Drug in drankje met uitgaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:36

gouda, waarom zou je dan geen leven meer hebben?
het is toch juist goed als je aangifte doet van iets wat jou is aangedaan?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:38

Dit soort geintjes flikken ze ook in een discotheek hier in de buurt. Je kan er ook niks in je jas laten zitten, want ook dat ben je geheid kwijt! Logisch dus dat ik daar nooit kom Knipoog

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:54

Margreet"]
[quote="Laura schreef:
ja een beetje zoute drop idee, salmiakachtig ofzo.


GHB smaakt een beetje zoutig.
[/quote]

GHB is smaak en geurloos.

Ik heb het ook een keer in mijn drankje gehad. In de kroeg waar ik altijd kom en die notabene van een vriend van me is. We weten achteraf wie het gedaan heeft, maar we hebben de desbetreffende persoon er nooit meer gezien.

Absoluut geen pretje om mee te maken, maar gelukkig had ik op tijd door dat er iets raars was met me, waardoor ik een vriend kon waarschuwen. Mijn vriendin lag toen al half op de grond.
Ik ben door deze vriend naar huis gebracht en op bed gelegd, maar dit maakte ik zelf niet meer mee. Ik was totaal van de wereld.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:56

crossmonster"]
[quote="Tinus19"][quote="Laura schreef:
Omdat ik van de kroegeigenaar een Flugelflesje kreeg met een vreemde dropsmaak.


Zou best wel 's Ephedra kunnen zijn... Is een smartdrug, niet gevaarlijk in combinatie met alcohol en heeft een beetje wazige dropsmaak Verward
[/quote]


ja idd dat kan heel goed !
dat is in poedervorm en kan dus opgelost worden in een of andere drank
dat veroorzaakt ook rillingen en
kan ook halucinaties en andere verschijnselen van drugs veroorzaken
je kunt je bloed zeker nog wel laten testen! sommige drugs doen er 6 weken over om uit je bloed te verdwijnen
zeker wel even doen dus !
[/quote]

Ephedra is er inderdaad in poedervorm, maar ja kan het heel moeilijk oplossen heb ik gemerkt (hihi ja we zijn aan het feesten geweest)Het lost niet op en blijft aan de oppervlakte drijven..

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:57

moossie"]
[quote="Margreet"][quote="Laura schreef:
ja een beetje zoute drop idee, salmiakachtig ofzo.


GHB smaakt een beetje zoutig.
[/quote]

GHB is smaak en geurloos.
[/quote]

beetje tegenstrijdig allemaal...
wat is het nu eigenlijk precies? (voor smaak/geur)

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:02

hmmmm raar ik lees nu inderdaad net op internet dat het een zoute smaak heeft Bloos sorry
Ik heb het een aantal malen geproefd (niet in poedervorm, maar uit een buisje) en dat was toch echt zekerweten smaakloos!!
Misschien zit daar het verschil in.

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:02

moossie schreef:
Ephedra is er inderdaad in poedervorm, maar ja kan het heel moeilijk oplossen heb ik gemerkt (hihi ja we zijn aan het feesten geweest)Het lost niet op en blijft aan de oppervlakte drijven..


Als je goed roert lost 't wel 'n beetje op Tong uitsteken

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:04

hihi jaa dat wel, maarja ik denk niet dat iemand daar de tijd voor heeft, wanneer je het stiekum in iemands drankje wilt doen.....Haha!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:18

roeren in een flugelflesje?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:36

Misser schreef:
roeren in een flugelflesje?


vinger op de opening en schudden maar!

gaat goed hoor, en is zo gebeurt, niemand die het ziet.
zelfs als het wat blijft drijven zie je het niet, meestal drink je zo'n flesje in 1x leeg en door t etiket kan je niet goed door t flesje heenkijken.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:09

Een ex van mij heeft een keer GHB in mn drinken gegooid, ik had toen al best veel gedronken en heb het dus niet echt gemerkt. Pas na een paar smakken proefde ik dat het drankje niet helemaal smaakte as usual. Toen was het helaas al te laat.
Ben 'out' gegaan en mocht de rest van de avond op een bankje liggen in zo'n hok met 3 uitsmijters Scheve mond
Godzijdank viel de hoeveelheid wel mee..
Ik heb het toen gemeld daar van schrik, ter plekke, hij heeft een toegangsverbod gekregen. Aangifte: neej, dat heb ik niet gedaan, en daar had / heb ik ook niet echt behoefte aan.

Maarre: met zulke dingen moet je goed uitkijken. Ik let sindsdien goed op mijn drinken, en zet mijn flesje nooit meer onbewaakt ergens neer.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:11

GHB is trouwens inderdaad zoutig!!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:24

Bier drinken is zo gek nog niet: dat slaat dood als ze er iets in gooien.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:26

Margreet schreef:
Bier drinken is zo gek nog niet: dat slaat dood als ze er iets in gooien.


haha nou inderdaad.....Daar zeg je me wat!!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:36

Ik meen het vrij serieus hoor Haha!

Die zoete mix-drankjes zijn toch al niet echt aan mij besteed, dat scheelt. Ik bestel zelf of iemand die ik echt vertrouw en hou m'n glas vast. Het barpersoneel zul je dan maar moeten vertrouwen... Scheve mond Van een vreemde neem ik behalve bier niks aan.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:03

e_l_m_o schreef:
gouda, waarom zou je dan geen leven meer hebben?
het is toch juist goed als je aangifte doet van iets wat jou is aangedaan?


