Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 11:12

Volgens mij klopt het salaris niet van mijn oude werkgever… ik ging 31 augustus uit dienst, kreeg in september 1/3 van wat ik normaal zou krijgen en nu 10%. Volgens mij ontbreken er nog allemaal toeslagen en wil eigenlijk een iemand vragen er naar te kijken, er zijn al vaker fouten gemaakt bij mij pfff…

JudithGigi

Berichten: 4237
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 11:48

Hele ochtend keihard aan het werken en zoeken om een bug op te lossen. Mijn programma moest namelijk een gemeentecode geven maar gaf een lege waarde. Het probleem? Ik had ergens een , in plaats van een + getypt. Denk dat ik me maar om ga laten scholen.

nicole_floor

Berichten: 3283
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 11:57

Urbanus schreef:
Gelukkig zijn de huurscooters uit Alkmaar vertrokken, ze werden overal gedumpt.

In Deventer zijn gelukkig ook weg. :=

Esmee_RS

Berichten: 4887
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 12:40

ElfBeau_067 schreef:
Mijn ergenis, dat ik wellicht niet overga met dezelfde klas. Dat is erg jammer, maak me er wel zorgen om. Maar het rare vind ik dan, als je voor een kern vak een onvoldoende gemiddeld hebt (zoals wiskunde, Nederlands of Engels) aan het einde van het jaar ga je niet over. Zelfs niet als je voldoende staat op alle andere vakken. Maar ja, ik heb daar dus niks over te zeggen eigenlijk.

:

Oh wauw, mag je die ook niet meer met elkaar compenseren? Dan had ik de middelbare school nooit afgerond vrees ik :')

chanicha

Berichten: 12185
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:04

Rennie89 schreef:
Volgens mij klopt het salaris niet van mijn oude werkgever… ik ging 31 augustus uit dienst, kreeg in september 1/3 van wat ik normaal zou krijgen en nu 10%. Volgens mij ontbreken er nog allemaal toeslagen en wil eigenlijk een iemand vragen er naar te kijken, er zijn al vaker fouten gemaakt bij mij pfff…


Geen lid van de bond toevallig? Die hebben voor mijn man ook alles nagerekend en laten herstellen.

Alja

Berichten: 25652
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:10

Rennie89 schreef:
Volgens mij klopt het salaris niet van mijn oude werkgever… ik ging 31 augustus uit dienst, kreeg in september 1/3 van wat ik normaal zou krijgen en nu 10%. Volgens mij ontbreken er nog allemaal toeslagen en wil eigenlijk een iemand vragen er naar te kijken, er zijn al vaker fouten gemaakt bij mij pfff…

Bij mij klopte het ook niet
De bond heeft het heel goed voor mij uitgezocht

Molly1230

Berichten: 430
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:18

Koffiezetapparaat is stuk.. :( Ik ben best wel een cafeïnejunkie en het is buiten zo vies weer. Wil dan de deur niet uit voor redbull of koffie. :9k

ravellie

Berichten: 3079
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:20

Collega's die werk doorschuiven of gewoon niet(s) oppakken 8)7

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:22

ravellie schreef:
Collega's die werk doorschuiven of gewoon niet(s) oppakken 8)7


Dit is hier helaas orde van de dag, zo erg dat ik er intussen aan gewend ben.
------

Weet niet of je het een ergernis mag noemen maar ik werk met een electrisch plaid over mijn benen thuis en nu pikt de kat steeds meer van die plaid in... en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te schuiven want hij slaapt zo lief...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41786
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:22

Misselijk van de hoofdpijn ;(. Pijnstillers helpen niet ;(.

En ik moet nog zo veel werk doen...

rien10
Berichten: 14782
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:26

San, heb je al de combi Ibuprofen en Paracetamol geprobeerd?

rien10
Berichten: 14782
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:27

Rose123 schreef:
ravellie schreef:
Collega's die werk doorschuiven of gewoon niet(s) oppakken 8)7


Dit is hier helaas orde van de dag, zo erg dat ik er intussen aan gewend ben.
------

Weet niet of je het een ergernis mag noemen maar ik werk met een electrisch plaid over mijn benen thuis en nu pikt de kat steeds meer van die plaid in... en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te schuiven want hij slaapt zo lief...

Je bent officieel een softie :D

Niobe

Berichten: 7994
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:29

rien10 schreef:
San, heb je al de combi Ibuprofen en Paracetamol geprobeerd?


En cola erbij

Dat was mijn go to cocktail toen ik nog ibuprofen mocht.

Wat ik nu overigens weer mag bedenk ik me nu :oo

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:35

Alja schreef:
Rennie89 schreef:
Volgens mij klopt het salaris niet van mijn oude werkgever… ik ging 31 augustus uit dienst, kreeg in september 1/3 van wat ik normaal zou krijgen en nu 10%. Volgens mij ontbreken er nog allemaal toeslagen en wil eigenlijk een iemand vragen er naar te kijken, er zijn al vaker fouten gemaakt bij mij pfff…

Bij mij klopte het ook niet
De bond heeft het heel goed voor mij uitgezocht

Helaas niet, ik heb wel rechtsbijstand maar weet niet of dit ook voor werk is en of zij het uitzoeken of het klopt helaas

BriPi
Berichten: 459
Geregistreerd: 05-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:39

