Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10448
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 12:46

Secret Santa Surprise #10, geen post blijft ongezien

Afbeelding


Na het grote succes van 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 en 2022 gaan we ook dit jaar weer van start. De Secret Santa Surprise... Oftewel SSS.

Hoe werkt het?

In principe is het idee hetzelfde als met het normale lootjes trekken alleen dan op afstand.
De cadeautjes gaan dus ook in een pakketje via de pakketpost, net als je hint(s) zodat de ontvanger kan raden wie je bent.

Hiervoor zal je adres bij een bokker bekend worden. Wil je dit niet? Doe dan niet mee!


Spelregels

- Minimum leeftijd is 16 jaar, geboortejaar 2007 of eerder
- Het gaat om een bedrag van 12,50 excl verzendkosten.
- Inschrijven kan tot ongeveer 1 oktober of eerder als we de 100 deelnemers bereiken.
- Lootjes worden eerste week november verdeeld.
- Bij je inschrijving in dit topic stuur je direct een PB naar Ynskek toe. Hierin zet je: Je naam, Adres, Eventuele informatie die je niet openbaar in het topic wil delen maar die Santa wel moet weten en of je bereid bent om eventueel een pakket naar België te versturen. Heb je een vorig jaar mee gedaan geef dan ook de naam van je lootje van vorig jaar door. Pas als dit bericht bij Ynske is is je aanmelding definitief.
- Tweedehands spullen zijn toegestaan in de paketten, maar als organisatie sluiten we kleding hier van uit. Als je absoluut geen tweedehands artikelen wilt ontvangen geef dit dan duidelijk in het topic aan.
- Het pakket moet verzonden worden tussen 7 en 16 december. Let op: Bij verzenden op 16 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze paketten ook echt de 18e mee gaan met de verzending
- Het pakket wordt verzonden via PostNL.
- Bij ontvangst van je pakket plaats je een foto zodat de lijst van Banjer actueel blijft.
- Als je jouw Secret Santa hebt geraden plaats je dit in het topic zodat de lijst van Banjer actueel blijft.
- Heb je vragen, problemen of gaat er iets niet lekker in dit topic? Informeer dan M_D_H.
- Het is de bedoeling dat dit topic centraal blijft, gebeurt dit niet? Informeer dan M_D_H.
- De organisatie wil dat iedereen zijn pakket ontvangt. Lukt dit niet? Informeer dan M_D_H ruim op tijd.
- Na het verdelen van de lootjes is ruilen niet mogelijk.



Om dit topic centraal te houden hebben wij ook dit jaar gekozen om twee topics:
Secret Santa 2020, voor alle tips en flops, hints en uiteraard voor de foto's van de pakketten.
[LZP] Secret Santa Surprise 2023


En een kippenhok voor je dagelijkse portie kletspraat en onzin verhalen.
[HK] Secret Santa 2022/2023 Kippenhok


Let op: Het is de bedoeling dat je ook al voor het uitdelen van de lootjes actief meepraat om jezelf voor te stellen en de toekomstige secret santas al een kijkje te geven in je tops en flops.



Tips

-Voor de hints kan je denken aan een gedicht, rebus, foto, puzzel of een andere hint. Voor meer ideeën, neem een kijkje in de voorgaande topics.
- Kom je niet uit een hint? Vraag de andere deelnemers om hulp, lukt het dan nog niet? Vraag dan een extra hint aan Ynskek.

Voorgaande topics

[LZP] Secret Santa Surprise
[LZP] Secret Santa Surprise 2016
[LZP] Secret Santa Surprise 2017
[LZP] Secret Santa Surprise 2018
[LZP] Secret Santa Surprise 2019
[LZP] Secret Santa Surprise 2020
[LZP] Secret Santa Surprise 2021
[LZP] Secret Santa 2022

Wij hopen op wederom een succesvol jaar.
Groetjes de Organisatie:

Banjer,
Ynskek,
M_D_H

Afbeelding


Moderatoropmerking:
Wat enorm leuk dat er al Secret Santa topics zijn. In het verleden is het helaas voorgekomen dat niet iedereen een pakket heeft ontvangen, dit betreuren wij. Toch willen wij jullie er nu al op wijzen dat de verantwoorlijkheid van de pakketten echt bij de deelnemers ligt. Bokt is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte of niet verzonden pakketjes en de organisator van het lootjestrekken ook niet, al is dit wel jullie aanspreekpunt. Dit dient dan ook zelf tussen de partijen opgelost te worden.
Veel plezier met de voorpret!

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:47

Whoehoe *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:47

Zin aan *\o/*

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:56

Jaaa!! Zin in!

Bienotje

Berichten: 10875
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:57

Jeej, het is weer zover. Ik zat er stiekem al beetje op te wachten en weer een dagje voor 1 sept dit jaar. Mijn aanmelding heb ik zojuist verstuurd! :-)

Ik hoop dat ik nog niet te laat ben :')
_O-

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:59

Ik wilde eigenlijk dit jaar niet meedoen maar als ik dan het topic weer zie kan ik het niet laten. :')

I'm in. :))

8nnemiek

Berichten: 43428
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:25

Oeh leuk <3
Vorig jaar had ik het eigenlijk net wat te druk en kwam ik eigenlijk net wat tijd tekort om al mijn ideeën in het pakket te verwerken.. Ik ga deze week even afwachten of het een beetje opschiet met mijn werk, zit net in de drukste periode, maar ik hoop me volgende week alsnog te kunnen aanmelden :D