Omdat het iemand is (hoorde ik achteraf) die zijn ex in haar been heeft geschoten toen ze zwanger was en vast heeft gezeten enzo. Zulk volk wil je niet kennen/ of achter je aan hebben. Echt een rotstreek pas nu wel op met wie ik omga en van wie ik drankjes aanneem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:27

Laura hou het ajb goed in de gaten, ga desnoods van het weekend weer heen en neem het flesje mee, voor bewijs. Ik denk idd dat je nu nog weinig bewijs heb, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Ga hem niet vertellen dat je er niet gedient van bent, ik denk dat het weinig indruk zal maken, houd het goed in de gaten en neem geen risico's, ik kan je wel vertellen als ik in jou plaats had gezeten het er wel eens erger uit zou kunnen zien, ik slik neurolepticum.
Ik maak me daarom ook erge zorgen om de mensen die dat ook slikken en bij zo'n kroeg terecht zouden komen....krijg het er koud van..

Nee goeie tip, geef mij dan maar bier!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:33

Wat ik zou doen is, ik zou er heen gaan en dan net doen of je een beetje aangeschoten bent. Danh vraag je een flugel en bekijk je die eerst goed en eventueel mee naar de politie gaan

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 13:41

Nou ik doe in elk geval geen aangifte, volgens een site die ik net bekeek is zoiets al binnen 5 uur uit je bloed verdwenen. Bovendien begint nu iedereen in de omgeving hier te roepen dat de alcohol waarschijnlijk 'gewoon' verkeerd gevallen is dus ik heb zoiets van Verward Maargoed ik houd het wel in de gaten. Gelukkig ben ik altijd op stap met vrienden en vriendinnen en die laten me ook echt niet met iemand mee naar huis gaan.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:38

moossie schreef:
hmmmm raar ik lees nu inderdaad net op internet dat het een zoute smaak heeft Bloos sorry
Ik heb het een aantal malen geproefd (niet in poedervorm, maar uit een buisje) en dat was toch echt zekerweten smaakloos!!
Misschien zit daar het verschil in.



ghb wordt met bepaalde verhoudingen van verschillende stoffen gemaakt. als de ene verhouding net iets meer uitvalt dan de ander heb je al gigantische smaakverschillen. Van drinkbaar tot walgelijk smerig. Lachen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:14

Tinus19"]
[quote="moossie schreef:
Ephedra is er inderdaad in poedervorm, maar ja kan het heel moeilijk oplossen heb ik gemerkt (hihi ja we zijn aan het feesten geweest)Het lost niet op en blijft aan de oppervlakte drijven..


Als je goed roert lost 't wel 'n beetje op Tong uitsteken
[/quote]

Hoe weet jij dat nou Verward Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:15

Tiko"]
[quote="Tinus19"][quote="moossie schreef:
Ephedra is er inderdaad in poedervorm, maar ja kan het heel moeilijk oplossen heb ik gemerkt (hihi ja we zijn aan het feesten geweest)Het lost niet op en blijft aan de oppervlakte drijven..


Als je goed roert lost 't wel 'n beetje op Tong uitsteken
[/quote]

Hoe weet jij dat nou Verward Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
[/quote]

eeehm uitproberen werkt leuk moet ik zeggen Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:55

Wederom een heftig topic van je, Laura, maar ik kan niet zeggen dat ik van je acties gecharmeerd ben.
Niettemin is dit erg vervelend, wat er nu gebeurd is...

Wat ik niet snap:
A. waarom doe je geen aangifte
B. wat doe je in hemelsnaam in dat soort tenten, zo roep je het gewoon nog een keer over je af

Verder valt het mij (een beetje) op dat er veel hier op Bokt ge-experimenteert wordt met drugs, of ligt dat aan mij, dat ik er teveel op let?
Anyway, ik ben ook 15 geweest en was ook geen lieverdje, maar in 'mijn tijd' rookte je gewoon een jointje en ging je niet meteen aan de XTC, paddo's en weetikwatvoordrugs. Scheve mond

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:08

ligt puur aan de vriendenkring dat expirimenteren ik heb nu vrienden die nog nooit xtc etc. hebben genomen vroeger ging ik ook met foute mensen om. Was 15 en erg naief. Op dit moment schijnt onder studenten coke heel erg hot te zijn. Was van het weekend in crazy piano's (voor oudere lui) zag daar ook iemand binnen snuiven brrr.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:31

Ja ik denk inderdaad dat het puur aan de vriendenkring ligt of mensen gaan experimenteren met drugs.
Toen ik in de pubertijd zat was het de normaalste zaak van de wereld dat je tijdens het uitgaan een pilletje nam of je neus in een envelopje coke of speed stak Bloos

Doordat ik in deze vriendenkring zat deed ik er ook aan mee, maar ik moet zeggen dat ik er al snel achter kwam dat het niets was voor mij. Ik moest elke ochtend er nl vroeg uit om de paarden te voeren en los te gooien. Ik had het dus al snel gezien. Mijn "vrienden"toendertijd zijn er nog wel even mee door gegaan, maar naarmate ze ouder werden zagen ze ook ineens het licht. (een paar van hen niet, die zijn blijven hangen en zie ik nu nog trippend door de stad heen lopen Haha! )