Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 13:04

Medicijn tekorten, mijne zijn weer eens niet leverbaar dus ik heb nu fijn last van bijwerkingen omdat ik over moest naar andere.
Ik snap dus echt niet hoe dit kan en mag gebeuren in een land als NL.

nicole_floor

Berichten: 3280
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 13:49

Britta31 schreef:
Krijsend kind van een jaar of 10 bij de Lidl.Of opa was doof,kind is niet opgevoed of er is iets mee.Het is dat ze weg gingen anders had ik er wat van gezegd.

Hier eentje in de Ikea...

Zebrastreep

Berichten: 9829
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 16:20

Ik baal gewoon dat ik mij zo moe voel en niet lekker in mijn vel en al een paar dagen pijn in mijn onderbuik.

Ene kant zin om straks nog wel weg te gaan , andere kant helemaal niet. Maar afzeggen zit er niet echt meer in. Hopelijk knap ik straks weer een beetje op.

_chou
Berichten: 100
Geregistreerd: 16-03-23

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 16:45

Dat mijn moeder nog steeds niet gereageerd heeft op mijn appje over de boodschappen. Zo irritant, maar omdat ze op bezoek is wel ik niet bellen...

JudithGigi

Berichten: 4236
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 16:53

Mede ruiters die in het bos een moordaanslag op je proberen te plegen door voor de ogen van mijn paard aan te galopperen en een zijweg in te slaan.

Gelukkig kan ik nog redelijk een bok (of 20) uitzitten maar mijn hart heeft weer een workout gehad :')

maralyn

Berichten: 10450
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 17:23

Rode dag.
Gisteren braaf vlag halfstok. Vandaag vergeten op te hangen. Leuk menstruatie hersenen.

Britta31

Berichten: 13172
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 18:08

Aan onze slechte conditie,we wandelen zeker 3 uur in de week op 3 dagen.We dachten het is goed,maar de rondjes en het tempo werden steeds korter en langzamer.Dus nu weer een flink wandeltempo in dat uur,vooral bult op oefenen en tempo wisselingen.Wat valt dat tegen,maar dat was wel nodig en de weegschaal is er ook blij mee.

saskiaojan

Berichten: 7260
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 19:04

Mijn man die verkouden is en lawaai maakt alsof er 100 man moet hoesten |o

Merlen

Berichten: 1607
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 19:31

Ik ben aan het panikeren.
De verhuurder van mijn (opslag)garage heeft me een email gestuurd met de vraag of het mogelijk is om een probleem met de garage te bespreken.
Ik vermoed dat hij het contract wil stopzetten.
Dat zou betekenen dat ik nergens plaats heb voor dingen die niet mee naar het appartement kunnen.

prompter

Berichten: 11243
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 19:46

Hebben jullie in Vlaanderen niet zoiets als Shurgard of Allsafe voor opslagruimte Merlen? Want dan zou je de spullen daarheen kunnen verplaatsen?

DuoPenotti

Berichten: 29988
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 19:48

Anderzijds wat je op moet slaan en dus niet gebruikt waarom bewaren?

Toen mijn moeder naar een appartement ging is wat niet paste weggegeven of gegooid.

Merlen

Berichten: 1607
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 19:55

Ik gebruik het dus wel maar kan het niet kwijt aan het appartement of elders aan de wei bvb.
Het zijn vooral zaken voor weide en houtkant onderhoud,stroomgroep,zadels,...
Een opslag van grote ketens kost me teveel.

Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:11

Heerlijk dagje animal event.

Ga nog wel een maandje nagenieten ervan. :') Stom lijf. -O-

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:14

Hier ook stom lijf, ik zal jullie de details besparen. Morgen maar weer naar de huisarts, ik hoop echt dat dit bijwerkingen zijn van de nieuwe medicijnen en het makkelijk op te lossen is anders ga ik gillen.

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:15

Vanmiddag moest ik een stukje fietsen naar een vriendin van mij (ik fiets amper nog sinds ik gestopt ben met school in 2020) en na een minuut had ik al een piepende ademhaling en een hartslag van 194 :')

Roosch

Berichten: 36698
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:22

Ik was een weekendje weg en maakte me wat zorgen om poes. Voor het weekend mee naar de dierenarts geweest maar niks accuut. Toch buikpijn uiteraard. Twee mensen op afgestuurd die me uiteraard geruststellend toespraken maar toch heb ik pas rust als ik met eigen ogen zie dat de pretbek ondeugd in z'n kop heeft en er prima uit ziet. :')

