Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9467
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-24 16:38

rien10 schreef:
Dat is heel naar. Dus: laat jezelf niet afhankelijk zijn van anderen. Op je 41 ste verjaardag ga je een knal feest organiseren!!


Maar dit is toch niet afhankelijk zijn van anderen? :o

Ik snap dat je haar wil opbeuren maar dit is van je partner en je familie gewoon diep triest. Je mag daarin echt wel meer verwachten van je naasten. Geen tijd is echt een slap excuus, dan kun je beter vrijgezel blijven.

Dus dikke knuffel en ik snap dat je baalt, Laibadji :(:)

maralyn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 17:09

Laibadji schreef:
Dat ik eigenlijk triest ben. Deze week op dinsdag 40 jaar geworden. Had mijn vriend al maanden geleden duidelijk gemaakt dat ik dit echt wel wou vieren. Ook duidelijk gemaakt wat ik wou en hoe. Dit verschillende keren herhaald omdat ik hem ken en al vreesde dat het ook dit jaar weer in mineur een verjaardag ging zijn. Tot de week voor mijn verjaardag hem gezegd dat ik deze verjaardag wel belangrijk vond.

Resultaat: ook deze keer niets. Geen cadeautje, geen feestje, niets... Met als reden: ik heb geen tijd. Echt? Je hebt ieder jaar een jaar de tijd en ieder jaar ben ik gekwetst want ik blijf hopen dat hij toch eens iets zou doen.
Ik draag thuis al het hele huishouden en heb 2 jaar geleden toen hij jarig was een verrassingsfeestje gegeven. Ik wou nu ook even de erkenning krijgen en gezien worden.

Daar bovenop ook geen verjaardagswensen van mijn broer en schoonzus. Mijn moeder sprak hen er voor het paasfeest over aan. Oeps ze waren het vergeten. Kan gebeuren. Toen kwamen wij aan op het feest. Samen 2 uur Pasen gevierd en geen enkele verjaardagswens. Niets...

Ik ben blijkbaar lucht. :(



-O- -O- -O-

Nog gefeliciteerd. Wat ontzettend rot zeg!!

Telpeva

Berichten: 14782
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 17:32

Wat flauw, net ook op zo'n jaar dat je denkt yes nu is er reden voor extra feest. Alsnog gefeliciteerd Laibadji!

Nog een eigen ergernis, ik baal dat ik geen leuke kleding kan vinden, ik moet eigenlijk nieuwe vesten maar ik vind dus niks wat mij aanspreekt

rien10
Berichten: 14760
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 17:43

xPabloBokt schreef:
rien10 schreef:
Dat is heel naar. Dus: laat jezelf niet afhankelijk zijn van anderen. Op je 41 ste verjaardag ga je een knal feest organiseren!!


Maar dit is toch niet afhankelijk zijn van anderen? :o

Ik snap dat je haar wil opbeuren maar dit is van je partner en je familie gewoon diep triest. Je mag daarin echt wel meer verwachten van je naasten. Geen tijd is echt een slap excuus, dan kun je beter vrijgezel blijven.
Als je een feest wilt: zelf organiseren. Je bent namelijk een feest waard. Het is onwijs stom dat niemand iets voor je organiseert.
Dus dikke knuffel en ik snap dat je baalt, Laibadji :(:)

Roosch

Berichten: 36687
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 17:51

Ach wat vervelend! Alsnog van harte gefeliciteerd!

Die zak stront had wat mij betreft een weekje mogen nadenken in z'n uppie terwijl ik mezelf op een week vakantie had getrakteerd.

rien10
Berichten: 14760
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 17:55

Oh. Rare post van mij. Jij doet er toe en je verdient een feest. Het is stom als niemand wat voor je organiseert, dus dan organiseer je zelf een feest.

luuntje

Berichten: 14000
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 17:59

Laibadji Toch gefeliciteerd met je verjaardag.

Echt zo niet leuk van je partner en familie om je te vergeten.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 18:41

Laibadji alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Enorm triest zeg zoals het gegaan is en zelfs je naaste familie je niet heeft gefeliciteerd. Dat verdient niemand.

Iemand zei zelf een knalfeest organiseren… mwah heb ik gedaan met mijn 25ste verjaardag. Op locatie, alles versierd en veel mensen uitgenodigd.
Eindstand: Er kwam niemand. Sommigen hebben zelfs op de dag zelf nog afgezegd met 1 of andere rotsmoes. ( Zal best waar zijn maar ik was natuurlijk toen helemaal overstuur)

Dus zelf organiseren betekent niet dat je dan wel een leuk feest hebt. Dus ik organiseer niks meer.

Suzanne F.

Berichten: 49354
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 19:20

Wat sneu Ineke. En ook sneu voor Laibadji. Ik merk om me heen dat steeds meer mensen ‘geen tijd’ hebben. Maar voor degenen waar je van houdt maak je toch tijd zou je zeggen? Ik zou echt zwaar, heel zwaar teleurgesteld zijn in mijn partner. Of mijn familie.

Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 19:27

Alsnog gefeliciteerd Lajbadji!

Ik erger me aan mijn luiheid. Ik moet een schop nu het buiten droog is.

