om te spoelen. Maar hij neemt nu zelf meerdere bekers mee van thuis (net zoals de rest van zijn afdeling).

Prima toch? Niks mis mee om ochtends een beker mee te nemen en deze avonds weer mee naar huis te nemen om thuis af te wassen.

Hier kun je bij het koffieapparaat bij water altijd tussendoor stoppen. Dus klein laagje heet water, ff het water rond laten gaan, legen in het reservoir en afdrogen. Einde van de week beker mee naar huis en begin nieuwe week weer een schone mee.

Sababber

Berichten: 2695
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 22:37

Marije_jiplover schreef:
Bij ons zat bij de Sinterklaasverrassing (een chocolade S van Tony's Chocolonely, die we per post thuis gestuurd kregen) een bon waarmee je op kantoor een herbruikbare koffiebeker kunt afhalen bij de portier.
Ik ben alleen nog niet weer op kantoor geweest, dus ik heb geen idee hoe die beker eruit gaat zien.

Ik heb echter ook al jaren een beker in mijn auto staan, waar ik mijn thee uit thermosfles in giet op buitendienst-dagen en deze beker neem ik vaak mee het kantoor in als ik daar ga werken.

Morgen maar eens zien hoe de beker van het werk zelf eruit ziet.

Ik wil niks van glas of aardewerk, gezien het ambulante karakter. Ik zit ook niet standaard op hetzelfde kantoor, de ene keer is het Veenendaal, dan weer Zwolle en dan weer Wageningen, dus een mok ergens laten staan gaat niet (zijn onze kantoren ook niet op berekend).
Wij hebben overigens wel op elk kantoor een ruimte met een gootsteen, waar je je beker kunt omspoelen, dus als je met koffie begint en later op thee over wil, is 1 beker alsnog gewoon genoeg.


Dat van het ambulante karakter probleem heb ik ook.. ik wil wel iets leuks. Maar ik zit in het onderwijs en ik zit elke dag van de week in een andere uithoek van ons giga schoolterrein -O- om nou in elk lokaal waar ik zit een mok weg te zetten…

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 22:43

Er bestaan toch gewoon herbruikbare koffiebekers to go :?

Die gebruik je gewoon de hele dag en dan stop je hem thuis in de vaatwasser.
Het is allemaal niet zo ingewikkeld :)

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:11

Coco4life schreef:
Toen ik dit topic zag dacht ik echt “oh nee, weer een paard met mok, en erg lelijk?! dat zal wel heel erg zijn dan” dan blijkt het letterlijk mok te zijn :+

Ik dacht dit ook! _O-

Bij ons staan echt zo veel vieze goren mokken omdat mensen nooit hun mok weer mee naar huis nemen om hem even in de vaatwasser te doen. Dus ik weet niet wat beter is. :+

Sababber

Berichten: 2695
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:36

verootjoo schreef:
Er bestaan toch gewoon herbruikbare koffiebekers to go :?

Die gebruik je gewoon de hele dag en dan stop je hem thuis in de vaatwasser.
Het is allemaal niet zo ingewikkeld :)


Ja dat klopt, die bestaan. Net als dat er heel veel mokken bestaan. Ik weiger alleen om met een saaie herbruikbare koffiebeker rond te sleuren de hele week. Het moet er een zijn die mooi is van lelijkheid, de meeste zijn lelijk van lelijkheid of nog erger, lelijk van mooiheid. :+

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:41


Celebi
Berichten: 3654
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:48

Wat ben ik blij dat wij op kantoor gewoon een voorraad mokken met het bedrijfslogo erop hebben met de bijbehorende vaatwasser. Lijkt me geen doen elke dag je mok mee sjouwen. :')

Ik volg dit topic wel mee trouwens, want ik heb thuis een mini verzameling rare mokken. Dit is wel aan mij besteed dus.

