Show je Vinted koopjes!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lys_PPA

Berichten: 1343
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 11:28

Dat lieveheersbeestjespakje <3

Ik ben sinds lange tijd ook weer eens n beetje gaan shoppen. Veel fijner die nieuwe manier van bundels kopen.

Bundel van n leren jasje (zgan), broekje (gedragen maar nog netjes) en n siliconen bordje (nieuw) voor mn dochtertje gekocht. Jasje kost normaal al 210 euro kwam ik net achter, nu volledige set voor 11 ex verzendkosten gekocht.
Afbeelding

Verwacht nog 2 andere bundels :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70564
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 13:09

Wat een leuke jas, kun je mij het merk geven? Ik kan het net niet goed genoeg zien.

Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 16:18

Broek met bloemen vind ik ook erg leuk!
Mijn net te roze, maar voor wie het wel stoer vindt: Barbour jasje maat 2 - 3 jaar. :)

Heb zojuist m'n wollen Engel pak opgehaald. Is echt nog zo mooi en zacht, superblij mee. :):)

Appeltje00

Berichten: 5013
Geregistreerd: 28-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 16:37

Oohh Engel is echt zo fijn. Ik heb er twee slaapzakken van voor mijn dochter en ik vind ze fantastisch (eentje helaas bij de normale was gegooid. Is minder leuk. Daardoor wat stugger).

Net deze van Emile et Ida voor mijn dochter gekocht en van de week een jurkje (ik houd van lieveheersbeestjes):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mag morgen het Wheat setje afhalen en bij DHL ligt nog een T-shirtje voor mijn dochter klaar.

_lautje_

Berichten: 9259
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-24 16:39

Oeh die is mij ook iets wat te roze :))

Barbour is wel altijd super fijn qua jassen. M’n man heeft hele winter z’n quilten tussen jas gedragen van Barbour. Was echt warm genoeg. En had zelf altijd een waxjas ervan voor rijden en op stal.

Deze schoentjes binnen voor de jongste. Zecchino d’oro. Echt als nieuw. Gewoon geen krasje of iets. €13,- Na ochtend mee naar paard en lammetjes knuffelen zijn ze al meer beschadigd dan toen ik ze uitpakte.
Afbeelding

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:23

Mooie schoentjes!

Van welk merk is dat broekje Lys?

Heb een “nieuw zonder prijskaartje” broek ontvangen die duidelijk niet nieuw is en met vlek, plus niet de juiste maat.. mag retour wel op eigen kosten ^)
Maar nu krijg ik in Vinted ook niet de optie om verzend label te maken, alleen “regel het zelf”.
Is dat iets nieuws?

Gelukkig ook hele leuke dingen weer binnen, mooie berentrui met hondje en deze super zachte hartjes trui van Bonpoint
Afbeelding

BigOne
Berichten: 38282
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:41

Zou je niet een klacht bij vinted in kunnen dienen? Niet nieuw, vlek en verkeerde maat, drie zaken die niet horen bij nieuw zonder prijskaartje. Is gewoon oplichting.

Lys_PPA

Berichten: 1343
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 22:09

C_arola schreef:
Wat een leuke jas, kun je mij het merk geven? Ik kan het net niet goed genoeg zien.

Marese, een Frans merk. Ik kon het merk niet dus dit was gewoon een goeie gok :')

Die items zijn ook cute appeltje. Ik merk dat ik wit minder snel aantrek ivm vies worden maar zo'n print compenseert natuurlijk wel wat.

13 euro voor schoentjes zgan is echt geen geld!

Dat broekje is van babystyling. Toen mn dochter echt nog klein was heb ik vaker dit broekje willen kopen, nu stond ie toevallig bij de verkoper van t jasje voor 2 euro ertussen in de juiste maat :+

Nieuw zonder prijskaartje wordt echt teveel misbruikt op vinted... heb ook al regelmatig items ontvangen die wel al gedragen zijn. Geen ramp want de staat was nog steeds super, maar met zgan melding had ik het dan dus ook gekocht.
Vervelend dat vinted aangeeft dat je zelf het label moet regelen.

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 07:48

BigOne schreef:
Zou je niet een klacht bij vinted in kunnen dienen? Niet nieuw, vlek en verkeerde maat, drie zaken die niet horen bij nieuw zonder prijskaartje. Is gewoon oplichting.

Ja en het enige wat ik van Vinted terug krijg zijn standaard antwoorden over de retour procedure.

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 07:54

Is bij jullie ook het overzicht van de bestellingen veranderd? Ipv dat er eerst stond betaling voltooit, krijg ik nu alleen een rode uitroepteken, ondanks het feit dat ik wel bevestiging heb gehad dat de aankoop geslaagd is.
Afbeelding

Shaya_

Berichten: 1280
Geregistreerd: 27-04-11

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 08:58

Had ik gisteren ook inderdaad :j

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 09:08

Bestelling die ik net had gedaan, staat het er weer bij zonder uitroepteken. Zou me niets verbazen als er een soort storing bij vinted was gisteren..