Heb zo een dure voerbak op chip gekocht nu maar had gedacht dat die anders werkte zodat ik beide katten afgemeten voer moest geven, maar alleen de duurdere versie heeft dat. Dus nu kijken of ik tweedehands nog zo een exemplaar op de kop tik of toch een andere optie kies. Duur spul :')

Merlen

Berichten: 1607
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:51

Oef,grote opluchting.
Zijn email was gehackt.
Nu weet hij ook dat ik al aan het panikeren was.
Er komen nog wel meer spullen in de garage te staan.Ik ga sowieso binnen x aantal jaar uitkijken voor iets groters want het appartement is meer uit noodzaak omdat alles nu zo snel moet gaan en ik niet wil riskeren om op het einde van de opzegtermijn geen dak boven m'n hoofd te hebben.

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 22:54

Ik ben blij als t songfestival weer klaar is. En ik hoop dat nederland niet wint. Onzinnige gedoe

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 23:08

Ik realiseer mij hoe erg ik mij aan kinderen in films en series erger :') wanneer hen iets verboden word doen ze het en word de situatie 100x erger dan het al was. Bijvoorbeeld kind moet in auto blijven, besluit maar even iets van een stel soldaten te stelen en word gepakt en hele gezin word meegenomen omdat ze gezocht worden :') niet veel later besluit kind de auto uit te rennen
Om anderen te helpen en moeder rende er achteraan waardoor zusje achterbleef en die besloot natuurlijk ook te verdwijnen. Joepie *\o/* of kids moeten stil zijn omdat boze aliens hun aan het zoeken zijn en gaan dan natuurlijk schreeuwen en huilen waardoor ze natuurlijk opgemerkt worden :+ ik raak er gewoon gefrustreerd van :') is de serie invasion overigens lol. Vind kinderen normaal overigens fantastisch, but don’t get me killed please :')
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 05-05-24 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Furst
Berichten: 662
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 23:10

Mezelf. Ik ben mezelf en de angst voor het paardrijden zo fiets zat. Elke dag is mijn hoofd gewoon vol van de paarden in plaats van dat ik mijn hoofd er kan leeg maken. Zo je best doen voor de dieren en nog scheelt er altijd wel iets. Waarom kan ik niet gewoon een fijne hobby hebben in plaats van enkel stress?

Zebrastreep

Berichten: 9829
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 23:13

Niet voor hier bedoeld want ik lees graag alle ergernissen mee.

Maar de laatste dagen krijg ik van mensen zoveel berichten met bepaalde problemen wat ik gewoon even niet kan hebben. En dan echt van die problemen waarvan ik denk zullen we even ruilen?

Ik reageer op veel ook even niet omdat ik er even geen zin aan heb om erover te praten. En ik snap het die mensen willen hun ei kwijt , maar ik heb er gewoon echt even geen trek in.

iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 00:46

Dat ik geblesseerd ben geraakt met hardlopen aan mijn kuit (voelt alsof elk moment de kramp erin kan schieten ofzo). Maar telkens als ik ga verliggen (in mn slaap) doet het zo'n vreselijke pijn dat ik er wakker van schrik :(

TheNovelist

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 02:55

Klaar wakker en geen enkele kant is meer lekker om op te liggen. De kat is ook mega vervelend en wilt of op me liggen of tegen mijn gezicht aan (en dan continue aandacht willen)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41772
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 06:24

Rennie89 schreef:
Ik realiseer mij hoe erg ik mij aan kinderen in films en series erger :') wanneer hen iets verboden word doen ze het en word de situatie 100x erger dan het al was. Bijvoorbeeld kind moet in auto blijven, besluit maar even iets van een stel soldaten te stelen en word gepakt en hele gezin word meegenomen omdat ze gezocht worden :') niet veel later besluit kind de auto uit te rennen
Om anderen te helpen en moeder rende er achteraan waardoor zusje achterbleef en die besloot natuurlijk ook te verdwijnen. Joepie *\o/* of kids moeten stil zijn omdat boze aliens hun aan het zoeken zijn en gaan dan natuurlijk schreeuwen en huilen waardoor ze natuurlijk opgemerkt worden :+ ik raak er gewoon gefrustreerd van :') is de serie invasion overigens lol. Vind kinderen normaal overigens fantastisch, but don’t get me killed please :')

Oh ja herkenbaar, dat vond ik in the Walking Dead ook zo strontirritant :').

Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:45

Kapot gaan van de pijn in mijn rug. En dus weer aan het janken. Rest doet ook pijn, maar daar valt mee te leven. En loop heerlijk te kuchen.

Maar super leuk en gezellig dagje uit geweest gisteren.