Tot nu toe staat er een Pikachu hoofd als mok en een Harry Potter ketel om uit te drinken die wel mijn favorieten zijn. De mok met het uitstekende koeienhoofd die we ooit eens gekregen hebben is wel van het kaliber heel apart. Ben nu ook even aan het zoeken online en ik kom echt pareltjes tegen. Vooral die mokken die aan de binnenzijde iets hebben zoals een hoofd van een beest of een middelvinger wat dus pas zichtbaar wordt als je aan het drinken bent. Maar dat lijkt me dus vooral leuk als je koffie gaat maken voor iemand anders. :o

Warboel
Berichten: 14685
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:51


LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:12


Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:22

Heb al jaren een milka mok maar we schijnen van de baas ook nog iets te krijgen. Voor veel van mijn collega's wordt een eigen mok een uitdaging want waar laten ze hem en afwassen in de wc is niet heel chic. Dat heb je in een magazijn omgeving.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:28


Charlotte446

Berichten: 641
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:37

Hier zou ik niet eens uit willen drinken :')

Afbeelding

Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:52

Steppe schreef:
Heb al jaren een milka mok maar we schijnen van de baas ook nog iets te krijgen. Voor veel van mijn collega's wordt een eigen mok een uitdaging want waar laten ze hem en afwassen in de wc is niet heel chic. Dat heb je in een magazijn omgeving.

Wel goed voor de workout, een squat voor elke mok die afgewassen moet worden

lovelucydan

Berichten: 2066
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:58

Echt hilarisch, wat een pareltjes zitten er tussen

Zoolgangster

Berichten: 9597
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 01:00

Wat een misbruik van keramiek. :')


Verder zou ik ontzettende keuzestress krijgen, als ik een beker moet uitzoeken. Gelukkig hebben ze waar ik werk een vaatwasser. En standaard mokken. *D

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:17


BeFunny

Berichten: 10533
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:18

Een paar pareltjes die ik tegen kwam

Afbeelding
Afbeelding

Roodvos

Berichten: 6661
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:42

Ik heb ooit van de Action een kerstmok gehad. Zodra je die optilde begon die een kerstliedje te spelen.
Misschien kan je zoiets nog vinden :+ .

BeFunny

Berichten: 10533
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:44

Dit zijn ook pareltjes
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:58

Die laatste zijn mooi :D
Drinkt wat lastig, maar je moet er iets voor over hebben om lelijkste mok te winnen :D

BeFunny

Berichten: 10533
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 09:42

Nog meer moois

Afbeelding

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Lelijkste mok ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:27


KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:33

Je werkt bij de overheid gok ik? :')

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:56

Marije_jiplover schreef:
Bij ons zat bij de Sinterklaasverrassing (een chocolade S van Tony's Chocolonely, die we per post thuis gestuurd kregen) een bon waarmee je op kantoor een herbruikbare koffiebeker kunt afhalen bij de portier.
Ik ben alleen nog niet weer op kantoor geweest, dus ik heb geen idee hoe die beker eruit gaat zien.

Ik heb echter ook al jaren een beker in mijn auto staan, waar ik mijn thee uit thermosfles in giet op buitendienst-dagen en deze beker neem ik vaak mee het kantoor in als ik daar ga werken.

Morgen maar eens zien hoe de beker van het werk zelf eruit ziet.

Ik wil niks van glas of aardewerk, gezien het ambulante karakter. Ik zit ook niet standaard op hetzelfde kantoor, de ene keer is het Veenendaal, dan weer Zwolle en dan weer Wageningen, dus een mok ergens laten staan gaat niet (zijn onze kantoren ook niet op berekend).
Wij hebben overigens wel op elk kantoor een ruimte met een gootsteen, waar je je beker kunt omspoelen, dus als je met koffie begint en later op thee over wil, is 1 beker alsnog gewoon genoeg.


Gezien de kantoor plaatsen en het Sinterklaas presentje welke je noemt, werken wij voor dezelfde werkgever! Het is een zwarte gerecycled plastic thermos mok welke je krijgt.

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:59

De mijne is wit gercylcled plastic met een groen deksel, die vond ik mooier dan de zwarte mokken.
Heb hem vanmorgen opgehaald.