Show je Vinted koopjes!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 11:01

Versace ooit een keer een blazer voor haar van gehad en viel smal. Maar dat moet hier.

En voor mijzelf wel kleding ervan. Echt Italiaans. Smal.

Voor meisjes is Dior en dolce&gabbana ook goed te vinden op Vinted. Zeker schoenen van D&G. Qua kleding vind ik d&g qua kwaliteit soms wel echt minder. En soms heel heftig qua print voor die kleintjes.

En Chloe! Heel mooi voor meisjes. Zachte kleuren. Zachte stoffen. Heel chique.

Kaitlin: je kan dan beter een minder bekend merk kiezen dan bijv manolo blahnik of Jimmy Choo. Tods is bijv minder bekend bij grote publiek.
Maar ook van Prada moet dat lukken hoor. Heb zelf laatst hele mooie Prada laarzen verkocht voor €50. Waren als nieuw.
Wil evt wel voor je kijken en doorsturen.

Appeltje00

Berichten: 5017
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:08

_lautje_ schreef:
Wil evt wel voor je kijken en doorsturen.

Dan ben ik zo voorzien. Twee items die ik al lang zocht dankzij haar gevonden *\o/*

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:17

Ik zie zelf wel vaak merkkleding of merkschoenen op Vinted aangeboden staan uit Frankrijk bij iemand zonder reviews enzo. Dit zal ik minder gauw doen? Misschien nep of word je opgelicht?
Doen jullie dat wel? Vooral bij hogere bedragen vind ik het eng van boven de 50 euro al wel.

_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 11:24

Zonder reviews of slechte reviews doe ik ook niet nee. En ligt ook wel aan het soort item. Iets helemaal nieuw met kaartjes er aan en dan goedkoop en nieuwe verkoper: die laat ik gaan.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:30

Appeltje00 schreef:
_lautje_ schreef:
Wil evt wel voor je kijken en doorsturen.

Dan ben ik zo voorzien. Twee items die ik al lang zocht dankzij haar gevonden *\o/*


Nou ik heb ook een berichtje gestuurd, ben benieuwd. :D

Ik kom nu ook heel veel uit Frankrijk of Italië tegen, maar zonder reviews inderdaad. Vind dat dan toch ook spannend, want ik vind het zonde als ik mijn geld kwijt ben. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41698
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:33

Kaitlyn schreef:
Ik kan dus echt niet zien of iets echt of nep is. Zou eigenlijk wel echt kekke high heels willen hebben van zo'n abnormaal duur merk. Maar ik val overal met open ogen in. :')

Meestal is het volgende wel van toepassing: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:34

Je kunt trouwens ook hele gave wedstrijdjasjes wel scoren op Vinted.. ik heb nu een animo jasje bij mijn favorieten staan voor 50.00, een beige/bruine.
Er staan echt super veel op! Voor als je misschien iets aparts zoekt een prima oplossing! Hetzelfde geld voor paardrijbroeken, trainingsshirts, jassen etc

Cioccolato

Berichten: 6627
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:35

Smallheal schreef:
Cioccolato schreef:
Lautje

Och nee. Jou foto's (kledingstukken) zou ik zelf niet kopen of dragen (zo zou ik het dan wel eerlijk verwoorden), maar die zijn nog wel om aan te zien hoor. Het was algemeen. Niet persoonlijk, wel een beetje over 1 kam :+

maar je zegt toch dure merkkleding is niet om aan te zien? een kledingstuk van 650 vind ik aardig duur dus heb je het wel over haar kleding -O-


Gelukkig maakt dat voor jou helemaal niks uit.
Ik heb in m'n quote al uit gelegd, dus ga dat niet nog eens doen.
Ga wel letten op hoe ik dingen over een kwam scheer en ga dat dus niet meer doen, blijft het gezelliger en duidelijker :+

Als ik tijd heb eens wat printscreentjes maken :D
Vind paardrijkleding ook leuk om in de gaten te houden

Temeraire

Berichten: 3535
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 11:45

Wat een moooie aankopen heb je al gedaan Lautje!
Zowel voor jezelf als voor de kids heb je echt al mooie items gescoord.
Ik wil me er ook in gaan verdiepen, ik zou ook graag wat meer echt goede kledingstukken hebben.
Zonder kennis ervan is het wel een stuk lastiger denk ik.
En de prijsverschillen zijn wel echt enorm! Dat mensen het dan daarvoor wegdoen.

_San87_ schreef:
Meestal is het volgende wel van toepassing: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.


Tja, ik vind zo'n beetje alle koopjes van TS te mooi om waar te zijn, en die zijn dus toch goed! Blijft lastig.

_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 11:56

Ik verbaas mij ook hoor dat mensen het weg doen.
Maar goed ik heb laatst dus zelf hele mooie Prada laarzen voor €50 weggedaan.
Zelf gekocht in de sale voor €350,-
Amper gedragen. Na 3 kinderen voeten maat groter. Man vond ze lelijk.
Voor €150 nul reacties. Dan maar zo. En nu is iemand er super blij mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41698
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 12:01

Temeraire schreef:
Wat een moooie aankopen heb je al gedaan Lautje!
Zowel voor jezelf als voor de kids heb je echt al mooie items gescoord.
Ik wil me er ook in gaan verdiepen, ik zou ook graag wat meer echt goede kledingstukken hebben.
Zonder kennis ervan is het wel een stuk lastiger denk ik.
En de prijsverschillen zijn wel echt enorm! Dat mensen het dan daarvoor wegdoen.