Zo, vandaag is wel echt een baaldag.
Ben wat ziekjes en heb weinig slaap gehad, maar vanochtend had ik college dus toch maar vroeg op om naar school te gaan. Was er blijkbaar vanochtend in Teams gereageerd dat het college niet doorging, wat ik zag toen ik op school was...
Dus met mijn vriend, die nog eerder dan dat bericht de trein al had gepakt om de (nu gecancelde) les te halen, de stad ingelopen. Daar appelbeignets gehaald waarvan het deeg eigenlijk niet zo lekker was en er amper appel in zat (kleine baal, maar viel nog mee). Naar wat kringlopen geweest en op de terugweg naar school wil ik wat frietjes bij Smullers halen, is die dicht (om 12:51, hij is normaal open om 12:00...). Ik zie iemand dus ik besluit te wachten, om 13:03 heb ik wel echt trek in wat warms maar is het nog dicht en loopt de medewerker rond met een notitieblokje terwijl ze de friet al minstens 10 minuten klaar heeft staan. Ik besluit een broodje te kopen bij de Hema, €5 voor een zalmbroodje en de zalm en het brood zijn niet lekker en op de tzatziki is bezuinigd. Dus niet eens lekker eten maar te duur om niet op te eten. Ik loop naar school en het begint lekker te plenzen.
Ik ben te moe hiervoor en heb nu nog twee vergaderingen, maar ik wil gewoon naar huis en op bed liggen.
Pluspunt is dat ik een leuke broek gekocht heb. :)

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:47

Veelte druk op werk , voelde mij elke minuut slechter worden. Gelukkig nu thuis en zo maar even mijn bed in onder invloed van paracetemol en neusspray

Had veel leuke dingen op de planning maar dat gaat her niet worden

wyoming

Berichten: 2517
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 14:04

Spam via what’s app. Al een keer gebeld door een +22 nummer en nu weer app berichten van een +22 nummer

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 14:21

wyoming schreef:
Spam via what’s app. Al een keer gebeld door een +22 nummer en nu weer app berichten van een +22 nummer

..same...
ook van NLSse 06nummers..

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 14:24

Molly1230 schreef:
Koffiezetapparaat is stuk.. :( Ik ben best wel een cafeïnejunkie en het is buiten zo vies weer. Wil dan de deur niet uit voor redbull of koffie. :9k

Aannemende dat je niet zo’n veel te hippe hebt, maar gewoon een normaal koffiezetapparaat (wat is normaal, vraag ik me gelijk af): water koken in de waterkoker (of ander medium om water heet mee te krijgen), los filterzakje in het filter doen, filter op je kopje zetten, koffie erin, water erop gieten.
Mocht dat allemaal niet kunnen: gecondoleerd :+

Lieser
Berichten: 1551
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 14:30

Niobe schreef:
Ik ben wat onstabiel door het afkicken en lach en huil om de meest gekke dingen.

Maar wel logisch dat ik nu de slappe lach om mijn eigen haakresultaat heb toch?
[ [url=m/ap8j1G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Te tragisch _O-

Wat leuk!

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 14:31

wyoming schreef:
Spam via what’s app. Al een keer gebeld door een +22 nummer en nu weer app berichten van een +22 nummer

Hier ook , maar na 2x houdt het wel op.

Laatst ook door 06 maar dat bleek wel een bekende te zijn alleen had ik haar nummer nog niet :+ dacht ook direct ja vast weer spam :')

ElfBeau_067

Berichten: 2010
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 14:44

Esmee_RS schreef:
ElfBeau_067 schreef:
Mijn ergenis, dat ik wellicht niet overga met dezelfde klas. Dat is erg jammer, maak me er wel zorgen om. Maar het rare vind ik dan, als je voor een kern vak een onvoldoende gemiddeld hebt (zoals wiskunde, Nederlands of Engels) aan het einde van het jaar ga je niet over. Zelfs niet als je voldoende staat op alle andere vakken. Maar ja, ik heb daar dus niks over te zeggen eigenlijk.

:

Oh wauw, mag je die ook niet meer met elkaar compenseren? Dan had ik de middelbare school nooit afgerond vrees ik :')


Volgens mij mag dat wel, als je maar een voldoende gemiddeld staat aan het eind van het jaar. Als je een vijf staat voor een kernvak mag je dan bv wel over als je daar een zeven of hoger tegenover hebt staan. Nou ja, heel raar allemaal. Maar het komt er dus op neer dat ik betere cijfers moet halen.

-

Ergernis van vandaag; dat ik te horen heb gekregen dat ik volgende week vrijdag een schriftelijke overhoring heb. Het is 2 dagen na de vakantie, laat me met rust.. -O-

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 15:16

Ik dacht vanmiddag even door mijn explore page op insta te scrollen en ja hoor daar kwam weer een insta reel voorbij van mijn content. Maar ik verwacht dat insta weer zegt dat het niet mijn content is. Ja het is een video van een liedje bij een concert. Maar ik heb het gefilmd en op mijn youtube kanaal gezet dus is het mijn content en niet dat deze instaacount. Behoorlijk pissig. En natuurlijk heb ik geen direct contact bij youtube of een advocaat die dit kan regelen. (dat is wat insta vraagt als je dit meldt)

Paar maanden terug vond ik een andere account met een insta reel van een andere video van mij van dat zelfde concert dat account heeft mij geblokeerd. Zeer blij mee |o

Themba

Berichten: 1475
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 15:29

Dat ik van de trap viel en mijn schouder uit de kom had

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 15:31

Dat ik heb gemerkt hoe moeilijk het is je eigen tenen te lakken :+