Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 09:12

Kimberley_ schreef:
Eerst naar de hap in het streekziekenhuis nu bij de spoed in t umcg en mag wss blijven zo geen zin in

Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hier totaal niet op zit te wachten. :knuffel:

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 09:51

Digitale knuffels voor Kimberly en MWM :knuffel: super dat je moeder stabiel is en naar huis kan! Heb je eventueel overwogen om bij elkaar te logeren, als dat kan uiteraard. Toen ik net geopereerd was en niks kon heb ik 2 weken bij mijn ouders gelogeerd, dingen als kleding wassen, koken en schoonmaken in huis hoeft dan maar 1x en niet voor 2 huishoudens. En je hoeft ook niet elke keer heen en weer te reizen (alleen de plantjes en post in de gaten houden)

Sterkte ook vandaag Notwixleft!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 09:57

Knuffels voor iedereen hier :(:)

Hier slecht geslapen terwijl ik m’n slaap zo hard nodig had. :n

En moet zo hardlopen -O-

Cambionn

Berichten: 787
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 10:26

Wakker geworden met buikpijn en enorme hoofdpijn. Voel me echt belabbert, terwijl ik gister nog tiptop was :( .

MARenAMY

Berichten: 80
Geregistreerd: 03-02-24
Woonplaats: Naast mijn buren, yn it moaie Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 10:36

Eergisteren mijn een na laatste training voor mijn proef gehad.
Ging helaas echt verschrikkelijk. Paard was verschrikkelijk tegen de hand, waardoor ik gauw te sterk in m’n hand wordt.
Fantastische wisselwerking dus :+

Ook vond paardlief het wel een heeel goed idee om meerdere keren even een sprintje te trekken en naar links te gaan als we naar rechts moesten. :\

Hoop volgende week op een betere laatste training :=

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 11:17

Kimberley_ schreef:
Eerst naar de hap in het streekziekenhuis nu bij de spoed in t umcg en mag wss blijven zo geen zin in

Beterschap .

MWM vergeet jezelf niet .

Zit mij zelf in de weg. En mijn broertje dat niet overleg en eigenlijk alles beslist over mijn oom en zijn geld.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 20-04-24 11:24, in het totaal 2 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29691
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 11:19

Wat een verdrietige berichten allemaal weer. |(

Heel veel sterkte allemaal. :knuffel:

En mwm na zoveel zorgen een wat beter bericht mag ook gedeeld worden hoor.
Niet bezwaard voelen

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 11:23

Net de chocoladetaart uit de vriezer van onze dochter gestolen.Voel mij nu een beetje schuldig.

NoTwixLeft
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 14:38

MyWishMax schreef:
Heel veel sterkte NoTwixLeft!
Jij ook kimberley

Ik wilde eigenlijk net een update geven voor de mensen die meegeleefd hebben met mijn moeder. Ook al voelt dat bu een beetje raar. ik ben nu extra dankbaar, ze is nu gelukkig weer thuis. Zal nog wel komende maanden bezig zijn met medicatie en komende 2 weken moet ze nog net doen alsof ze in het ziekenhuis ligt qua rust enzo. Maar het voelt nu helemaal als enorm geluk.

En natuurlijk ben ik meteen ingestort na die 2 weken veel te veel doen en stress. De pijnstilling is niet genoeg, slapen lukt niet ookal ben ik doodmoe. En het duurt dus nog een hele tijd voordat ik weer minder kan gaan doen, want mijn moeder hielp mij altijd omdat ik het niet zelf kon. Nu moet ik het zelf doen en ga je toch ook daar helpen...


Mijn verdriet mag absoluut jouw geluksmomenten niet in de weg staan. Ik ben blij voor jou dat jullie deze positieve stap kunnen en mogen maken.

Ik merk hoe hard de wereld gewoon doorgaat, terwijl die van ons even op pauze staat.
Bedankt voor de steunbetuigingen hier.

xPabloBokt

Berichten: 9440
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-24 14:49

Hè, wat een zorgen weer in de families hier.. MWM blij voor je dat je moeder weer thuis is, NoTwixLeft heel erg veel sterkte met je grote, sterke vader :(:)

Hier gisteren te horen gekregen dat mijn peettante, die als een tweede moeder voor me is, longkanker heeft. Donderdag weten we pas meer over de prognose maar het nieuws sloeg in als een bom.. ze is ook al longpatiënt met COPD4 -O-

Nu maar hopen op een goede prognose donderdag. Mogelijk ook een plekje op de lever namelijk, maar dat weten ze nog niet wat dat is..

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 15:01

xPabloBokt schreef:
Hè, wat een zorgen weer in de families hier.. MWM blij voor je dat je moeder weer thuis is, NoTwixLeft heel erg veel sterkte met je grote, sterke vader :(:)

Hier gisteren te horen gekregen dat mijn peettante, die als een tweede moeder voor me is, longkanker heeft. Donderdag weten we pas meer over de prognose maar het nieuws sloeg in als een bom.. ze is ook al longpatiënt met COPD4 -O-

Nu maar hopen op een goede prognose donderdag. Mogelijk ook een plekje op de lever namelijk, maar dat weten ze nog niet wat dat is..