_San87_ schreef:
Meestal is het volgende wel van toepassing: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.


Tja, ik vind zo'n beetje alle koopjes van TS te mooi om waar te zijn, en die zijn dus toch goed! Blijft lastig.

Ja, daarom ook meestal ;).

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 12:20

Maar met echt kwalitatief goede merken gaat het item ook echt tientallen jaren mee in perfecte staat. Maar mensen dragen geen items voor 30 jaar.

Mijn moeder ging pas haar kast uitmesten en er lag nog veel kleding in perfecte staat wat zo terug de winkel in kon, maar wel 20/30 jaar oud, ze was er gewoon op uitgekeken.

Heb ik verkocht op vinted voor een paar tientjes, maar de nieuwprijs viel ook wel in de categorie van dit topic.

Heel leuk om dan te horen dat mensen er echt heel blij mee zijn en het gedragen wordt ipv alleen in de kast ligt te verstoffen.

_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 12:37

Ik draag nog de oude Donaldson truien van m’n moeder bij de paarden. Zitten heerlijk. Van die ruime jaren 90 modellen. Laatst nog van Vinted eentje gehaald ook

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 12:59

Donaldson 8-)

Wordt dat überhaupt nog gemaakt?

Ik vind wol trouwens ook spannend om te kopen. Wel pas een fijne alwero bodywarmer gekocht, was echt nog mooi.

_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 13:06

Wol vind ik erg afhankelijk van het item. Kleine babypakjes met lekkende luiers en melk spugende baby’s ben ik voorlichter mee dan truien of jurken voor mijzelf of voor oudere kinderen.
En ik spoel het bij aankomst wel direct in een emmer met lauw water of gewoon in de wasmachine.

Geen idee of Donaldson nog bestaat. Wel veel gedragen. Met die grote Disney prints.

8nnemiek

Berichten: 43427
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 13:49

Ik heb nog een trui gekocht die er heel zacht uit zag :))
Met oa merino wol, cashmere en zijde, nieuw met kaartje voor 12 euro. Hij moet alleen wel helemaal uit Portugal komen, met Mondial Relay.. Daar had ik nog nooit van gehoord.

Ik vind het wel knap dat veel van jullie de nieuwprijs van veel kleding weten te vinden.. Ik kan het merk niet eens vinden via Google :')

Kinke

Berichten: 20548
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 14:34

Lautje, weet jij ook mooie merken voor grotere maten? Bij voorkeur niet te klassiek :)

_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 15:05

Filippa K wellicht? Niet heel klassiek. Eerder casual sportief. Is een Scandinavisch merk en valt altijd vrij ruim en is niet zoals die Italiaanse merken mini mini. Heel minimalistisch tijdloos merk wat echt inzet items die altijd kunnen en altijd goed zijn.

Ralph Lauren heeft Lauren Woman. Dat is een meer sportieve lijn voor vrouwen met een grote maar en meer vormingen.

Max Mara gaat ook nog wel groot, maar is wel echt wat klassieker

Verder ben ik daar niet heel erg in thuis omdat ik zelf vrij kort ben met spillepoten en geen kont. Dus zoek echt juist andere kant op

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 15:34

Ik heb vandaag een beetje last van werk ontwijkend gedrag, want ben zo verbaasd wat er allemaal op Vinted te krijgen is. :')

Ze hebben zelfs Dirndls van dure Duitse merken. Love it, weet dus wel waar ik dat ga bestellen voor oktober. _O-

Kinke

Berichten: 20548
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 16:17

dank je voor de info Lautje!

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 16:29

Ik heb trouwens ook zo’n beetje de hele collectie van originele Disney verkleedpakken voor de kinderen. Echt mooi zijn die, maar om zelf te kopen veel te duur en alleen in Disneyland zelf.

_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 17:31

Ohhh goeie Vero!!
Ga ik ook eens naar kijken.

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 17:50

Ik heb laatst een BA&SH jasje wat nieuw 450 euro was uit de nieuwe collectie voor maar 80 gekocht. Wilde 'm heel graag maar was helemaal uitverkocht en vond 450 euro toch wat te gek.

Westhof

Berichten: 2914
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 20:45

Die van mij vallen nogal in het niet bij de items die ik hier voorbij zie komen, maar ik heb via Vinted 2 paar Nike Air Force 1 gekocht die in de winkel niet meer te koop zijn. Panterprintjes <3
Afbeelding

Afbeelding

Waren mooier toen ik ze kocht, inmiddels zelf al veel gedragen.

zoef123

Berichten: 365
Geregistreerd: 08-10-11

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 03:10

Zo leuk dit topic, leuk om de aankopen te zien. Vind het echt heel knap die dure merken. Heb even een avondje zitten zoeken maar ik vind het niet hoor. Super gaaf dat je er dan zo stylish bij loopt en niet de volle mep betaald.