Beauty Trade Special 2004 [in de jaarbeurshal]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Beauty Trade Special 2004 [in de jaarbeurshal]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 22:11

Is er iemand (vandaag) naar de Beauty Trade Special 2004 in de jaarbeurshal in Utrecht geweest? Ik was daar toevallig voor een wedstrijd van mijn nicht maar was mijn camera vergeten Boos! . Er werden wel behoorlijk wat foto's gemaakt maar ik kan nog nergens wat ervan terug vinden maar misschien dat iemand hier toevallig is geweest en heel misschien een foto van mij heeft gemaakt Haha!
Het gaat om een foto van de visagie/bodypaintwedstrijd waarbij ik dus als een 'spiderwoman' opegmaakt was Tong uitsteken (een soort van spinnenwebbenkraag en en spinnenwebbenmasker)

Ik hoop echt dat er iemand is die een foto heeft gemaakt (of een van de fotografen toevallig kent die daar rondliepn Knipoog )

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:13

nee!! was jij dat? welke was jij? Bloos!
ben wel geweest maar heb geen foto's gemaakt,
zag er allemaal heel stoer uit! maar je moet er wel lef voor hebben.. Knipoog
wat ik me nou afvroeg hoelang waren ze er mee bezig?

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 22:22

ik had knalrood haar, een strakke glanzende broek met daaroverheen ongelooflijk lelijke laarzen van mijn zusje met roze strepen Tong uitsteken en zo om mijn schouders/nek/hals een soort kraag van een spinnenweb geschilderd en om mijn ogen zo hetzelfde met wat krullen en op mijn voorhoofd nog wat rode strepen die zogezegt van mijn haar vandaan kwamen.
Ik heb mijn gezicht niet gewassen toen ik weg ging zodat ik thuis nog foto's kon maken maar die zijn niet echt geweldig Tong uitsteken (zal er zo een hier neerzetten Knipoog ) *dus het kan zo zijn dat er mensen me ook zo in de trein hebben zien zitten Nagelbijten / Gniffelen *

je mocht er 3 uur mee bezig zijn, 1,5 uur backstage en 1,5 op het podium...alleen was dat voor ons niet genoeg Scheve mond

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 22:27

deze was ik dus Tong uitsteken
Afbeelding

dit was de normaalste foto die erbij zat....kun je nagaan hoe de rest eruit zag Bloos!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:27

uhm.. zit ff te denken... was jij die dan die ook allemaal van die steentjes had?
heb een tijd zitten kijken bij dat meisje wat helemaal rood was met zwart... die was wel een beetje vreemd.. manier van bewegen enzo Verward Haha!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 22:28

mijn manier van bewegen was idd ook een beetje vreemd Tong uitsteken (ik zat bij de eerste ronde..die was van half 12 tot 1 uur Lachen )

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:31

jammer dan heb ik je niet gezien, ik ben denk ik rond half drie daar gaan kijken,
maar op de foto ziet het er stoer uit! Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:38

Ik ben er helaas niet geweest dit jaar, kon geen tijd vrij maken helaas..
Maar gave make-up, wat was het thema??

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:39

Wauw wat gaaf!
(Meer kan ik niet zeggen)

Cool Deborah!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 14:17

het thema was Spiderwoman Tong uitsteken (futuristische bodypaint en visagie...ofzoiets)

ik heb nog steeds geen andere foto's ervan gevonden Scheve mond (waarom moet ik dan ook mijn camera vergeten? Frusty )