Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 09:29

Gisteren een migraineaanval gehad en ik dacht dat ik out ging in de trein.
Pfff wat was dat heftig.

CupCakes_

Berichten: 3363
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:11

Dat familie mijn werktelefoon gisterenavond van de oplader gehad waardoor deze nu leeg is en ik gedonder heb op het werk hierdoor.

Hoe moeilijk is het om ergens vanaf te blijven? :=

Sanniejtjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:27

Iemand bied tuintegels aan. Met verder weinig info. Dus ik vraag hoeveel stuks of m2 het is.
Ze hebben geen idee. Opzich handig voor een ander om te weten als je er vanaf wil. Laat maar.

Sintara

Berichten: 7459
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:32

Een verkoper van een paard dat letterlijk alleen -geslacht - leeftijd - prijs in de advertentie had gezet. Ik vroeg of ze iets meer over het paard kon vertellen, is het geschikt voor een beginner?

Zegt ze: dat ligt aan de ruiter
:roll: laat maar

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:10

Iemand had haar kleinkinderen meegenomen naar mijn vrijwilligerswerk. Ik ben op allerlei plekken betast, geslagen, ik heb ze zelf moeten aanspreken en corrigeren... en het argument was 'dat het een typisch corona kindje is en ze nogal van het aanraken is, maar ze moet nog leren dat niet iedereen dat leuk vindt :j '.
Dus eigenlijk gaf ze haar kinderen de schuld voor het niet opvoeden in coronatijd maar ze deed zelf ook geen pogingen.

Mijn energie is compleet leeg gezogen

Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:15

Telpeva schreef:
Iemand had haar kleinkinderen meegenomen naar mijn vrijwilligerswerk. Ik ben op allerlei plekken betast, geslagen, ik heb ze zelf moeten aanspreken en corrigeren... en het argument was 'dat het een typisch corona kindje is en ze nogal van het aanraken is, maar ze moet nog leren dat niet iedereen dat leuk vindt :j '.
Dus eigenlijk gaf ze haar kinderen de schuld voor het niet opvoeden in coronatijd maar ze deed zelf ook geen pogingen.

Mijn energie is compleet leeg gezogen

Ik weet niet of ik zo netjes kan blijven. :=

TheNovelist

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:28

Ik wacht al maanden bij een bedrijf op een refund, meerdere keren gemaild hierover.
Is zojuist bekend gemaakt dat ze faillissement hebben aangevraagd..
Ik hoop echt dat ik mijn geld terug krijg (en ook heeeeeeel veel andere mensen zo te lezen)

Eapy

Berichten: 1744
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:31

Zooo ziek. Soort buikgriep of zo, of voedselvergiftiging…? Koorts, alles erop en eraan. Heb woensdag een mega belangrijk praktijkexamen voor mijn opleiding maar ik kan nu totaal niet nadenken of überhaupt iets binnen houden…

Ik heb dit nooit. Hoe lang duurt zoiets? Wat kan ik het beste wel/niet eten? Ik ben een vegetariër. Iemand tips om hier super snel vanaf te komen??

Zebrastreep

Berichten: 9831
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:46

Mensen die alsnog zeer eigenwijs hun eigen plan gaan trekken terwijl we net allemaal afspraken hebben gemaakt. En daar absoluut niet vanaf geweken mag worden.

Dan ben je in mijn ogen gewoon een dom eigenwijze stuk vreten.

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:56

Al vanaf 9 uur in vergaderingen... komende uur de laatste, ben gaar gekookt.

Danielleeee_
Berichten: 3182
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:57

Iemand zit zijn nagels te knippen in de trein?! :')

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 13:06

Ik wilde het zelf, ik betaal het zelf :') maar nu mijn beugel er is, is het toch wel irritanter dan ik had verwacht.

Vooral de 't' lukt niet meer :') _O-

Boheme

Berichten: 2114
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 13:13

Eapy schreef:
Zooo ziek. Soort buikgriep of zo, of voedselvergiftiging…? Koorts, alles erop en eraan. Heb woensdag een mega belangrijk praktijkexamen voor mijn opleiding maar ik kan nu totaal niet nadenken of überhaupt iets binnen houden…

Ik heb dit nooit. Hoe lang duurt zoiets? Wat kan ik het beste wel/niet eten? Ik ben een vegetariër. Iemand tips om hier super snel vanaf te komen??


Eerst er achter komen of het of voedselvergiftiging is of griep. De eerste duurt ongeveer 48 uur en de 2de kun je veel langer zoet mee zijn. Probeer boullion te drinken en eventueel iets van ORS. Kleine beetjes. Beterschap

Eapy

Berichten: 1744
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 13:28

Boheme schreef:
Eerst er achter komen of het of voedselvergiftiging is of griep. De eerste duurt ongeveer 48 uur en de 2de kun je veel langer zoet mee zijn. Probeer boullion te drinken en eventueel iets van ORS. Kleine beetjes. Beterschap


Ja geen idee, kwam wel heel snel opzetten. Is pas vannacht begonnen, dus nog niet zo lang bezig. Heb je bij voedselvergiftiging ook koorts? Heb me lang niet zo poedersuiker gevoeld… thanks!!

hagelslag
Berichten: 9146
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 13:29

Eapy schreef:
Zooo ziek. Soort buikgriep of zo, of voedselvergiftiging…? Koorts, alles erop en eraan. Heb woensdag een mega belangrijk praktijkexamen voor mijn opleiding maar ik kan nu totaal niet nadenken of überhaupt iets binnen houden…

Ik heb dit nooit. Hoe lang duurt zoiets? Wat kan ik het beste wel/niet eten? Ik ben een vegetariër. Iemand tips om hier super snel vanaf te komen??