Momo94
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:33

Ik doe ook graag mee! :D

Marjo

Berichten: 37254
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:53

Jaaaa *\o/*

Tancreda4

Berichten: 24069
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 14:04

Leuk ! Ik twijfel nog of ik mee ga doen, of het lekker bij meelezen hou. Ik ga er nog eventjes over nadenken {:}

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 14:17

Yeahhh leuk *\o/*

Esmee_RS

Berichten: 4886
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 14:25

Yessss, ik ben er weer bij! *\o/*

pradadaan

Berichten: 4673
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 14:25

*\o/*

Alja

Berichten: 25630
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 14:32

Roosch schreef:
Ik wilde eigenlijk dit jaar niet meedoen maar als ik dan het topic weer zie kan ik het niet laten. :')

I'm in. :))

Dat dus :+

capopjekop

Berichten: 30665
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 14:39

Ik had me helemaal ingesteld op 1 september dus ik had dit topic nog niet verwacht. Maar wat een leuke verrassing! Ik heb me meteen aangemeld.

Apple

Berichten: 76208
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:02

Leuk! En een dag eerder dan 1 september :D

Dan ben ik in elk geval op tijd :D

Jorex

Berichten: 9976
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:07

Ennnnn, ingeschreven onder werktijd. :+

snoopydogy

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-11-11

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:33

Supper leuk vorig jaar niet mee gedaan
Dit jaar wel poging tot mee doen hihi en veel reageren

Esmee_RS

Berichten: 4886
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:55

Ik heb er zo veel zin in dat ik het voorstelrondje alvast aftrap :')

Ik ben Esmée en ik heb vorig jaar voor het eerst meegedaan met Secret Santa. Dus, mocht mijn Santa dit jaar niet genoeg info over mij kunnen vinden, dan is er in het topic van vorig jaar ongetwijfeld één en ander terug te vinden. :D
Ik ben opgegroeid in de omgeving van Rotterdam, maar woon sinds bijna 4 jaar in Weert, Limburg met Brian. We zijn 6,5 jaar samen en afgelopen maart heeft hij mij ten huwelijk gevraagd *\o/* Wij hebben 3 katten: Smokey, Bandit en Chester.

Ik heb van mijn hobby mijn beroep kunnen maken en daar hou ik me dan ook druk mee bezig. Na 3 jaar in de professionele kartsport gewerkt te hebben werk ik tegenwoordig in de autosport in de organisatie van de Porsche Benelux competities. Hier run ik met 2 andere collega's 3 competities in de Benelux en ééntje in Zuid-Europa. :D
Ik heb vroeger zelf altijd gekart en autosport is altijd mijn grootste passie geweest, ik kan me dus echt niets leukers wensen om te doen!

Ik heb vroeger ook altijd paard gereden en verzorgpaarden gehad en hoewel ik heeeeel erg graag een eigen paard zou willen, heb ik er gewoonweg de tijd niet voor. Voor mijn werk ben ik vaak weg en daarnaast probeer ik een gezonde balans te vinden tussen relatie/sociaal leven/sporten. :')
Geen tijd is geen prioriteit, ik weet het ja. Maar ik vind mijn leven super leuk zoals het is :Y)

Je kunt het hierboven al even kort lezen, maar mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn vriend en vrienden. Ik hou heel erg van uit eten gaan, borrelen, op stap gaan, festivals en gewoon gezelligheid in zijn algemeen. Daarnaast hou ik heel erg van shoppen en heb ik een gat in mijn hand. :+
Mijn grootste passie is toch wel echt de autosport, ik sta daarmee op en ga ermee naar bed. Maar ik ben een redelijke uitzondering op de regel, F1 blijf ik niet voor thuis en je doet me echt geen plezier met cadeautjes die iets te maken hebben met 1 specifieke F1 coureur of team :')

Santa, je zult me gaandeweg wel beter leren kennen maar ik heb er alvast heel veel zin in! **\O/**

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 16:58

I volunteer as a tribute.

Ik ben dus Carine mama van "kleine" Rik.
Zwanger van een 2de wondertje.
Woon in Berchem = provincie Antwerpen.
Heb al enkele keren meegedaan, vorig jaar niet maar kreeg op wonderbaarlijke wijze toch een pakket waar ik nog steeds dankbaar voor ben.
Ik werk nog altijd als postbode.
Mijn paardje happy staat dik te worden op een weiland, verder heb ik nog altijd 2 honden (Roxy en Noucka).
Ik bedenk me net de vorige keer dat ik meedeed was ik ook zwanger/net bevallen.
Ik ga mijn uiterste best doen "actief" mee te babbelen.


Ps: ajb geen sterk geurende dingen, kan ik nu absoluut niet verdragen (vanille/kokos), behalve de geur van zoete dingen (snoep).

Dyphusion
Berichten: 1027
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:21

Daar is het topic weer **\O/**

marleen_88

Berichten: 14076
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:39

Ik ga even bedenken of ik meedoe dit jaar, anders lees ik mee.

Saul

Berichten: 9660
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:55

Ohhhh ik had m morgen pas verwacht.
Maar hij is er al *\o/*

D_akota

Berichten: 675
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 18:04

Ik heb vorig jaar alleen mee gelezen. Dit jaar zou ik graag meedoen, dus hoop dat ik op tijd ben met aanmelden *\%/*

ryukapple

Berichten: 1782
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 18:24

Ook aangemeld! Heb er weer zin in. Wel de laatste paar dagen van de verzengperiode op vakantie maar dan heb ik wel een plek waar het pakket neergezet kan worden.