Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 01:45

De hond heeft paas eitjes gegeten. Mijn man gaat opblijven om haar in de gaten te houden.

Nyaleti

Berichten: 6263
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 02:57

rien10 schreef:
De hond heeft paas eitjes gegeten. Mijn man gaat opblijven om haar in de gaten te houden.


Oh oliebol. Goed dat hij er bij blijft :j

Hoeveel kg is de hond? Melk of puur op? En enig idee hoeveel?
Eerlijk, een enigzins grotere hond kan best wat binnenkrijgen voor je echt oliebol krijgt.

rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 04:05

Nu op weg naar huis. Toch maar naar de DA geweest.

Telpeva

Berichten: 14765
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 07:08

rien10 schreef:
Nu op weg naar huis. Toch maar naar de DA geweest.

Jakkes wat een tijdstip.
Hoe is het nu, is je hond ok?

DuoPenotti

Berichten: 29820
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 07:37

MyWishMax schreef:
Ik zeg qua stofzuiger juist absoluut geen dyson. :') Zowel mijn ouders, broer als ik hebben allemaal andere merken genomen omdat de dysons zo enorm tegenvielen. Zogen slecht, juist heel veel gedoe met verstopt zitten en waren nog snel kapot ook. En duur.

Wij hebben nu allemaal een ander merk maar die doen het allemaal al langer als die dysons. En beter vooral :+

Om dit soort berichten geen dyson meer gekocht. Terwijl ik altijd tevreden was. Maar hoorde zoveel slechte verhalen. Dus vorig jaar een Philips gekocht.
Wat een verschrikkelijk vuil k.t ding. Elke dag vloek ik met dat ding. Te duur om nu alweer een ander te kopen. De volgende word weer een dyson.

DuoPenotti

Berichten: 29820
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 07:38

rien10 schreef:
Nu op weg naar huis. Toch maar naar de DA geweest.

Oh nee. Hoe gaat het nu?

purny

Berichten: 27533
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 08:58

Hopelijk gaat het goed met de hond Rien.
Hier 2 ergernissen. Een volgverzoek van de volgende Nick Carter scammer en last van mijn onderrug rechts. Bewegen is geen pretje nu...

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 09:27

Alles goed afgelopen met de hond Rien? Hoeveel had ze op?

Ik heb 2 Dysons, een snoerloze en een gewone. Die gewone zuigt echt abnormaal goed, is alleen een groot zwaar ding. De snoerloze is gewoon heel handig, vooral voor trappen en plinten en boven je hoofd. Zuigkracht is wel minder met de stang eraan vind ik. Ze hebben beide voor en nadelen.
Maar ze blijven het allebei doen, nooit gezeur over verstopt ofzo.

rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 09:33

We denken dat ze ongeveer 10 tot 15 paas eitjes op had. Toen heeft ze veel gedronken. Na het overgeven was ze een kilo lichter! Hondje weegt 11 kilo! Het was ook veel chocola. Dure grap maar iedere cent waard. Dit had ze denken we niet zonder schade doorstaan. Nu is ze een hoopje ellende. Ik ga even een ommetje met haar maken.

paars

Berichten: 5594
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 09:42

Agossie….goed dat je naar de DA bent gegaan.
Vond een handig lijstje: Afbeelding
Hoop dat je hond zich snel beter gaat voelen.

