Yes! Rozengeur en Wodkalime weer op TV!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:23

Dorée schreef:
Het is echt zo'n geweldige serie!
Wel weer echt alleen leuk voor vrouwen volgens mij Haha!
Maargoed, voetbal is dan weer niet aan mij besteed.. Vork


Ik zit dus met mijn vriend op de bank, 5 avonden in de week kijken we al die praatprogramma's en de zondagavond is mijn avond Haha!
We beginnen altijd met de Bevalling en daarna stopt het voortaan bij Wodka, daarna vind ik er niet zo veel meer aan op tv.

Hij wist trouwens gisteravond te vertellen wie nou die griet was met die bruine krullen want ik had het even niet door, maar hij wist het nog precies hoor *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 02:00

Barb schreef:
Ik zit dus met mijn vriend op de bank, 5 avonden in de week kijken we al die praatprogramma's en de zondagavond is mijn avond Haha!
We beginnen altijd met de Bevalling en daarna stopt het voortaan bij Wodka, daarna vind ik er niet zo veel meer aan op tv.

Hij wist trouwens gisteravond te vertellen wie nou die griet was met die bruine krullen want ik had het even niet door, maar hij wist het nog precies hoor *LOL*


Haha goede verdeling dus! En terecht! Haha!
Maar De Bevalling! Barb! Dat je vriend daar ook vrijwillig naar kijkt... ik wil het al niet eens zien, want dan wil ik echt geen kinderen baren hoor. Was er laatst eentje met een 'totaal ruptuur' (ingescheurtus totalus tot en metus anus Bloos! Haha! Erg naar!)

Over die met die krullen moest ik ook even nadenken. Herkende haar ook niet meteen, maar zij is de lesbische ex van Babette toch?

Bob is trouwens lekker! Hij was ook al top in Finals!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 12:52

Ja die met die krullen is inderdaad de lesbische ex van Babette.
Ik vind het ook super dat het weer komt. Het is echt een van de weinige series die ik volg. Andere series te kijken gun ik mezelf geen tijd voor.

Arme Frank probeert zijn best maar te doen om Babette ten huwelijk te vragen. Daarna vraagt ze er zelf om Lovers .. Om dat beeld dat kapot ging moest ik ook zo lachen, ik had het zelf kunnen zijn *LOL*