Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-23 10:17

Wederom 500 pagina's vol geklaagd hebbende.. hierbij het nieuwe klaagtopic!

Zit je dag even niet mee? Moet je wat kwijt of van het hart? Of wil je gewoon even ouderwets zeuren? Dan ben je hier aan het goede adres.

Hou het netjes naar elkaar en wees niet te oordelend over andermans ergernissen, daar is dit topic niet voor. Mocht je toch de behoefte hebben om het verder te bespreken, dan doe dit liever elders zodat we dit topic echt voor het klagen kunnen houden :D

Gericht over bepaalde bokkers klagen is ook niet toegestaan.

Let the complaining continue!

Moderatoropmerking:
Wij hebben wel eens berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als "ik erger me aan een bepaalde bokker", maar ook voor berichten als "ik erger me aan mensen die X doen" als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.

fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:22

Woohoo daar gaan we weer *\o/*

Mijn ergernis is dat ik niet weet wanneer het normaal is om nog eens ergens een berichtje achteraan te sturen..
Ik ben erg enthousiast ergens over en wil er graag een afspraak voor inplannen. Maar wat is normaal? In mijn enthousiasme zou ik graag 30 berichten willen sturen om mn enthousiasme te tonen, maar dat lijkt me een beetje to much :P
Maar ik wil het zo graag en zou zo hard balen als het niet door gaat..

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:24

Ik heb een goeie deze ochtend. Echt maanden werkt mijn slaap app gewoon goed en nu moest ik een keer vroeg voor mijn werk in Duiven zijn. Heeft die stomme app zich af gesloten. Oftewel ik was een uur te laat. Vervolgens onderweg zette mijn mobiel zijn hotspot uit, tja daar ging mijn navigatie in de auto. Mag ik al een nieuwe telefoon? |o

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:27

niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(

prompter

Berichten: 11103
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:27

Ik erger me aan het feit dat ik iets wil kopen, ik het zoek op internet en dat ik het niet kan vinden. Waarschijnlijk bestaat het dus niet. Maar ik wil het wel hebben :+

fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:28

juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(

Ah wat oliebol!
Heel veel sterkte!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:55

juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(


Godver wat naar, heel veel sterkte!

hagelslag
Berichten: 9029
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:00

Helpen met heel veel zooi uit een huurhuis halen.
Normaal word eventueel laminaat ofzo overgenomen.
Maar het huis word erna verkocht dus moet het helemaal leeg.
(Als iemand nog een woning zoekt in de buurt van losser)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:01

Ik heb zin in chips maar chips als ontbijt vind ik echt niet kunnen op de maandag. Ga vanavond ook al ongezond eten. :=

prompter

Berichten: 11103
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:01

waardeloos Juval, dat gaat wel wat verder dan een ergernis :\ . Kunnen ze er met bijtijds ingrijpen bovenop komen?

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:02

Net in de supermarkt, maar 1 kassa open. Behoorlijke rij.
Er zijn wel zelfscan kassa’s, maar op een enkele keer na, als ik echt maar 1 ding heb weiger ik die te gebruiken.
Ik sta dus al wel een tijdje in de rij en bijna voordat ik mijn spullen op de band kan leggen gaat er eindelijk een 2de kassa open. Op het moment dat er geen echte rij meer is… Maargoed beter laat dan nooit :')

Juval wat vreselijk, heel veel sterkte. Zo zielig :knuffel:

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:03

juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(


Jeetje Juval, heel veel sterkte :(:)

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:04

13 dagen geleden een nieuwe wasmachine besteld en hij is er nog steeds niet. Inmiddels 3 weken zonder wasmachine, echt heel prettig :Y)

juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(

Sterkte Y;(

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:07

[quote="black_kelpie"]13 dagen geleden een nieuwe wasmachine besteld en hij is er nog steeds niet. Inmiddels 3 weken zonder wasmachine, echt heel prettig :Y)

Hoe kan dat zo lang duren?
Bij mij was hij de volgende dag al binnen!

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:16

Zekering deze morgend uitgevallen.
Kom ik nu tot de conclusie dat geen enkel apparaat of stopcontact in de keuken nog werkt.
Er stond ook niets aan toen de elektriciteit afsloeg.

