Show je Vinted koopjes!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-24 22:25

Oh wat balen elanor!

Oehhh ik heb net de Burberry Mini Sandringham trenchcoat gekocht via Vinted in maat 116 <3
Afbeelding
Afbeelding
Ik vind het echt een droom van een jas. Wil hem eigenlijk zelf ook. Maar jongens €2200,- :+
Afbeelding

Lys_PPA

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-09-19

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:25

Leuke jas!

Ik heb gisteren ook wederom een bundel ontvangen, zo fijn die nieuwe manier van bundels maken icm bod uitbrengen :D
1 jurkje van z8, 1 t-shirtje, 2 vestjes tumble n dry, 1 vingino trui en 2 leggings voor 19,50 :D Jurkje was nog helemaal nieuw met kaartje er nog aan (twv 45 euro). Dus ben er erg blij mee.

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 12:30

Nou, hier het idee dat ik meer retour pakketjes aan het versturen ben dan dat er pakjes blijven ^)

Afbeelding
Beide Bonpoint maat 3
De grijze helemaal gekrompen naar maatje 80
Was een bundel met nog 2 andere wollen Bonpoint items die ook zo gekrompen waren.
Waarom mensen het zo online zetten?!


Afbeelding
Gelukkig is dit Room Seven vrolijke pak wel echt heel mooi :) voor €9 gekocht

_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-24 12:55

Wat asociaal joh!
Oh room Seven is zo leuk! Wordt niet meer gemaakt helaas. Maar altijd zo lekker en kleurrijk.

Ik heb net 10 pakketjes opgehaald. Ben er allemaal blij mee. Alleen paar dingen Bonpoint maat 10y wat gewoon heel groot lijkt te vallen. Terwijl normaal echt maat kleiner is :+

Zal straks eens foto’s maken. Alles was gelukkig zoals beschreven of echt veel mooier dan verwacht.

BigOne
Berichten: 38306
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 14:04

Ik heb na een miskoop( fiks gekrompen) nu elke keer om de afmetingen gevraagd. Scheelt een hoop frustratie.

_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-24 14:58

Gucci col van kasjmier en katoen. Zo mooi hoe die schouder inzet is gedaan. Heerlijke stof. €12
Afbeelding
Trui Gucci €20 en shirt Tartine et Chocolat €15
Afbeelding
Broek Bonpoint €10. Knietjes iets donker. Maar dat is hier ook na 1 dag school
Afbeelding
Set Bonpoint €20
Afbeelding
Trui Ralph Lauren €17,- Echt gewoon nieuw. Waanzinnig mooi
Afbeelding
Ralph jurk €10
Afbeelding
Broek Tartine et Chocolat. Nieuw. €8
Afbeelding
The new society blouse €10
Afbeelding
Dacht dat meeste veel te ruim zou zijn. Maar past gewoon prima bij madam.

_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-24 16:05

https://www.vinted.nl/items/4344500573- ... -met-paard
Voor wie in maat xl nog een zijden zomer top met paard zoekt.

Of een mooie Marino truimaat s met klein haaltje voor €14
https://www.vinted.nl/items/4344349978- ... auren-tg-s

Of een tweed jasje maat S/M voor €25. Met linnen zijde en wol
https://www.vinted.nl/items/4343972702- ... nnen-jasje
Beeldschoon black label feestjurkje voor €59. Maat 36
https://www.vinted.nl/items/4340267366- ... n-talla-36

Stoere voorjaars blazer met linnen €38. Maat 38
https://www.vinted.nl/items/4339955915- ... aine-beige

Vrouwensmoking/jumpsuit maat XS van RL black label. Wat je noemt tijdloos chique €99
https://www.vinted.nl/items/4339442360- ... k-label-xs

staroo

Berichten: 871
Geregistreerd: 14-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 16:30

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/items/4344500573- ... -met-paard
Voor wie in maat xl nog een zijden zomer top met paard zoekt.

Of een mooie Marino truimaat s met klein haaltje voor €14
https://www.vinted.nl/items/4344349978- ... auren-tg-s

Of een tweed jasje maat S/M voor €25. Met linnen zijde en wol
https://www.vinted.nl/items/4343972702- ... nnen-jasje
Beeldschoon black label feestjurkje voor €59. Maat 36
https://www.vinted.nl/items/4340267366- ... n-talla-36

Stoere voorjaars blazer met linnen €38. Maat 38
https://www.vinted.nl/items/4339955915- ... aine-beige

Vrouwensmoking/jumpsuit maat XS van RL black label. Wat je noemt tijdloos chique €99
https://www.vinted.nl/items/4339442360- ... k-label-xs


Dat tweed jasje en blazer helaas niet voor mij weggelegd met mijn maat 44, voel me net een paard, als ik al die kleine maatjes zie . . .

BigOne
Berichten: 38306
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 18:26

Gucci ? 20 euro ? Tjemig, wanneer je het over een koopje hebt :D

_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-24 18:37

Ja, ik was ook verbaasd dat ze akkoord ging met m’n bod. Ze vroeg €35 geloof ik en dacht probeer gewoon €20,- Stond er nog niet zo lang op. Maar Italianen gaan vaak wel mee met zulke biedingen. Fransen veel minder.
Trui is echt een plaatje! Beetje zeegroen. Borduring is echt mooi gedaan. Trui is niet nieuw, maar heeft geen pillen of vlekken en is gewoon mooi en zacht.

maessie

Berichten: 5753
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 22:04

Heerlijk zulke koopjes! Echt weer prachtige dingen voor de meiden komen er voorbij. Wel zonde dat mensen gekrompen dingen verkopen..

Hier m'n eigen zomergarderobe nog een beetje geupgrade :j Nu maar weer even een koopstop :+
District nørrebro
Afbeelding
Azuka
Afbeelding
MbyM
Afbeelding
Nikkie
Afbeelding
Studio Anneloes
Afbeelding
Object
Afbeelding
Carconne
Afbeelding
Sting
Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-24 07:50

Lekker kleurrijk! Altijd zo blij weer als voorjaar begint. Kleur en lekker losse stofjes <3

monica73
Berichten: 75
Geregistreerd: 14-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 11:58

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Vandaag heb ik mijn derde Vinted aankoop opgehaald, een blouse van Sezane. Teleurstellend helaas. Er zitten meerdere vlekjes op de blouse. De omschrijving was “heel goed” en weinig gedragen, geen foto’s van de vlekken. Ik heb net de foto’s nog eens goed bekeken, geen vlek te zien. Ik heb er best veel geld voor betaald (Sezane is één van de duurste merken op Vinted). Ik twijfel wat ik moet doen. Ik overweeg het item eerst voorzichtig te wassen met een vlekverwijderaar. Als ik de vlekken er niet uit krijg wil ik het bij de verkoper melden. Of zal ik het direct melden? Ik verwacht dat het een gezeur wordt, bij soortgelijke items van Sezane wordt er 100!! euro gevraagd. Ik heb er 65 voor betaald. 1 vlek krijg ik er waarschijnlijk niet uit, het lijkt wel een mini chloordruppeltje te zijn geweest wat de kleur heeft verbleekt. Zo jammer dit. Als ze het erbij had vermeld had ik het item nooit gekocht, zeker niet voor dit geld.
Laatst bijgewerkt door monica73 op 12-04-24 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 12:05

Niet wassen, dan kan je het niet meer retour sturen. Ik zou het aangeven bij de verkoper door "ik heb een probleem" te klikken. Ze had foto's moeten maken van de vlekken, deze staat, en zeker voor 65 euro, hoef je niet te accepteren..

monica73
Berichten: 75
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 12:15

Ik heb het zojuist gemeld bij de verkoper, ik krijg er buikpijn van voor dit geld.

_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-24 12:52

Terug sturen! Zeker voor dat geld. Voor €65 koop je Sezane ook nieuw in de sale, dus dan moet het echt perfect zijn!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 12:56

monica73 schreef:
Ik heb het zojuist gemeld bij de verkoper, ik krijg er buikpijn van voor dit geld.


Dat snap ik wel. Gewoon terugsturen. Maak wel even foto's van het pakket voordat je het retour stuurt en van de staat van het artikel. Om gezeur na die tijd te voorkomen.

monica73
Berichten: 75
Geregistreerd: 14-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 18:35

_lautje_ schreef:
Terug sturen! Zeker voor dat geld. Voor €65 koop je Sezane ook nieuw in de sale, dus dan moet het echt perfect zijn!


Sezane heeft geen sale. Ze laten items maken in een beperkt aantal. Ze doen niet aan fast fashion met grote partijen. Daarom blijven de prijzen zo hoog van de kledingstukken en zijn de items op Vinted zo gewild. Duur, maar unieke tijdloze items van hele goede kwaliteit.

Verkoper heeft gereageerd, ze betaalt de retourkosten. Netjes dus. Ik heb net foto’s gemaakt van het pakket hoe ik het ga retourneren. Dan kan ze hier niet alsnog een punt van maken.

_lautje_

Berichten: 9266
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-24 19:47

Ik ken Sezane. Gewoon leuk en net spul. Heel draagbaar en tijdloos. In hun Archive sale heb ik wel eens bij hun gekocht.
Op Vinted is het ook prima te vinden toch voor nette prijzen. Nieuw is het ook gewoon nette prijzen. Hebben hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Blouse rond de €100,- en op Vinted zit het zo tussen de €40 en €70. En dat is ook wat ze willen. Mooie goede kleding, die toch betaalbaar is en blijft voor een heleboel mensen.

HorsePassion
Berichten: 975
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 19:52

Wat jammer Monica, Ik dacht eerst dat je een microvezeldoekje op de foto had gezet. :oo
Ik zou er ook zeker niet mee akkoord gaan.

BigOne
Berichten: 38306
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 19:57

Rare micro doekjes heb jij dan. Verschil is toch wel duidelijk te zien en die dingen koop je bij de action en niet op vinted.

HorsePassion
Berichten: 975
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:00

BigOne schreef:
Rare micro doekjes heb jij dan. Verschil is toch wel duidelijk te zien en die dingen koop je bij de action en niet op vinted.

Dit bedoelde ik niet raar of zo maar ik zag op de eerste foto's geen kledingstuk maar alleen een stuk stof met vlekken en de structuur doet mij aan een microvezel denken.
Vandaar dus ;)

s_casper

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 12:01

monica73 schreef:
[ [url=m/BNOkiM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3ibPcC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JUPRN0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RwiWyf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RwiWyf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3kUcQf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vandaag heb ik mijn derde Vinted aankoop opgehaald, een blouse van Sezane. Teleurstellend helaas. Er zitten meerdere vlekjes op de blouse. De omschrijving was “heel goed” en weinig gedragen, geen foto’s van de vlekken. Ik heb net de foto’s nog eens goed bekeken, geen vlek te zien. Ik heb er best veel geld voor betaald (Sezane is één van de duurste merken op Vinted). Ik twijfel wat ik moet doen. Ik overweeg het item eerst voorzichtig te wassen met een vlekverwijderaar. Als ik de vlekken er niet uit krijg wil ik het bij de verkoper melden. Of zal ik het direct melden? Ik verwacht dat het een gezeur wordt, bij soortgelijke items van Sezane wordt er 100!! euro gevraagd. Ik heb er 65 voor betaald. 1 vlek krijg ik er waarschijnlijk niet uit, het lijkt wel een mini chloordruppeltje te zijn geweest wat de kleur heeft verbleekt. Zo jammer dit. Als ze het erbij had vermeld had ik het item nooit gekocht, zeker niet voor dit geld.


Ahh jammer dit! Ik houd echt van Sezane! Helaas nieuw een beetje boven mijn budget, maar daarom scoor ik het ook altijd via Vinted. Maar dit is dan heel jammer, zeker omdat het toch vaak nog aardig prijzig is. Gelukkig uiteindelijk goed opgelost!
Over het algemeen juist altijd wel goede ervaringen met verkopers van dit merk, heb altijd het idee dat de mensen die dit merk kopen redelijk zuinig zijn op de kleding haha.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 14:17

Valt het op maat of klein(Dat was mijn aanname omdat het Frans is)?

Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 14:57

Ik vind Sezane wel op maat vallen.