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 09:45

Hier schoenen gekocht. Nieuw zonder prijskaartje en in de omschrijving 1x gedragen.
Krijg ik ze binnen zool beschadigd en al schuin afgesleten. Dat lijkt me niet nieuw of 1x gedragen.
Volgens verkoper zou dat gebeurd kunnen zijn tijdens de post.

BigOne
Berichten: 38282
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 10:18

felicity schreef:
Hier schoenen gekocht. Nieuw zonder prijskaartje en in de omschrijving 1x gedragen.
Krijg ik ze binnen zool beschadigd en al schuin afgesleten. Dat lijkt me niet nieuw of 1x gedragen.
Volgens verkoper zou dat gebeurd kunnen zijn tijdens de post.

Moet je haar vragen of de schoenen zelfstandig naar je toe zijn gelopen. Niet akkoord gegaan ?

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 11:49

felicity schreef:
Hier schoenen gekocht. Nieuw zonder prijskaartje en in de omschrijving 1x gedragen.
Krijg ik ze binnen zool beschadigd en al schuin afgesleten. Dat lijkt me niet nieuw of 1x gedragen.
Volgens verkoper zou dat gebeurd kunnen zijn tijdens de post.

Oh verschrikkelijk hè dat soort verkopers.
Ik vraag nu altijd bij aankoop nog of ze extra willen controleren op stiksels/vlekken enz. Nu al 3x gehad dat ik de koop meteen kon annuleren omdat ze ineens iets opmerkte. En het artikel stond daarna gewoon weer te koop zonder nette vermelding van het gebrek.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 20:00

Ik krijg jammer genoeg het gevoel dat het veel vaker voor begint te komen. Zo jammer.

Steenbok12
Berichten: 7844
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 06:45

Hier van mijn vinted verkopen tweekend mijn portemonnee leeggeshopt voor 150 euro. Ik lig in scheiding en moet eerst een huis verkopen voor er iets meer geld vrij komt. Mijn zoon zijn kamer wil ik meteen gezellig dus gokje op vinted! Ik ben zo benieuwd. Hij wilde een dino kamer (oja met regenboog plafond uhu).
Ben enorm benieuwd. De staat zou netjes zijn allemaal dus duimen.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

HorsePassion
Berichten: 974
Geregistreerd: 21-03-20

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 07:14

Leuke dingen heb je gekocht @Steenbok.
Altijd naar een scheiding. Hopelijk kun je snel een gezellig eigen plekje creëren.

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:25

Mooi Steenbok, zo toch leuke aankleding voor schappelijke prijs!

Ethelate schreef:
Heb een “nieuw zonder prijskaartje” broek ontvangen die duidelijk niet nieuw is en met vlek, plus niet de juiste maat.. mag retour wel op eigen kosten ^)
Maar nu krijg ik in Vinted ook niet de optie om verzend label te maken, alleen “regel het zelf”.
Is dat iets nieuws?

Verkoper is na een hele discussie toch tot inzicht gekomen en heeft de retour procedure geannuleerd. Nu dus een TH klusbroek erbij :+

Eliana

Berichten: 5455
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 16:37

Leuke aankopen allemaal!
Fijn als je zo tich ook leukkan slagen voor decoratie.
Gelukkig Ethelate

Hier goed geslaagd voor mijn dochter voor de bruiloft van mn schoonzusje.
Haar jurk had ik al via vinted. Nu ook de schoenen. Waren alsnog 40 euro nu ( zijn nog nieuw maar prijs in de winkel was 115)
Afbeelding

equitation

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-09-08

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 18:36

Prachtig die schoenen!

_lautje_

Berichten: 9259
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-24 18:54

Mooi! Hier groot fan van dat merk! Schoentjes zitten heerlijk en blijven echt mooi

foxy80

Berichten: 7877
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 08:32

Prachtig Eliana. Prijs is gewoon netjes. En als ze ze maar 1 keer draagt, verkoop je ze toch weer?

Doe je goed Steenbok!

Eliana

Berichten: 5455
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 11:03

Ja ook prima om de schoentjes voor netjes te houden, ik had dr jurk voor 10 euro van vinted was 1 maal gedragen dus ze loopt er chique bij voor niet te duur, ideaal dat Vinted :)

Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 21:51

Wat chique Eliana! Leuk voor zo'n speciale gelegenheid. :j

Ik baal even. Superleuke bundel met 11 items. Babyuitzet in één keer compleet dacht ik, ideaal. Issie niet verzonden. Terwijl communicatie verder prima leek. Ik had gisteren nog even gevraagd of het zou lukken voordat Vinted de koop automatisch zou annuleren en verkoper reageerde prima dat ze het pakketje klaar had liggen en die dag op de post zou doen. Niet gedaan dus. Vind ik stom. :+ Verder nog nooit gehad gelukkig overigens. Nou ja, verder kijken maar weer. Moet er weer even zin voor maken.