Edit:oven gaat weer nadat ik de tijd terug heb ingesteld.
Inductie kookplaat,ijskast,
dampkast niet.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 23-10-23 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:16

Ik ergerde me gisteren aan mijn onnodige spanning bij het opstappen op een mega braaf paard, puur omdat die niet 100% stil staat bij opstappen. -O-
Spanning bij hetgeen wat je het liefste doet is zo naar :7

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:17

chanicha schreef:
Hoe kan dat zo lang duren?
Bij mij was hij de volgende dag al binnen!

Direct bij de fabrikant besteld, dat was flink goedkoper dan elders. Op de site staat dat ze binnen 1 werkdag contact met je opnemen voor de levering, prima.

Blijkt dat in onze regio de bezorging en installatie via PostNL gaat, dus hij moet eerst naar hun depot en dat schiet voor de dooie donder niet op. Als ik dit had geweten had ik hier nooit besteld :=

Hij zou vanmorgen bij PostNL aangekomen moeten zijn, maar PostNL heeft dat nog niet in het systeem staan dus ze kunnen nog geen bezorging inplannen. En ik ga deze week op vakantie :')

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:33

Ook maar hier, ik erger mij aan de nieuwe regels omtrent Apk voor diesel met roetuitstoot. Ze willen alles steeds duurder maken en moeilijker maken

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:36

Kookplaat doet het ook weer.
Aan een stekker voor de ijskast of dampkap kan ik niet aan.Die zitten weggewerkt in de ombouw erom heen en dan moet heel de boel afgebroken worden.

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:39

Rennie89 schreef:
Ook maar hier, ik erger mij aan de nieuwe regels omtrent Apk voor diesel met roetuitstoot. Ze willen alles steeds duurder maken en moeilijker maken


Idd, maar geen korting krijgen als je zo ontzettend laag zit met uitstoot van de fijne deeltjes -O- Mijn auto zat op iets van 100.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:41

lieke2 schreef:
Rennie89 schreef:
Ook maar hier, ik erger mij aan de nieuwe regels omtrent Apk voor diesel met roetuitstoot. Ze willen alles steeds duurder maken en moeilijker maken


Idd, maar geen korting krijgen als je zo ontzettend laag zit met uitstoot van de fijne deeltjes -O- Mijn auto zat op iets van 100.

Nouja wat denk je van auto’s die niet meer door de keuring komen hierdoor, en dat zijn er véél? Dan word je verplicht het roetfilter af te melden, eenmalig 65 euro en je betaald 200 euro per jaar extra aan fijn stof toeslag. Alles is al zo duur geworden, dit is gewoon niet te doen meer…

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:45

juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(

Jeetje wat verschrikkelijk zeg!
Enten jullie de koeien er ook voor?

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:46

Sterkte Juval!

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:50

Alja schreef:
juval schreef:
niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong :(

Jeetje wat verschrikkelijk zeg!
Enten jullie de koeien er ook voor?


nee, niet voor blauwtong, ik meen dat er voor dit type ook nog geen vaccin beschikbaar is. Op zich zijn de koeien er niet ziek van gelukkig. Ze eten allemaal nog normaal en lopen ook rond. Bij schapen is het ernstiger dan bij koeien.

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:51

black_kelpie schreef:
chanicha schreef:
Hoe kan dat zo lang duren?
Bij mij was hij de volgende dag al binnen!

Direct bij de fabrikant besteld, dat was flink goedkoper dan elders. Op de site staat dat ze binnen 1 werkdag contact met je opnemen voor de levering, prima.

Blijkt dat in onze regio de bezorging en installatie via PostNL gaat, dus hij moet eerst naar hun depot en dat schiet voor de dooie donder niet op. Als ik dit had geweten had ik hier nooit besteld :=

Hij zou vanmorgen bij PostNL aangekomen moeten zijn, maar PostNL heeft dat nog niet in het systeem staan dus ze kunnen nog geen bezorging inplannen. En ik ga deze week op vakantie :')


Jeetje dat is erg!
Misschien een telefoontje aan wagen want het ook iet iets wat je bij de buren af kan laten leveren!