Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 07:50

En hij rookt jou ook eerder je graf in omdat jij ook in de rook zit en inademt.

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 07:52

Fly_high schreef:
MyWishMax schreef:
Gefeliciteerd Suzanne!

Ik heb van dit vochtige weer al enorm veel pijn. Meer kou maakt minder uit, want ik kleed me heel snel al als Michelin mannetje. Maar die nattigheid is killing en doet zo'n pijn.


:knuffel:

Wat rot voor je

---------

Nutteloze ergernis 4653, ben aan een grote bak Hertog ijs begonnen maar het.is.helemaal.niet.lekker : echt niet te vreten

Ben ik nou per ongeluk teveel fitgirl geworden :') of hebben ze er iets aan gewijzigd afgelopen paar maanden???


Dank je!

Volgens mij hebben ze iets gewijzigd want ik had hetzelfde een tijdje geleden. Echt irritant, kijk je er zo naar uit en bah...

Caira
Berichten: 26078
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:04

Het is 8 uur, ik wil de paarden doen maar het is gewoon nog te donker buiten, blegh..

Sabbientje

Berichten: 4716
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:19

Ineke2 schreef:
Heb liever regen dan kou… Dus laat het nog maar even zo als de kou dan maar wegblijft :j

Ik heb het toch echt liever andersom.

Op kou kun je je kleden. In laagjes.

Dat vocht van de regen voel ik meteen in mijn gewrichten.
Voor regen kun je je nog zo goed kleden, er is altijd wel een plek waar het water doorheen sijpelt en zorgt dat je nat en koud word.

Froukje_J

Berichten: 2222
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:32

Aan de dieren van de buren die ons elke ochtend vroeg wakker maken(eenden/haan/gans?)

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:32

De kou is ook waterkou, daar valt niet op te kleden. Dat trekt helemaal in mijn lijf. Vandaar dat ik zeg liever regen ( en warmer weer )
Maar goed we hebben er sowieso helemaal niks over te zeggen. Helaas, want dat zou in mijn geval beteken dat het altijd tussen 20/23 graden zou zijn, in de nachten 13/15 graden en regelmatig regen :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:38

Kiespijn dag 3. -O-

Heb al genoeg aan mijn hoofd, hoef niet letterlijk wat aan m’n hoofd erbij. :=

hahahatsjoe

Berichten: 2399
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:45

Niobe schreef:
Ik ben wat onstabiel door het afkicken en lach en huil om de meest gekke dingen.

Maar wel logisch dat ik nu de slappe lach om mijn eigen haakresultaat heb toch?
[ [url=m/ap8j1G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Te tragisch _O-


G E W E L D I G

MarlindeRooz schreef:
Kiespijn dag 3. -O-

Heb al genoeg aan mijn hoofd, hoef niet letterlijk wat aan m’n hoofd erbij. :=


Beterschap :(:)

LoveBodin

Berichten: 4370
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:53

Na meer dan een uur wachten doen we nu evacueren. Ben benieuwd of ik nog op werk ga aankomen vandaag...

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:56

Per ongeluk mijn cameramap van mn telefoon permanent verwijderd ;(

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:17

Update over de ergernis in het vorige topic over de niet opgehaalde stoelen, ik heb ze op de weggeefhoek gezet. De kerel die ze wilde hebben heeft zijn adverentie ook al weer verwijderd, en ik krijg geen contact meer met hem. Ik heb voor de zekerheid het berichtje maar verwijderd waar m'n adres in stond, en morgen worden ze al het goed is opgehaald door iemand die ze wel echt wil hebben :D

Ergernis van vandaag; dat ellendige hoesten. Van -ik dacht eerst- verkoudheid, naar griep, naar bronchitis als toetje. Ik ben er nu echt wel klaar mee -O-

mystery1980
Berichten: 4249
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:41

aan de huurscooters die midden op het fietspad stonden. Vraag me echt af waarom men die dingen niet op een normale plaats kan parkeren, je vind ze echt op de meest irritante plekken.

xPabloBokt

Berichten: 9482
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-23 09:45

mystery1980 schreef:
aan de huurscooters die midden op het fietspad stonden. Vraag me echt af waarom men die dingen niet op een normale plaats kan parkeren, je vind ze echt op de meest irritante plekken.


Ik heb laatst voor het eerst een huurscooter gebruikt en die moeten dus in een bepaalde zone teruggezet worden.. je kunt ze niet overal zomaar parkeren.

Kan me zomaar voorstellen dat mensen niet verder kijken dan het randje van de zone en ze daar maar gewoon neerzetten :+ en als er dan al een staat, dan volgt de rest ook.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:48

Ja want zelf nadenken dat op een fietspad of andere doorgang parkeren niet handig / sociaal is, is natuurlijk niet meer van deze tijd.
( is niet persoonlijk bedoeld, algemene ergernis)

mystery1980
Berichten: 4249
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:51

Ineke2 schreef:
Ja want zelf nadenken dat op een fietspad of andere doorgang parkeren niet handig / sociaal is, is natuurlijk niet meer van deze tijd.
( is niet persoonlijk bedoeld, algemene ergernis)


Thanks voor je bericht! Helpt dat er toch nog mensen zijn die er ook zo over denken!

