spammers op je site???

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 07:19

wat te doen aan spammers??? Mijn gastenboek wordt sinds vorige week geteisterd door een stel poedersuiker mutsen met een hoog my little pony gehalte. Probeer je eens een serieuze site op te zetten krijg je dit soort mensen Boos! . Misschien dat ze hier ook komen en zich wellicht aangesproken voelen, maar ik zit er ernstig over te denken om eens een virusje op ze los te laten Extreme duivel
Hebben meer mensen hier ervaring mee???

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:52

Ik heb het gehad met een meisje die de hele tijd advertenties plaatste. Maar ik kan gewoon een IP-adres uitschakelen of een bepaald emailadres.
Ze heeft het (ook nadat het wel weer kon) gelukkig nooit weer gedaan.

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 10:10

ja, dat zei mijn vriend ook al. ik wacht tot ze weer komen en dan hebben we ze Extreme duivel
Dus, ge8e spammers, als jullie hier ook zitten.... }>

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:33

Dat is een van de redenen dat ik mijn site weggehaald heb. Ik kreeg ongewenste berichten in mijn gastenboek. Andere reden voor het weghalen was dat ik niet meer zo goed wist hoe het er verder mee moest.
Ik ben trouwens van plan weer eens een site in elkaar te gaan knutselen.

Geen onderschrift.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie