Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kookaburra

Berichten: 5428
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 16:27

Haha, leuke quote staat er ook op dat tasje :D Het klinkt als een boek waar je heerlijk een andere wereld in gezogen wordt!

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 16:32

Kookaburra schreef:
Haha, leuke quote staat er ook op dat tasje :D Het klinkt als een boek waar je heerlijk een andere wereld in gezogen wordt!

Ja, dat vond ik ook :))

Joy_Mennings

Berichten: 2308
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 17:27

Ooh heel leuk tasje!

Hier nog niks, maar mocht het dit weekend komen dan kan ik het pas zondag openen. Mijn moeder en ik gaan namelijk een weekendje weg.

Moonlight91

Berichten: 271
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 17:58

Gecondoleerd ryukapple :knuffel:

Hier is het pakketje ook binnen, ik zal maar geen foto van de doos plaatsen want hij was een beetje geplet :(

Afbeelding
Pakketjes in een leuk papiertje.

Afbeelding
En een lieve brief met hint.
Uit het kleine pakketje kwam een leuke pin en een metalen boekenlegger. Super leuk, want metalen en stevige plastic boekenleggers zijn tegenwoordig echt mijn ding.
Het boek is wel spannend, ik ken deze schrijfster echt helemaal niet maar de summary op de achterkant klinkt echt heel interessant. Beetje Thriller/ fantasy achtig.

Afbeelding

Urbanus, ben jij mijn Santa? jij bent de enige die mee doet aan de GSBS die uit de zoekresultaten komt als ik de hint volg :')

Marjo

Berichten: 37287
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-24 18:08

Mooie boeken komen er weer voorbij <3

LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 18:18

M_D_H schreef:
Ik denk LWDAISY, omdat je een probleem met je hand hebt waardoor jij niet kan inpakken?


Ik ben niét jouw Secret Santa :D

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 18:36

Ja Moonlight, ik was het! Ik hoop zo dat je het boek mooi gaat vinden!

Mondy

Berichten: 11876
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 19:08

Jeetje wat een gave pakketten allemaal, en dat geprepareerde boek..wauw <3

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 19:43

LWDaisy schreef:
M_D_H schreef:
Ik denk LWDAISY, omdat je een probleem met je hand hebt waardoor jij niet kan inpakken?


Ik ben niét jouw Secret Santa :D

Oke, op zoek naar iemand anders die niet goed kan inpakken dus :')

Kookaburra

Berichten: 5428
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 21:56

Pakketje!!
Maar nu eerst douchen.. Pakkertje lag bij de buren en ik kom net terug van paardrijden. Toen zat ik nog te twijfelen of ik bij de buurvrouw aan zou kloppen om 10 uur 's avonds in zweetpaardrijkleding _O-

LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 22:53

Shettepret ben jij mijn Santa? :D

Ryukapple, gecondoleerd :knuffel:

Kookaburra

Berichten: 5428
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 23:01

Wat een geweldig pakket heb ik gekregen. Ik ben verwend, en ben er stil van <3 Ik kwam dus bij mijn buren in stinkende paardrijkleding om daar een vrolijk ingepakte doos op te halen. Geen grote doos, maar wel zwaar. Spannend!

Na het gevecht te hebben gewonnen tegen de ductape, kon ik de doos openen.. En ik wist meteen wie mijn santa was. Wat ontzettend toevallig dat jij mij nu als lootje hebt Biebz!

De vorige editie was ik Biebz haar santa. En toen was dit de hint:
Afbeelding

Ik opende de doos, en die veren kwamen mij wel erg bekend voor!
Afbeelding
En er zat ook veel in die doos! Wat een leuke verrassing!
Afbeelding

De kaart uitgepakt en geopend. En die leuke kaart (die hamster is echt veels te schattig!!) bevestigde eigenlijk wat ik al wist!
Afbeelding
Afbeelding
Wij zijn beiden actief in het AI-topic, en daar heeft Biebz met de twee plaatjes ín de kaart rondes gewonnen :D

Daarna de cadeautjes en boeken uitgepakt! Dit wordt heerlijk bankhangen!
Afbeelding
En die boekenlegger <3
Afbeelding

De orchideeëntuin van Lucinda Riley. Heerlijk de lentesfeer met bloemen! En ik ben heel benieuwd naar hoe dit boek gaat zijn! Klinkt heel goed! Niet een thriller zoals ik veel lees, maar wel een boek wat mij meteen aanspreekt! En dat vind ik zo leuk aan deze secret santa op bokt! Je leest andere boeken.


Het is dat ik morgen vroeg op moet... Anders was ik al begonnen in het extra boek, 'de kat die de weg kwijt was!'. Kort boek, dus die pak je er snel even bij. Ik ben zo benieuwd!
Afbeelding


Biebz, dankjewel <3

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2472
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 23:12

Inpakken is altijd wel een dingetje hè… :') Ik weet niet of ik de enige ben, maar het duurt altijd ook zo ellendig lang om inpakpapier uit te kiezen. Ik wil wel iets in thema natuurlijk. >;) Mooie pakketten weer! Met veel lekkers, zie ik. :D

Ik ben inmiddels halverwege mijn boek. Die gaat vandaag of morgen wel uit *\%/*

Biebz

Berichten: 5530
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 02:19

Kookaburra schreef:
Wat een geweldig pakket heb ik gekregen. Ik ben verwend, en ben er stil van <3 Ik kwam dus bij mijn buren in stinkende paardrijkleding om daar een vrolijk ingepakte doos op te halen. Geen grote doos, maar wel zwaar. Spannend!

Na het gevecht te hebben gewonnen tegen de ductape, kon ik de doos openen.. En ik wist meteen wie mijn santa was. Wat ontzettend toevallig dat jij mij nu als lootje hebt Biebz!

De vorige editie was ik Biebz haar santa. En toen was dit de hint:
[ [url=m/igOyWX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik opende de doos, en die veren kwamen mij wel erg bekend voor!
[ [url=m/eioZxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En er zat ook veel in die doos! Wat een leuke verrassing!
[ [url=m/LJwSJg.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kaart uitgepakt en geopend. En die leuke kaart (die hamster is echt veels te schattig!!) bevestigde eigenlijk wat ik al wist!
[ [url=m/SB5GiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y0aYTU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij zijn beiden actief in het AI-topic, en daar heeft Biebz met de twee plaatjes ín de kaart rondes gewonnen :D

Daarna de cadeautjes en boeken uitgepakt! Dit wordt heerlijk bankhangen!
[ [url=m/9p4BzU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En die boekenlegger <3
[ [url=m/ohaMlV.jpg]Afbeelding[/url] ]

De orchideeëntuin van Lucinda Riley. Heerlijk de lentesfeer met bloemen! En ik ben heel benieuwd naar hoe dit boek gaat zijn! Klinkt heel goed! Niet een thriller zoals ik veel lees, maar wel een boek wat mij meteen aanspreekt! En dat vind ik zo leuk aan deze secret santa op bokt! Je leest andere boeken.


Het is dat ik morgen vroeg op moet... Anders was ik al begonnen in het extra boek, 'de kat die de weg kwijt was!'. Kort boek, dus die pak je er snel even bij. Ik ben zo benieuwd!
[ [url=m/BU21mD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Biebz, dankjewel <3


Jaaa *\o/*
Ik vond het zo leuk om jou als lootje te hebben. Jij hebt mij de vorige keer ook al zo verwend.

Ik had eigenlijk alleen de veer als hint willen doen :+ maar was bang dat je hem niet zou herkennen. Had jouw hint nog liggen toen ik mijn lootje kreeg, dus wist gelijk dat ik daar wat van wou maken.

Fijn dat de boeken aanslaan!
Het extra boek heeft mij echt weten te pakken. Ik had er niet veel verwachtingen van. Ooit voor paar cent bij de prijsmepper gekocht (heb die lelijke gele en oranje stickers er nog staan afkrabben voor je :'))
Maar had hem zo uitgelezen!

Kookaburra

Berichten: 5428
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 07:10

Ik hoop niet dat ik een te moeilijk lootje was :=

Haha, ja! Ik kan mij voorstellen dat je twijfelde of de veer als hint voldoende was :D Zou ik ook gehad hebben! Mijn eerste gedachte was ook toen ik de doos opende: 'maar ik ben toch de enige bokker met een vogelnaam.. Wacht eens even? Is dit echt? :D '

Haha, machtig! Van die stickers is trouwens niets meer te zien :D Ik ben wel echt benieuwd waar het verhaal op uit gaat lopen. Het lijkt een heerlijk feelgood-boek (een beetje wat ik jou heb gegeven. Die heb ik later zelf ook gelezen). Toen ik de achterkant las leek het toch plots een stuk serieuzer. Ik ga mij laten verrassen wat voor boek het is :D

Mag ik jou als schuldige aanwijzen als mijn boekenkast straks vol staat met kattenboeken? _O- Felix the railway cat heb ik destijds ook gekocht tijdens de zoektocht voor een boek voor jou :D

Je was nog laat op trouwens :D

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 07:19

LWDaisy schreef:
Shettepret ben jij mijn Santa?


Jaaaa, ik ben het!!

Toch een te lastige hint gegeven dus haha.
Ik ben blij dat je het pakket en de boekeleggers leuk vind! Leuk ook dat het notitieblok goed van pas komt!
En dat het boek zo op het eerste gezicht in de smaak valt vind ik top!
Het is echt 1 van mijn favorieten!
Ik vond het leuk voor jou aan de slag te gaan.

Voor degene die de opmerking maakt, de boekeleggers zijn inderdaad geïnspireerd op de katten van Daisy. Ik heb zelfs de bruine bank en het kleedje mt kattenpoten erbij gedaan zoals op de foto in haar profiel.

Boekenleggers en notitieblokje zijn zelf gemaakt!


De andere paketten die langs komen zijn ook weer mega leuk zeg!

Biebz

Berichten: 5530
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 07:51

Kookaburra schreef:
Ik hoop niet dat ik een te moeilijk lootje was :=

Haha, ja! Ik kan mij voorstellen dat je twijfelde of de veer als hint voldoende was :D Zou ik ook gehad hebben! Mijn eerste gedachte was ook toen ik de doos opende: 'maar ik ben toch de enige bokker met een vogelnaam.. Wacht eens even? Is dit echt? :D '

Haha, machtig! Van die stickers is trouwens niets meer te zien :D Ik ben wel echt benieuwd waar het verhaal op uit gaat lopen. Het lijkt een heerlijk feelgood-boek (een beetje wat ik jou heb gegeven. Die heb ik later zelf ook gelezen). Toen ik de achterkant las leek het toch plots een stuk serieuzer. Ik ga mij laten verrassen wat voor boek het is :D

Mag ik jou als schuldige aanwijzen als mijn boekenkast straks vol staat met kattenboeken? _O- Felix the railway cat heb ik destijds ook gekocht tijdens de zoektocht voor een boek voor jou :D

Je was nog laat op trouwens :D


Vond je helemaal niet moeilijk! En boeken die jij leest zou ik ook lezen, dat scheelt ook.

Sorry voor de katten boeken verslaving :+ zijn nou eenmaal heerlijk makkelijke, vaak simpele korte boeken om te lezen.

Ben momenteel alles bij elkaar aan het hoesten en hield mn vriend wakker vannacht. Dus ben gaan spoken in het huis :Y)

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 09:00

MarloesHJ ben jij mijn Santa?

LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 10:02

Shettepret schreef:
LWDaisy schreef:
Shettepret ben jij mijn Santa?


Jaaaa, ik ben het!!

Toch een te lastige hint gegeven dus haha.
Ik ben blij dat je het pakket en de boekeleggers leuk vind! Leuk ook dat het notitieblok goed van pas komt!
En dat het boek zo op het eerste gezicht in de smaak valt vind ik top!
Het is echt 1 van mijn favorieten!
Ik vond het leuk voor jou aan de slag te gaan.

Voor degene die de opmerking maakt, de boekeleggers zijn inderdaad geïnspireerd op de katten van Daisy. Ik heb zelfs de bruine bank en het kleedje mt kattenpoten erbij gedaan zoals op de foto in haar profiel.

Boekenleggers en notitieblokje zijn zelf gemaakt!


De andere paketten die langs komen zijn ook weer mega leuk zeg!


Dankjewel voor dit super leuke pakket <3 De boekenleggers zullen echt gekoesterd worden!
Ik weet niet op de hint perse te moeilijk was hoor, ik ben gewoon niet zo heel goed in hints :')

Dankjewel Shettepret, je bent een geweldige Santa! *\o/*

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2472
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 13:43

Nou, boek uit :')

MarloesHJ

Berichten: 2478
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 13:49

M_D_H schreef:
MarloesHJ ben jij mijn Santa?


Ja, de referentie naar de laatste keer was ook een hint. Maar hopelijk bevalt het bowk, veel leesplezier in elk geval!

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 14:27

MarloesHJ schreef:
M_D_H schreef:
MarloesHJ ben jij mijn Santa?


Ja, de referentie naar de laatste keer was ook een hint. Maar hopelijk bevalt het bowk, veel leesplezier in elk geval!

Thanks <3
Komt absoluut goed!

Zertab

Berichten: 12311
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 14:38

Zo leuk en mooi al die pakketten <3

Mondy

Berichten: 11876
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:28

Wat is eigenlijk dat duimding dat in 1 van de pakketten zat ?

LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 16:06

Mondy schreef:
Wat is eigenlijk dat duimding dat in 1 van de pakketten zat ?


Afbeelding