Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenaa_tje

Berichten: 10348
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:55

Rennie89 schreef:
Ook maar hier, ik erger mij aan de nieuwe regels omtrent Apk voor diesel met roetuitstoot. Ze willen alles steeds duurder maken en moeilijker maken

Die van mij is 15 jaar oud en kwam er makkelijk door heen dus misschien heb je geluk. Wel net een nieuw roetfilter maar goed dat moest toch.

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:58

chanicha schreef:
Jeetje dat is erg!
Misschien een telefoontje aan wagen want het ook iet iets wat je bij de buren af kan laten leveren!

Ik denk dat ze me bij beide klantenservices al wel zat zijn :Y)

Nyaleti

Berichten: 6261
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:09

Grrr.. Had vanochtend een afspraak staan, liep al 25min uit (zoals bijna altijd..) en toen kwam ze er mee dat ze ik dubbel geboekt stond. Of ik niet een half uur later kon? Nee, andere afspraken.
De man die dubbel geboekt stond, kon wel een ander moment van de dag maar nee dat was onhandig? Bleek het zijn intake te zijn dus tuurlijk wil ze die eerst zien.. maar mijn afspraak was eerder gemaakt en die is ze gewoon vergeten er in te zetten.

Nu pas over 2 weken weer plek en kunnen we dus eigenlijk opnieuw beginnen met wat we bereikt hadden in eerder afspraken _-:(

Dus chagrijnig dat ik een uur kwijt ben voor helemaal niks en de manier waarop gewoon. Ik heb zo m'n intake bij de POH met een kort lontje. Yay.

Merlen

Berichten: 1601
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:29

Ik word er zo chagrijnig van dat ik telkens naar de bank/verzekering moet bellen om te vragen of ze na een week mijn email eens willen lezen en beantwoorden.
Maar wanneer je vraagt om een offerte voor een nieuwe verzekering zijn ze er als de kippen bij.

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:42

Op maandagochtend is er babyzwemmen op mijn werk. Dat doe ik altijd met mijn zoontje. Nu is collega ziek, dus geef ik het al 3 weken, maar heb gezegd dat ik het nu even niet meer wil, omdat ik graag de lessen weer wil meedoen met mijn zoontje. Maar er is waarschijnlijk geen andere vervanging, dus kan ik alsnog de lessen niet volgen :( . Als ik ze niet kan geven, gaan ze niet door...

purny

Berichten: 27532
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:51

Dat het koud is.. helemaal vergeleken met marokko waar het vorige week nog 35 graden was.
Ik wil terug...

Kabayo

Berichten: 14063
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:54

M'n oor die zeer doet en dat ik nogsteeds doof ben. Ben zo klaar met oorontstekingen. Hopelijk kunnen ze woensdag iets voor mij betekenen bij de KNO

Marcella

Berichten: 36777
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:55

juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(

Heel veel sterkte.

Net gesprek beschermd werken gehad het is voor nu geen ja, maar ook geen nee. Eigenlijk simpel gezegd val tussen wal en schip. Waardeloos.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 12:58

juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(


Sterkte!

juval

Berichten: 13224
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:07

bedankt voor het meeleven, koeien lijken vooralsnog niet ziek. Ze eten en lopen rond, dus misschien valt het mee.

iirrssjjee schreef:
Op maandagochtend is er babyzwemmen op mijn werk. Dat doe ik altijd met mijn zoontje. Nu is collega ziek, dus geef ik het al 3 weken, maar heb gezegd dat ik het nu even niet meer wil, omdat ik graag de lessen weer wil meedoen met mijn zoontje. Maar er is waarschijnlijk geen andere vervanging, dus kan ik alsnog de lessen niet volgen :( . Als ik ze niet kan geven, gaan ze niet door...


kan je niet een oma of vriendin regelen die met je zoontje meedoet?

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:14

Aan mijzelf.

Spullen gekocht en alles in 1x mee naar boven willen nemen, want geen zin om 2x te lopen. Onderweg nog 2x wat laten vallen. En er dan boven achter komen dat ik mijn telefoon in de auto heb laten liggen. Dus kon ik alsnog 2x lopen.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:19

Ik ook aan mezelf, ik begrijp dingen altijd verkeerd én ik kan mezelf niet goed genoeg uitdrukken. Word er helemaal gek van #)

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:33

Ook aan mezelf, vergeet altijd alles en heb de aandachtsspanne van een peuter, waardoor ik nu met belangrijke dingen in de knoop kom door mijn eigen schuld. |o

Mando

Berichten: 15703
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:37

-4 collega's van de 7. Zucht.
en ik heb al geen moed en zin vandaag.

saskiaojan

Berichten: 7254
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 13:49

Rennie89 schreef:
Ook maar hier, ik erger mij aan de nieuwe regels omtrent Apk voor diesel met roetuitstoot. Ze willen alles steeds duurder maken en moeilijker maken

Onze auto kwam met wat kleine dingen door de keuring maar door die nieuwe regels moest er idd een nieuw roetfilter op a 1000,- en dan nog uurloon vd garage erbij, ipv ong 200 waren we 1600 kwijt :P toen heb ik ook even staan vloeken.

prompter

Berichten: 11180
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 14:14

wyoming schreef:
Aan mijzelf.