MyWishMax

Berichten: 25391
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 09:43

Ik zou liever ook geen risico nemen, rien. Jammer van de dure nacht, maar gewoon slim zekere voor onzekere. Hopelijk voelt ze zich snel weer goed!

fleurtjeuh
Berichten: 10341
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 09:52

Pfff een hond die chocola heeft gegeten :(
ik heb het zelf ook eens meegemaakt, hond van ongeveer 15 kilo had anderhalve grote reep verkade melkchocola op.
Hartstikke veel dus!
Maar ik kwam er pas achter toen de symptomen ontstonden en mn ouders waren op vakantie en ik was nog vrij jong, geen rijbewijs enzo.
Gelukkig waren de buren thuis en die hebben ons naar de dierenarts gebracht.
Hond is goed ziek geweest, braken had geen zin meer maar heeft veel infuus gekregen om de boel te verdunnen/spoelen.
Is gelukkig helemaal goed gekomen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41710
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 09:56

rien10 schreef:
We denken dat ze ongeveer 10 tot 15 paas eitjes op had. Toen heeft ze veel gedronken. Na het overgeven was ze een kilo lichter! Hondje weegt 11 kilo! Het was ook veel chocola. Dure grap maar iedere cent waard. Dit had ze denken we niet zonder schade doorstaan. Nu is ze een hoopje ellende. Ik ga even een ommetje met haar maken.

Begrijpelijk dat je toch naar de DA bent gegaan. Ik zou hetzelfde doen.

Sterkte voor je hondje. Hopelijk voelt ze zich snel beter.

rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 10:09

Ze gaat goed. Is alert, eet, drinkt, piest, poept. Fase een goed doorstaan dus.
Ik ben brak. Heb bij haar op de bank geslapen.

paars

Berichten: 5594
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 10:11

Ja dat kan ik me voorstellen, met zo’n nachtbraker (letterlijk). Hopelijk geen ingewikkeld paasdiner met gasten gepland?

Cambionn

Berichten: 813
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 10:15

Niobe schreef:
Cambionn schreef:
Beetje OT maar ben erg blij met m'n Dyson. Heeft ook nooit vast gezeten, en mijn ervaring is dat Dyson beter werkt dan andere merken. Maar, alle die draadloze steelstofzuigers kunnen geen groot gut aan. Voor het gemiddelde dagelijks gebruik maakt dat niet uit. Haren en stof enzo is prima, maar blaadjes, papiertjes en takjes enzo niet. Dan moet je toch echt zo'n oudewetse slede kopen. Of die los opvegen die paar keer dat je die in huis hebt.
Ja ik heb een Dyson momenteel en blaadjes en groot spul verwijder ik met de hand idd. Maar hij begon net weer te ouwehoeren na gewoon alleen wat stof en haren opgezogen te hebben. Laatst nog filter gewisseld en nu begint ie weer te zeuren.
Ik heb zo weinig geduld voor dat soort gedoe
Filter gewisseld? Meeste Dysons spoel je de filter onder de kraan af, wacht tot hij 100% droog is en doe je hem er weer in. Heb mijne nu paar jaar en nog nooit onderdelen hoeven wisselen en doet het perfect. Wij hebben de V15 Detect Absolute trouwens. M'n pa een wat oudere en ook daar geen klachten.

DuoPenotti schreef:
MyWishMax schreef:
Ik zeg qua stofzuiger juist absoluut geen dyson. :') Zowel mijn ouders, broer als ik hebben allemaal andere merken genomen omdat de dysons zo enorm tegenvielen. Zogen slecht, juist heel veel gedoe met verstopt zitten en waren nog snel kapot ook. En duur.

Wij hebben nu allemaal een ander merk maar die doen het allemaal al langer als die dysons. En beter vooral :+
Om dit soort berichten geen dyson meer gekocht. Terwijl ik altijd tevreden was. Maar hoorde zoveel slechte verhalen. Dus vorig jaar een Philips gekocht.
Wat een verschrikkelijk vuil k.t ding. Elke dag vloek ik met dat ding. Te duur om nu alweer een ander te kopen. De volgende word weer een dyson.
Heb vroeger in de MediaMarkt gewerkt en daar hadden we vanalles, maar intern waren we het unaniem eens dat je het beste een Dyson kon kopen, of gewoon een slede. De rest stond er vooral omdat klanten de keuze willen. Maar daar was altijd wel wat mee waardoor het hem eigenlijk net niet was. We gebruikte de Dyson showmodellen ook altijd om de afdelingen te stofzuigen en dat werkte echt lekker.

De helft van de verhalen tegen Dyson die ik hoor zijn ook mensen die dingen doen waar ze niet voor gemaakt zijn. Vaak te grote dingen willen opzuigen want dat kon ook in de slede. Of rare dingen gedaan als "onderhoud" (social media heeft wat videos met dingen die je dus echt niet moet noch hoeft te doen heb ik bij mijn man gezien. Hem al paar keer moeten uitleggen dat dat niét handig is). Heb maar een paar gehoord die bij normaal bedoelt gebruik issues hebben (en wellicht dat die hier op Bokt daar gewoon onder vallen hoor).

Cambionn

Berichten: 813
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 10:21

rien10 schreef:
We denken dat ze ongeveer 10 tot 15 paas eitjes op had. Toen heeft ze veel gedronken. Na het overgeven was ze een kilo lichter! Hondje weegt 11 kilo! Het was ook veel chocola. Dure grap maar iedere cent waard. Dit had ze denken we niet zonder schade doorstaan. Nu is ze een hoopje ellende. Ik ga even een ommetje met haar maken.
Oef arm dier. Beterschap gewenst aan de hond!

rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 10:23

Heeft ze al een stukje zalm gekregen ? Mwah, zou kunnen. :D

Coco4life
Berichten: 1221
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 10:47

Honden hebben toch wel het beste leventje haha

Ineke2

Berichten: 33152
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 10:49

Heftige nacht Rien, gelukkig gaat het zo te lezen weer goed met de hond als ie zalm heeft gegeten haha

Kairos
Berichten: 2722
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 13:15

Dat ik me standaard eenzaam voel, omdat mijn enige vriendin bijna nooit wat wil doen en ik verder ook vaak vergeten wordt (bv collega’s die een drankje gaan doen, maar me überhaupt al niet meevragen) -O-

rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 15:47

Kairos schreef:
Dat ik me standaard eenzaam voel, omdat mijn enige vriendin bijna nooit wat wil doen en ik verder ook vaak vergeten wordt (bv collega’s die een drankje gaan doen, maar me überhaupt al niet meevragen) -O-

Bah. Dit vind ik echt naar voor je.

Laibadji

Berichten: 1689
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 16:01

Dat ik eigenlijk triest ben. Deze week op dinsdag 40 jaar geworden. Had mijn vriend al maanden geleden duidelijk gemaakt dat ik dit echt wel wou vieren. Ook duidelijk gemaakt wat ik wou en hoe. Dit verschillende keren herhaald omdat ik hem ken en al vreesde dat het ook dit jaar weer in mineur een verjaardag ging zijn. Tot de week voor mijn verjaardag hem gezegd dat ik deze verjaardag wel belangrijk vond.

Resultaat: ook deze keer niets. Geen cadeautje, geen feestje, niets... Met als reden: ik heb geen tijd. Echt? Je hebt ieder jaar een jaar de tijd en ieder jaar ben ik gekwetst want ik blijf hopen dat hij toch eens iets zou doen.
Ik draag thuis al het hele huishouden en heb 2 jaar geleden toen hij jarig was een verrassingsfeestje gegeven. Ik wou nu ook even de erkenning krijgen en gezien worden.

Daar bovenop ook geen verjaardagswensen van mijn broer en schoonzus. Mijn moeder sprak hen er voor het paasfeest over aan. Oeps ze waren het vergeten. Kan gebeuren. Toen kwamen wij aan op het feest. Samen 2 uur Pasen gevierd en geen enkele verjaardagswens. Niets...

Ik ben blijkbaar lucht. :(

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 16:06

Wat ontzettend zuur.

rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 16:07

Dat is heel naar. Dus: laat jezelf niet afhankelijk zijn van anderen. Op je 41 ste verjaardag ga je een knal feest organiseren!!