Ach jeetje heel veel sterkte.

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 15:11

mwm, heel fijn dat je moeder weer thuis is. Thuis gaat herstellen vaak toch een stuk beter. Veel sterkte met alle zorgen verder, probeer zelf ook rust te nemen waar mogelijk.

Pablo, :(:) wat een rotnieuws, veel sterkte voor jullie en je peettante.

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 15:20

Jij ook sterkte xPablo :knuffel:

Wat een hoop droevige berichten zo achter elkaar, hier is een extra knuffel voor jullie :knuffel:

Ik ging net mijn tuin lente klaar maken, het zonnetje scheen en het was zulk heerlijk weer <3 nou ik heb de voegen tussen de tegels gedaan en toen kwam het toch opeens het bakken uit de lucht. Nu ziet mijn tuin er helemaal niet uit want ik ga ook niet vegen in dit hondenweer. Net scheen de zon nog, hoe dan :roll:

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 16:29

Jeetje wat een vervelende dingen. Ik kan wel kleinere dingen bedenken om je over te ergeren :( wat vreselijk. Iedereen veel sterkte en kracht met dat wat jij doormaakt.

Hier een simpele frustratie: paard van 10 altijd keurig mak bij de smid, geen kind aan. Maar als ik hem bekap... Wat een draak. Door zijn gekl**t kreeg ik de stralen niet netjes. Vandaag eindelijk weer kunnen beginnen met gezonde goede stralen kweken. Welliswaar met ducttape op zn neus om hem koest te houden. Werkte wel :')

Oh en we zouden vandaag kringloopjes doen en kijken bij een kipper aanhanger maar manlief heeft migraine.

Hopelijk worden de ergernissen iets minder heftig.
Nogmaals sterkte!

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 16:48

Jongens, wat een verdrietige berichten allemaal.
Ik was er even stil van.

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 17:22

NoTwixLeft schreef:
Ze hebben nu net de beademing gestopt. De 2 belangrijkste aders in zijn hals zijn ondanks de operatie weer dicht/kapot gegaan en daardoor de hersenen te lang niet voldoende zuurstof gekregen.
Hij heeft pijnmedicatie en is (extra) in slaap gebracht. Kwestie van tijd, maar na deze dag en al het praten met m'n familie van vandaag is het goed. Het gaat veel pijn doen nog de komende periode, maar ben onwijs blij dat m'n vader eindelijk rust gaat krijgen.

Vreselijk, heel veel sterkte de komende tijd. :knuffel:

paars

Berichten: 5588
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 17:42

Nou daar zijn mijn ergernisjes niks bij zeg, wat een verdrietige en moeilijke periodes voor sommigen; heel veel sterkte voor jullie :knuffel: .

Ik erger me alleen aan mezelf dat ik me blijf ergeren aan sommige mensen. Het lukt me niet altijd om het om te denken naar: verbaas je slechts en move on!
Dus maar 2 mooie bossen tulpen voor mezelf gekocht :D .

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 17:59

Jiske die haar dikke zwiepstaart in mijn thee dropte toen ik net ging zitten

purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 19:28

In mijn rug geschoten...

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 19:42

purny schreef:
In mijn rug geschoten...

Dader gevlucht? :+

Themba

Berichten: 1462
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 20:15

De triage bij 112
Kind 12 zakt in elkaar bij voetbalwedstrijd. Willen geen ambu sturen. Uiteindelijk door man en andere vader met de auto naar zkh gebracht. Uur later is die overleden :(

Cowboy55
Berichten: 8501
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 20:17

Het valt me voor de zoveelste keer op dat degene die verantwoordelijk is voor de garderobe van de NOS-Journaal presentatrices een bloedhekel moet hebben aan diezelfde presentatrices.

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 20:19

Themba schreef:
De triage bij 112
Kind 12 zakt in elkaar bij voetbalwedstrijd. Willen geen ambu sturen. Uiteindelijk door man en andere vader met de auto naar zkh gebracht. Uur later is die overleden :(


Nee joh. Echt? Wat erg.

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 20:20

Themba schreef:
De triage bij 112
Kind 12 zakt in elkaar bij voetbalwedstrijd. Willen geen ambu sturen. Uiteindelijk door man en andere vader met de auto naar zkh gebracht. Uur later is die overleden :(

:n Onbegrijpelijk.

Schijnbaar stopt het reïntegratie traject. Nu moet ik een document tekenen waarin staat dat ik werkfit ben. Als dat zo is waarom wia aangevraagd en verrek ik van de pijn ongeacht wat ik doe of niet doe. :=

Ik werk voornamelijk omdat het moet van haar en Uwv. Vind het wel leuk, maar maakt het ook niet bepaald aangenamer.

CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 20:30

Cowboy55 schreef:
Het valt me voor de zoveelste keer op dat degene die verantwoordelijk is voor de garderobe van de NOS-Journaal presentatrices een bloedhekel moet hebben aan diezelfde presentatrices.


Daar mogen ze echt wel een klacht tegen indienen. Schandalig!