Spullen gekocht en alles in 1x mee naar boven willen nemen, want geen zin om 2x te lopen. Onderweg nog 2x wat laten vallen. En er dan boven achter komen dat ik mijn telefoon in de auto heb laten liggen. Dus kon ik alsnog 2x lopen.


Oh dit is zo herkenbaar, dank voor de reminder :D

Nyaleti

Berichten: 6261
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 14:55

De POH heeft omhoog getoupeerd haar ;( sorry maar dan sta je al 1-0 achter.

"Ja maar als je hele dagen niks doet is het niet gek dat je je niet goed voelt. Probeer eens wat leuks te zoeken" ma'am dit is het hele probleem :') ik kán fysiek nikssss.
"Je moet je grenzen anders leggen en het vergelijken met jouw lijf en niet met een gezond lijf" Neee want ik accepteer niet dat dit mijn nieuwe realiteit is.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:00

En je moet ook niks -O-
Niet heel behulpzaam die poh zo te horen, wat stom!

Telpeva

Berichten: 14764
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:11

Volgens mij heeft die POH psychologie niet helemaal begrepen.

-

De dag dat ik werd opgenomen in het ziekenhuis werd mij geen tijd gegund om de vaat op te ruimen, iemand heeft dit voor mij vies in de vaatwasser gezet, de deur gesloten, en de vaatwasser niet laten draaien. De boel zit nu helemaal vol met schimmel en ik wil eigenlijk zachtjes gaan huilen want hoe moet ik dit nu weer oplossen.

Benoite

Berichten: 691
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:15

Pff dat mijn nieuwe liefde zichzelf de longen uit zijn lijf rookt. Hij wilt minderen maar ik er niks van merk. Al een paar x gesprekken over gehad. Als ik hem vraag hoe ik hem kan helpen zegt hij 'je kan me niet helpen'. Ervaring deskundige hier?

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:16

@telpeva, misschien rondje met azijn of kook stand?

--------
Collega die zich overduidelijk beter voelt dan de rest, maar geen reet uitvoert behalve anderen de hele dag controleren en op hun fouten wijzen...

Rennie89
Berichten: 37270
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:18

saskiaojan schreef:
Rennie89 schreef:
Ook maar hier, ik erger mij aan de nieuwe regels omtrent Apk voor diesel met roetuitstoot. Ze willen alles steeds duurder maken en moeilijker maken

Onze auto kwam met wat kleine dingen door de keuring maar door die nieuwe regels moest er idd een nieuw roetfilter op a 1000,- en dan nog uurloon vd garage erbij, ipv ong 200 waren we 1600 kwijt :P toen heb ik ook even staan vloeken.

Pffff ja die is zuur. Nou hij is er net aan door heen gekomen met uitstoot, rest was prima gelukkig pfff. Maar voor volgend jaar ga ik wel die roetstoffilter laten verwijderen bij RDW, geen zin hier meer in hoor , dan maar extra betalen.

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:27

Benoite schreef:
Pff dat mijn nieuwe liefde zichzelf de longen uit zijn lijf rookt. Hij wilt minderen maar ik er niks van merk. Al een paar x gesprekken over gehad. Als ik hem vraag hoe ik hem kan helpen zegt hij 'je kan me niet helpen'. Ervaring deskundige hier?


Ik was zelf een kettingroker en wilde niet stoppen. Het enige wat ik kan zeggen is dat je niet anders kunt dan wachten tot hij het zelf wil, dwingen werkt zo averechts.
Sterker nog ik wil nog steeds niet stoppen, maar rook al 12 jaar elektrisch en nooit echte sigaretten meer. Dat heeft voor mijn vriend wel het verschil gemaakt.

Ik heb dat wel op mijn eigen manier aangepakt en in het begin tegen mijn vriend gezegd dat ik gestopt was met de echte, om geen discussies meer te hebben, zodat ik zelf rustig op mijn eigen manier over kon stappen. Hoe meer hij er over zei hoe meer zin ik had in roken.
Daarna heb ik dat opgebiecht :+
Laatst bijgewerkt door Niobe op 23-10-23 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Berichten: 9799
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:33

Keelpijn....

En dat het gaatje vullen toch met veel moeite ging ze konden er niet goed bij :+

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:38

Benoite schreef:
Pff dat mijn nieuwe liefde zichzelf de longen uit zijn lijf rookt. Hij wilt minderen maar ik er niks van merk. Al een paar x gesprekken over gehad. Als ik hem vraag hoe ik hem kan helpen zegt hij 'je kan me niet helpen'. Ervaring deskundige hier?

Iemand stopt pas als hij/zij dat zelf wil. Het is aan jou om te dealen hoe je daarmee om gaat.

Hier ook aan het daten met iemand die vaped. Is niet gezond natuurlijk. Hij wil stoppen, maar gaat dat doen zodra de laatste twee flesjes op zijn. Ik ben benieuwd. En tegelijkertijd kan ik hem niet dwingen te stoppen, hij moet het echt helemaal zelf doen. zodra die knop omgaat help ik hem natuurlijk graag.