Roosch

Berichten: 36687
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 19:32

Ik heb een echte first world problem. Ik had een bak witte chocolademousse meegenomen van de Lidl voor het weekend. Die is zo goddelijk, dat ik baal dat ik er niet nog een meegenomen heb. :')

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 19:50

Dat ik het toch wel een beetje egoïstisch vind om nu bewust met deze verrotte wereld een kind op deze wereld te zetten.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 20:04

Ineke2 schreef:
Laibadji alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Enorm triest zeg zoals het gegaan is en zelfs je naaste familie je niet heeft gefeliciteerd. Dat verdient niemand.

Iemand zei zelf een knalfeest organiseren… mwah heb ik gedaan met mijn 25ste verjaardag. Op locatie, alles versierd en veel mensen uitgenodigd.
Eindstand: Er kwam niemand. Sommigen hebben zelfs op de dag zelf nog afgezegd met 1 of andere rotsmoes. ( Zal best waar zijn maar ik was natuurlijk toen helemaal overstuur)

Dus zelf organiseren betekent niet dat je dan wel een leuk feest hebt. Dus ik organiseer niks meer.


Jeetje wat poedersuiker :(
Voor jou ook Laibadji :(

Knuffels voor jullie

JudithGigi

Berichten: 4226
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 20:09

Stomme trut heeft haar kaptoom gesloopt :(

deksel

Berichten: 3797
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 20:35

Ook een luxeprobleem maar ik erger me wel want ik kan de laatste 4 paaseitjes die m’n vriend verstopt heeft gewoon nergens vinden.

rien10
Berichten: 14760
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 20:43

Ineke2 schreef:
Laibadji alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Enorm triest zeg zoals het gegaan is en zelfs je naaste familie je niet heeft gefeliciteerd. Dat verdient niemand.

Iemand zei zelf een knalfeest organiseren… mwah heb ik gedaan met mijn 25ste verjaardag. Op locatie, alles versierd en veel mensen uitgenodigd.
Eindstand: Er kwam niemand. Sommigen hebben zelfs op de dag zelf nog afgezegd met 1 of andere rotsmoes. ( Zal best waar zijn maar ik was natuurlijk toen helemaal overstuur)

Dus zelf organiseren betekent niet dat je dan wel een leuk feest hebt. Dus ik organiseer niks meer.

|( |( Nee!!

Laibadji

Berichten: 1689
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 21:02

Pfff Ineke2 dat is ook echt Balen. Ik wou zelf niets organiseren omdat ik nu eens heel graag wou dat mijn man moeite deed voor mij. Ik neem al zoveel op mij. Plan alles thuis, neem alle verantwoordelijkheden op. Ik had gewoon graag gehad dat hij nu is moeite deed. Heb hierin heel duidelijk gecommuniceerd maar dikke pech. Ik merk echt dat het mij heel hoog zit. Ik kan al dagen bij het minste lopen huilen en nu nog met van mijn broer erbij... Moeder nam het niet echt voor mij op. De relatie met mijn broer is al wankel (ik die altijd moet plooien en aanpassen) en dit voelt weer zo pijnlijk aan. Voel mij heel hard genegeerd, niets waard.

Tja zal wel overgaan maar het doet pijn.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 21:28

Laibadji, ik voel echt met je mee :knuffel:
Het is enorm rot als je het gevoel hebt en krijgt dat je er blijkbaar niet toe doet bij je naasten. Wat ik hiermee zeggen wil is dat je er verdriet er echt mag zijn en heel terecht is.
Deze erkenning voor jezelf is belangrijk.

Het verandert voor nu niets. Mijn verwachtingen van andere mensen is inmiddels nul.
Ik heb gebroken met mijn familie en heb hierdoor geen familie meer. Ben mijn hele leven eigenlijk al alleen ( maar dan met “ familie “ die mij laten vallen als een baksteen op momenten dat het er echt toe doet. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik er echt niet toe doe, ook niet in een situatie die heel verkeerd had kunnen aflopen. Dus dan kan ik beter door zonder familie. Hoef ik daar geen energie meer in te steken)

Laibadji

Berichten: 1689
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 21:41

Ineke2 wat een triest verhaal. Ik kan jou begrijpen. Dikke knuffel van mij :knuffel:

vikawiek

Berichten: 1520
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 21:44

Onvrijwillig afgestapt van m'n paard #)

fjordjes

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 22:30

Dat de camera niet wil connecten met m'n telefoon en dat ik daardoor onze pup niet in de gaten kan houden...

DuoPenotti

Berichten: 29880
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 22:33

Heb je nog ergens een oude gsm liggen. Simkaart niet nodig enkel WiFi bereik.

Zet daar alfred camera app op
Ook op je goede gsm.
En je kunt hem overal vandaan bekijken.

fjordjes

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 22:35

Dat is ook nog een idee idd!

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 23:17

fjordjes schreef:
Dat de camera niet wil connecten met m'n telefoon en dat ik daardoor onze pup niet in de gaten kan houden...

Pup?
Lees ik daar pup??

*\o/*

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 23:17

Laibadji schreef:
Ineke2 wat een triest verhaal. Ik kan jou begrijpen. Dikke knuffel van mij :knuffel:


Ik voel jullie leed...van dichtbij...

Sterkte!!