Oh zal ik je maar de hand geven.
Vanmorgen wel gewerkt. Nu net klaar met werken.
Maar ik ben niet fit.
Ene moment voel ik mij okay. Andere moment ben ik kots misselijk
Vanmorgen vroeg wel een liga gegeten(rond 4 uur Vanmorgen) en sindsdien helemaal niks meer

Marigold

Berichten: 12598
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 13:40

Ik erger me aan ‘wilt’ waar het ‘wil’ moet zijn.

Wat is dat voor een vreemde trend?

JudithGigi

Berichten: 4236
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:25

Hele heftige ergernis: ik heb te warme sokken aan naar kantoor :')

Nyaleti

Berichten: 6308
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:27

:?
Mijn autoradio heeft die opties zegmaar: radio, bluetooth en aux. Gebruik altijd de bluetooth maar die optie is ineens pleite? Gewoon heel die optie is weg.
De grap is: m'n telefoon connect nog wel en via Spotify zie ik dat er daadwerkelijk een nummer wordt afgespeeld maar ik hoor niks.
Hoe. Dannnnn :?

Enige wat ik kan bedenken is iets omdat er een nieuwe accu in zit maar dat is echt 0,0 logisch. Niemand heeft aan de radio gezeten. En ik baal zo erg want auto rijden was echt m'n momentje om muziek te blasten

Besje

Berichten: 836
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:44

als bij mij de accu gewisseld is, dan is mijn radio geblokkeerd en moet ik die opnieuw instellen :) maar ik heb wel al een oudje :+

Nyaleti

Berichten: 6308
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:47

Zou het echt daardoor kunnen komen? :oo radio doet het wel gewoon.
Heb ook zo'n oud ding hoor. Gewoon knopjes en niks van fancy touch screen ofzo.

Buuuuhhhh oliebol dan moet ik het dus echt gaan fixen ipv dat het morgen spontaan weer werkt :')

DuoPenotti

Berichten: 29992
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:51

Hier gaan alle zenders eruit als de accu eruit is geweest. Bluetooth kende ze in 2005 nog niet :P
Dus ik denk dat het daar wel ergens mee te maken zal hebben.

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:14

Eapy schreef:
Zooo ziek. Soort buikgriep of zo, of voedselvergiftiging…? Koorts, alles erop en eraan. Heb woensdag een mega belangrijk praktijkexamen voor mijn opleiding maar ik kan nu totaal niet nadenken of überhaupt iets binnen houden…

Ik heb dit nooit. Hoe lang duurt zoiets? Wat kan ik het beste wel/niet eten? Ik ben een vegetariër. Iemand tips om hier super snel vanaf te komen??



Hoe lang van te voren heb je iets gegeten/gedronken voor de eerste klachten kwamen? Kan dat iets zijn geweest wat niet goed meer was?

Buikgriep en aan verwante virussen komen vaker voor en ik ga er nu van uit dat dat het is. (Aaname van mij) dan kan je het beste bouillon of slappe thee drinken, kleine slokjes. Mocht dat goed gaan, kan je een banaan of een beschuitje proberen. Eet zo weinig mogelijk vezels, dus geen volkoren producten ed. En zorg dat je niet uitdroogt! Ors kan, maar daar ben ik zelf geen voorstander van.


Ik heb het zeer zelden maar toevallig vorig jaar november. Duurde bij mij een kleine week maar kan ook langer of korter duren.

Veel beterschap en sterkte!

Siers83

Berichten: 7379
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:17

Ik erger me aan een gemeente, niet de gemeente waar ik woon overigens. Dit is een gemeente waar mijn stacaravan staat. Ik probeer over 2023 geld terug te krijgen, wat telefonisch toegezegd is vorig jaar al. Dit speelt al sinds april 2023! Ik blijf mailen, maar krijg gewoon niet eens antwoord. Heb inmiddels al 4 mailtjes gestuurd hierover maar de contactpersoon antwoord gewoon niet eens. Heb in mijn mailtje van gisteren al aangegeven dat ik het respectloos vind dat er geen antwoord komt. En ik dacht dat de gemeente waar ik woon erg was, deze maakt het echt heel bont!

Winged

Berichten: 33088
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:27

Uitnodiging gekregen van een bedrijf en dan kan ik niet. Ik ben dan namelijk op vakantie.
Krijg ik telefoon. Waarom ik niet kan en of ze mij kunnen overtuigen. Ik 'ik ben dan op vakantie'. 'Oh, maar het is een dag vol inspiratie en leuke sprekers.' 'Ik ben dan op vakantie in land X.. Bedankt maar nee'.

-O- MENSEN

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:34

Is er geen telefoonnummer waar je heen kan bellen Siers83?

Eapy, mijn huisarts raad aquarius aan om te drinken, kleine slokjes. Ik hoop dat er in elk geval vocht in blijft, bij mij was dat niet zo en heb daardoor 3 nachten in het ziekenhuis doorgebracht. Beterschap :knuffel: