Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25326
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 15:31

Nee, helaas niet. En hoewel ik haar heel graag thuis heb vind ik het fijner dat ze moet blijven tot ze wat beter is want de dalen zijn nog wel heel heftig.

prompter

Berichten: 11124
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 15:33

Och, heel veel sterkte voor jullie allebei MWM! Vreselijk die onzekerheid...

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 15:34

Tijd van mijn pakket wordt steeds later en ik moet zo even 10 min weg, dus je zou zien dat hij dan precies komt.

Sterkte MWM

rien10
Berichten: 14700
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:49

Aan weer zo'n telefoontje. Een Engels sprekende man met een dik accent. Voor de zoveelste keer belt hij en geeft hij aan dat hij mijn portfolio heeft ontvangen. En ineens had ik het.....
Hij zegt altijd "Hello, is this Rien?" en ik ga de volgende keer antwoorden:
This is the voicemail of Rien. If you are an Egyptian Prince who inhereted money and wants to share with me; press 1. If you call for my job application for law inforcement agent on cyber criminality; press 2. If you received my portfolio; press 3.
Please do not wait for the beep, but after your choice, stick your phone so far up your ass that I can see the light of it shining through your nostrills. Have a good day.

:D

DuoPenotti

Berichten: 29583
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:57

Haha rien. Wel een mooie optie.

Mwm wat rot dat ze nog steeds niks weten.


Uur geleden migraine medicatie geslikt.
Hoofdpijn is gezakt. Maar nu dicht geknepen keel. Al 3 keer moeten plassen in een kwartier tijd. Hartstikke draaierig en amper controle over mijn ledematen zo zwak. Typen is ook een uitdaging.

Soms vraag ik me af wat beter is...

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 17:30

Vanavond voor het eerst sinds maanden nog eens trainen met de hond maar zo geen zin in met die wind. L

justdiesel
Berichten: 4951
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:10

DuoPenotti schreef:
Haha rien. Wel een mooie optie.

Mwm wat rot dat ze nog steeds niks weten.


Uur geleden migraine medicatie geslikt.
Hoofdpijn is gezakt. Maar nu dicht geknepen keel. Al 3 keer moeten plassen in een kwartier tijd. Hartstikke draaierig en amper controle over mijn ledematen zo zwak. Typen is ook een uitdaging.

Soms vraag ik me af wat beter is...


Andere medicatie vragen aan je huisarts, er bestaan ook pillen waar je niet zo'n rot gevoel van krijgt.
Sterkte, ik weet helaas wat het is.

rien10
Berichten: 14700
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:25

Hoofdpijn sucks. Sterkte.

DuoPenotti

Berichten: 29583
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:31

Dankjewel

Ik heb bij de neuroloog diverse geprobeerd. Weet de namen niet meer allemaal. (Fromirex, relpax schieten me te binnen ) daarnaast bètablokkers enz. Maar bijwerkingen zaten overal wel bij in mijn herinnering.
Maar misschien dat er nu weer nieuwere zijn? Daar weet ik het uiteraard niet van.

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:50

Deze namiddag een klein uurtje spullen opgeruimd,niks abnormaals niks zwaars en mijn beide schouders doen veel pijn,zelfs als ik ze niet beweeg.Ik kan weer geen fles frisdrank of iets anders optillen.
Ik weet niet hoe ik met dit constant probleem weer aan het werk moet?
Dan zijn het mijn schouders,dan mijn enkels,dan mijn heup,...

Siggislief

Berichten: 13995
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 20:42

Vandaag geërgerd dat ik mijn winterjas niet mee had genomen, dus liep de hele dag met 2 mutsen op.
1e van mijn trui en de 2e van mijn bodywarmer en nog koud hebben. _O-

En was wel heel blij dat het pas het regen los barsten dat ik in de auto zat en weg wou rijden. :')


En dat er een allergie uitslag op beide benen zit -O-

Nyaleti

Berichten: 6188
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 20:49

Intake bij de sportschool (na 10 weken revalidatie fysio dus dit is niet eens 0)

Sommige apparaten kan ik niet omdat het lichtste gewicht al te zwaar is... Man wat facking confronterend weer. ;(
Ik wist niet dat het zo erg was. Ik had zoveel zin om weer te "knallen" in de sportschool, mentaal ook zo nodig.

Arm oefening die ik eerst 3x15 35kg kon, kan ik nu 5 x 5 kg en dan is het al over de zeik.
Man ik had echt net weer een beetje motivatie om te leven maar dit is zo'n klap.

Cowboy55
Berichten: 8494
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 21:41

RTL4 programma ‘Daar gaan ze weer’. Tokkies die (alweer) emigreren. Een besluit waar we in NL alleen maar blij om kunnen zijn.

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 23:50

Vastgoedmakelaar die me zonet een vriendschapsverzoek stuurde.
Euhm,nou nee,geen behoefte om persoonlijk te worden en mijn privé te laten uitpluizen.

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:46

DuoPenotti schreef:
Dankjewel

Ik heb bij de neuroloog diverse geprobeerd. Weet de namen niet meer allemaal. (Fromirex, relpax schieten me te binnen ) daarnaast bètablokkers enz. Maar bijwerkingen zaten overal wel bij in mijn herinnering.
Maar misschien dat er nu weer nieuwere zijn? Daar weet ik het uiteraard niet van.

Mijn zoon kreeg toen hij klein was Propranolol. Heb je die ook al gehad?

DuoPenotti

Berichten: 29583
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 10:13

ja die heb ik gehad en
metoprolol en candesartan en topimaraat

Hartslag zo laag dat ik nog geen 20 meter meer kon lopen. Niet kon bukken want alles werd zwart.
15 kilo cadeau, was leuk in de tijd dat ik 50 kg woog, nu hoeft dat niet :P
Maar helaas, werken deed het niet

Echt heel veel gehad, maar omdat ik maar 12-15 dagen migraine heb valt het niet onder chronisch en zijn nog weer andere middelen niet toereikend.
dan denk ik maar, er zijn nog mensen die het erger hebben, ik mag niet klagen....

rien10
Berichten: 14700
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 10:16

Niet chronisch??? Hun? Je hebt het toch zeer regelmatig?

DuoPenotti

Berichten: 29583
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 10:19

Ja dan moet het meer dan 15 dagen in de maand zijn.
Ik heb het 12 tot 15 dagen. Dus de ene maand maar 12 keer, de andere maand wel 15 keer, maar moet dus altijd minimaal 15 zijn.

rien10
Berichten: 14700
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 10:21

Ohh ja en dan is het niet chronisch 8)7
Kan je niet van die 12, 15 maken? }:)

Winged

Berichten: 33040
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 10:25

Ik geef bij een collega aan dat we niet in een bepaald systeem mogen werken.
Krijg ik een mail met 'hoe kan ik zien of... ' wat gaat over bestanden in dat bepaalde systeem. Die zit dus doodleuk in dat systeem te werken.

Waarom. Luister. Je. Niet.

DuoPenotti

Berichten: 29583
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 10:30

rien10 schreef:
Ohh ja en dan is het niet chronisch 8)7
Kan je niet van die 12, 15 maken? }:)

Zou op zich kunnen....
Je moet een dagboek bijhouden, natuurlijk zou ik dan aan kunnen geven vaker migraine te hebben.
Maar denk dat ik zo snel door de mand val.... Zeker ook als je daarna aan moet geven of het werkt.

Nyaleti

Berichten: 6188
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 10:59

De helft van het jaar dus wél migraine (even krom omgerekend) en dan is het niet chronisch?

Wat een fantastische zorg hebben we toch.

DuoPenotti

Berichten: 29583
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 11:08

Ja, klopt helaas. ja bijna of soms helemaal de helft van de maand migraine. Dus ook per jaar.
Maar dat is niet erg genoeg.....
Maar leef dan wel mee met de mensen die het nog vaker hebben...

En ik krijg het redelijk onderdrukt, nu dus ook. Voel nu wel pijn maar is te hebben. Denken gaat traag. De gordijnen zijn bijna dicht maar niet helemaal, dus ook te doen.
En buiten met zonnebril en pet ook. Al is inspanning weer niet te doen.
En dan weet ik ook dat er mensen zijn ondanks medicatie die echt in bed moeten liggen met de gordijnen potdicht.
Dus ja, probeer het maar te relativeren.
Tussen die dagen door kan ik gelukkig ook weer dingen waar een hoop andere weer van dromen :)

En soms rol ik van de ene aanval in de andere, maar meestal zit er weer even tussen.
En dan ben ik blij dat ik het nu heb en hoogstwaarschijnlijk van het weekend niet als mijn vriend ook vrij is.

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 11:28

Nyaleti schreef:
Intake bij de sportschool (na 10 weken revalidatie fysio dus dit is niet eens 0)

Sommige apparaten kan ik niet omdat het lichtste gewicht al te zwaar is... Man wat facking confronterend weer. ;(
Ik wist niet dat het zo erg was. Ik had zoveel zin om weer te "knallen" in de sportschool, mentaal ook zo nodig.

Arm oefening die ik eerst 3x15 35kg kon, kan ik nu 5 x 5 kg en dan is het al over de zeik.
Man ik had echt net weer een beetje motivatie om te leven maar dit is zo'n klap.

Hoe is de verwachting van je herstel, kan het met oefeningen en trainen wel verbeteren? Ik duim keihard voor je...

CupCakes_

Berichten: 3327
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 11:47

DuoPenotti schreef:
Ja, klopt helaas. ja bijna of soms helemaal de helft van de maand migraine. Dus ook per jaar.
Maar dat is niet erg genoeg.....
Maar leef dan wel mee met de mensen die het nog vaker hebben...

En ik krijg het redelijk onderdrukt, nu dus ook. Voel nu wel pijn maar is te hebben. Denken gaat traag. De gordijnen zijn bijna dicht maar niet helemaal, dus ook te doen.
En buiten met zonnebril en pet ook. Al is inspanning weer niet te doen.
En dan weet ik ook dat er mensen zijn ondanks medicatie die echt in bed moeten liggen met de gordijnen potdicht.
Dus ja, probeer het maar te relativeren.
Tussen die dagen door kan ik gelukkig ook weer dingen waar een hoop andere weer van dromen :)

En soms rol ik van de ene aanval in de andere, maar meestal zit er weer even tussen.
En dan ben ik blij dat ik het nu heb en hoogstwaarschijnlijk van het weekend niet als mijn vriend ook vrij is.


Migraine sucks enorm. In welke vorm je het dan ook hebt. Elke vorm is pure ellende en is niet erger dan een andere. Ik weet hoe je je voelt en weet ook hoe weinig begrip er voor migraine is.