Urbanus

Berichten: 44957
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:52

Gelukkig zijn de huurscooters uit Alkmaar vertrokken, ze werden overal gedumpt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:55

Sinds onze systemen zijn gemigreerd duurt een controle die normaal ca een kwartier tijd in beslag neemt, nu anderhalf uur :').

xPabloBokt

Berichten: 9482
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-23 09:58

Ineke2 schreef:
Ja want zelf nadenken dat op een fietspad of andere doorgang parkeren niet handig / sociaal is, is natuurlijk niet meer van deze tijd.
( is niet persoonlijk bedoeld, algemene ergernis)


Nee ben ik het helemaal mee eens :+ was meer een uitleg waarom ze wss daar zo staan. Ik zet ze zelf ook niet midden op de stoep als ik ze gebruikt heb natuurlijk. Die dingen zijn loodzwaar, die zet je niet zomaar even aan de kant.

nicole_floor

Berichten: 3283
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:59

Niobe schreef:
Ik ben wat onstabiel door het afkicken en lach en huil om de meest gekke dingen.

Maar wel logisch dat ik nu de slappe lach om mijn eigen haakresultaat heb toch?
[ [url=m/ap8j1G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Te tragisch _O-

Ooh vind hem super schattig! <3

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 10:04

Nioble: wat een cuty!

Over het roken: 3 pakjes per dag? dan krijg ik wel direct een vooroordeel dat hij de hele dag alleen maar aan het roken is :=

Een collega die ineens zonder overleg mededeelt dat hen vakantie heeft. Zonder dat wij het wisten óf de teams waarmee ze samenwerkt. Komt dus ineens een hoop werk bij -O-

Fly_high

Berichten: 3316
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 10:28

Winged schreef:
Over het roken: 3 pakjes per dag? dan krijg ik wel direct een vooroordeel dat hij de hele dag alleen maar aan het roken is :=


Ervan uitgaande dat de beste man ooit slaapt zou die inderdaad ongeveer om de kwartier een peuk moeten opsteken, dat is niet eens een vooroordeel dan :=

LoveBodin

Berichten: 4370
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 10:43

Al vier uur bezig met een treinreis die normaal nog geen 1.5 uur duurt. Vanochtend al geëvacueerd. Nu in een andere trein die ook stilstaat vanwege defect..
Als we weer teruggaan ga ik naar huis, koop ik alles wat ik kan vinden aan chocola en ga ik dat in bed opeten ofzo. Normaal heb ik veel geduld maar na vier uur is dat wel op.

juval

Berichten: 13276
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 10:46

LoveBodin schreef:
Al vier uur bezig met een treinreis die normaal nog geen 1.5 uur duurt. Vanochtend al geëvacueerd. Nu in een andere trein die ook stilstaat vanwege defect..
Als we weer teruggaan ga ik naar huis, koop ik alles wat ik kan vinden aan chocola en ga ik dat in bed opeten ofzo. Normaal heb ik veel geduld maar na vier uur is dat wel op.


pfff, dat klinkt inderdaad als een dag waarop je beter in je bed had kunnen blijven. sterkte!

Telpeva

Berichten: 14812
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 10:58

Hier zijn die deelscooters gelukkig ook weg uit het straatbeeld.

Wat ik elke keer dacht bij zo'n dom geparkeerd ding was: en dit heeft dus een rijbewijs, deze bestuurder met het inzicht van een erwt kan je zomaar tegen komen op de openbare weg. Brrrrr.

wyoming

Berichten: 2517
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 11:09

4 weken geleden de verhuurder gebeld met 2 vragen. 1 belangrijke over de BTW en 1 het zou leuk zijn als het kon. De 2de vraag kreeg ik na 3 dagen antwoord op. De belangrijke moest weer in overleg want ze moesten eerst uitzoeken of ik idd binnen die 300 meter woonde zoals ik zei.

Vandaag maar eens terug gebeld want ik hoorde niks meer. Krijg ik gewoon weer te horen, ja alleen als je binnen die straal woont hoef je geen BTW te betalen. Dus ik zeg ik woon binnen die straal, zelfs binnen 200 meter. (Garage en huis huur ik van dezelfde verhuurder dus ze hebben gewoon alle gegevens) Ja ga dat maar bewijzen. Dus ik heb nu maar een screenshot gestuurd met de afstand in google earth. Maar goed dat hadden ze zelf ook kunnen doen in die 3,5 week. (En ondertussen betaal ik dus al 4 jaar BTW die ik niet hoef te betalen, waar ik dus pas vorige maand achter kwam, ze hebben die regels veranderd maar dus niet aangepast bij mij)

En daarnaast is de intercom stuk, is al 3x iemand voor geweest maar er wordt niet gekeken of het werkt. Eerst volgende keer dat ze nu zouden komen 21 november. En het dan raar vinden dat je geïrriteerd bent dat het zo lang duurt.
Als je mijn nummer invoert bij de intercom zegt hij: nummer niet gevonden. Bij mijn buurvrouw gaat hij wel beneden over maar niet bij haar boven. Waar we normaal gewoon de deur konden openen vanaf boven zonder dat er gebeld was, kan nu ook niet. Dus ik moet echt naar beneden om de deur open te maken, als ik dus al weet dat er iemand beneden staat.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 24-10-23 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt