Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
princequillo
Fotograaf

Berichten: 2451
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 16:54

Oh wauw dat is echt handig :oo

Kookaburra

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 16:57

Je moet er wel even handigheid in krijgen :D Althans, ik was zo gewend om het boek aan twee kanten vast te houden.. :)

ryukapple

Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 17:13

Hier ook mijn pakketje binnen :D

Toen ik het pakket opende zag ik als eerste een prachtige kaart
Afbeelding

Uit de doos kwamen ook meerdere pakketjes.
Afbeelding

Eerst het boek uitgepakt. Ben erg benieuwd. Kan niet wachten om erin te beginnen.
Afbeelding

De rest ook uitgepakt. Allemaal leuke dingetjes en ook aan de katten is gedacht. Bedankt santa ga er vanavond even voor zitten om te kijken wie je bent!
Afbeelding

Kookaburra

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 17:53

Ik denk dat ik toch eerst het boek, waar ik al in bezig was, ga uitlezen voordat ik mijn secret santa boeken er bij pak :)

Moonlight wat tof zo'n boekenlegger! En heel veel leesplezier! Ik heb even op goodreads gekeken, en het klinkt inderdaad als een mysterieus spannend boek!

Ruykapple die kaart is inderdaad heel tof! En jij bent ook verwend zeg! Wat leuk om te zien :D

Mondy

Berichten: 11835
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 18:36

Oh dat is opzich wel een handig ding, had het nog nooit gezien.

Wat een gaaf pakket weer

ryukapple

Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 19:02

Volgens mij doe ik iets niet goed met mijn hint :+

Ik heb deze superschattig getekende hint gehad. Alleen volgens mij doe ik iets niet goed. Ik heb bij iedereen die nog niet geraden is gezocht in de berichten op vena en gena en dat leverde niks op. Ook met google kwam ik niet echt op een spoor. Santa kan je het aangeven als ik iets fout gedaan heb?

Eelmo

Berichten: 2932
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 19:45

Oh god, dat zombie bloed :') geniaal

Gecondoleerd Ryukapple! En wat een gave kaart zeg!

Kookaburra wat onwijs gaaf gedaan zeg! Deed het geen pijn om het boek eerst zo kapot te maken? Ik weet niet of ik het zou kunnen, zelfs wetende dat het daarna iets heel cools wordt :o
Super toevallig dat Biebz nu jouw lootje had!

Hele toffe pakketten weer hoor <3

Kookaburra

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 19:59

Dankje!
Ja... Het deed wel wat pijn. Dat werd nog versterkt doordat mijn lootje historische romans leest :+

En dat betekent ook dat ik even terug moet komen op onderstaande vraag die lang geleden in dit topic is gesteld.
LWDaisy schreef:
*knip*

Vraag: wat is het ergste dat jij ooit een boek (al dan niet per ongeluk) hebt aangedaan? :')
*knip*


Ik heb met een stanleymes een gat in een boek gesneden. Dusdanig groot dat je er in miniatuurwereldje in kwijt kunt :Y)

LWDaisy

Berichten: 4781
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:15

Kookaburra schreef:
Dankje!
Ja... Het deed wel wat pijn. Dat werd nog versterkt doordat mijn lootje historische romans leest :+

En dat betekent ook dat ik even terug moet komen op onderstaande vraag die lang geleden in dit topic is gesteld.
LWDaisy schreef:
*knip*

Vraag: wat is het ergste dat jij ooit een boek (al dan niet per ongeluk) hebt aangedaan? :')
*knip*


Ik heb met een stanleymes een gat in een boek gesneden. Dusdanig groot dat je er in miniatuurwereldje in kwijt kunt :Y)


Maar het resultaat is ZO mooi, dat we het niet erg vinden! :D

ryukapple

Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:22

Oke na mijn hint LWdaisy ben jij mijn santa. Heb de e met zoeken vervangen met een a en een i en op de naam vina had ik een hit. Ook ff gegoogled op andere namen voor alfabet. Kwam ik letterlijst wat wel past. Nooit geweten dat mensen dat zo noemen :+

LWDaisy

Berichten: 4781
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:42

ryukapple schreef:
Oke na mijn hint LWdaisy ben jij mijn santa. Heb de e met zoeken vervangen met een a en een i en op de naam vina had ik een hit. Ook ff gegoogled op andere namen voor alfabet. Kwam ik letterlijst wat wel past. Nooit geweten dat mensen dat zo noemen :+


Helemaal juist :D
Ik hoopte maar dat mijn tekenkunsten duidelijk genoeg waren, ik heb een paar pogingen moeten doen voor ik een beetje tevreden was :')

Edit - de boekenleggers waren ook een stiekeme hint, ik heb ooit zo eens een hele set gekocht en heb bij een eerdere editie van GSBS ook een paar van deze boekenleggers bijgesloten :D

Haha letterlijst, ook nog nooit van gehoord! Zo leren we weer wat bij :D

Biebz

Berichten: 5507
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 07:31

Zo leuk om te zien dat iedereen zulke leuke passende pakketen krijgt <3

Ik ga vandaag beginnen in The Chrimson moth! Gister mijn vorige boek uitgelezen en ben zo benieuwd naar deze.

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 08:38

LWDaisy schreef:
Dankjewel voor dit super leuke pakket <3 De boekenleggers zullen echt gekoesterd worden!
Ik weet niet op de hint perse te moeilijk was hoor, ik ben gewoon niet zo heel goed in hints :')

Dankjewel Shettepret, je bent een geweldige Santa! *\o/*



Ik snap wat je bedoelt. Ik weet over het algemeen best veel. Afgelopen vrijdag aan een onmogelijke pubquiz meegedaan. Man ik voelde me zo dom ineens
Iets mijder cryptisch in de hint de volgende keer zijn dus hahaha.


Verder zag ik weer mega leuke pakketten voorbij komen ook!
Komende week ga ik lekker de tijd nemen voor mezelf en lezen in Kingdom of Ash zodat ik daarna aan mijn lente boeken kan beginnen.
Het eigen boek van Zertab ga ik als eerste aan beginnen.

LWDaisy

Berichten: 4781
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 10:17

Bij een quiz moet je gewoon ook "geluk" hebben met de vragen vind ik :j Ik heb ooit "het winnende punt" gescoord omdat ik als enige wist "wie Anne Frank in het Achterhuis gekust had" :') Maar een liedje mee neuriën kan ik weer totaal niet haha!

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 10:32

LWDaisy schreef:
Bij een quiz moet je gewoon ook "geluk" hebben met de vragen vind ik :j Ik heb ooit "het winnende punt" gescoord omdat ik als enige wist "wie Anne Frank in het Achterhuis gekust had" :') Maar een liedje mee neuriën kan ik weer totaal niet haha!


Nou dat zeinik inderdaad ook al. Volgens mij hebben wij van ons te rot vragen hahaha.
Heb wel andere meegedaan en die waren pittig maar wel te doen. Vond ik van deze ‘niet’.

LWDaisy

Berichten: 4781
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 10:56

Shettepret schreef:
LWDaisy schreef:
Bij een quiz moet je gewoon ook "geluk" hebben met de vragen vind ik :j Ik heb ooit "het winnende punt" gescoord omdat ik als enige wist "wie Anne Frank in het Achterhuis gekust had" :') Maar een liedje mee neuriën kan ik weer totaal niet haha!


Nou dat zeinik inderdaad ook al. Volgens mij hebben wij van ons te rot vragen hahaha.
Heb wel andere meegedaan en die waren pittig maar wel te doen. Vond ik van deze ‘niet’.


Ach, we hebben in ieder geval leuke Lente-pakketten :D *\o/*

DWitzel

Berichten: 375
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 14:06

Mijn Santa heeft een T&T gestuurd *\o/* Ik heb de oppas gevraagd een foto te sturen ala het pakje er is... Wat een super leuke en mooie pakken komen er weer langs, echt geweldig! Groetjes uit Texas Afbeelding

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2451
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 15:16

Ohhhh jaloers DWitzel!! Geniet ervan!

Zertab

Berichten: 12231
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 17:23

Als er een zomer editie komt doe ik sowieso weer mee! *\o/*

LWDaisy

Berichten: 4781
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 17:59

Zertab schreef:
Als er een zomer editie komt doe ik sowieso weer mee! *\o/*


+1 *\o/*

Joy_Mennings

Berichten: 2287
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 18:01

Ik ook, ongeacht wat voor boek ik krijg haha

Eelmo

Berichten: 2932
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 18:09

Geniet ervan DWitzel!

Mijn pakketje is er *\o/*
Verslag komt later, ik heb vandaag een wandeling van 26km gelopen en ben een tikkeltje gaar :+

Vriendlief had al een foto gestuurd, en nu net zag ik een pb'tje van Marjo dat de Paashaas wilde weten of ik thuis was vandaag...... >;) Ik ga morgen even zitten speuren naar wie er in de buurt woont!

Mijn vriend is wat dat betreft minder dan behulpzaam: "maar op zondag wordt toch geen post bezorgd? Was het wel een postbode?" "Weet ik niet, er belde gewoon iemand aan"
8)7 :=

Kookaburra

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 19:07

DWitzel schreef:
Mijn Santa heeft een T&T gestuurd *\o/* Ik heb de oppas gevraagd een foto te sturen ala het pakje er is... Wat een super leuke en mooie pakken komen er weer langs, echt geweldig! Groetjes uit Texas [ [url=m/E7MWFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waauw!


Eelmo schreef:
Geniet ervan DWitzel!

Mijn pakketje is er *\o/*
Verslag komt later, ik heb vandaag een wandeling van 26km gelopen en ben een tikkeltje gaar :+

Vriendlief had al een foto gestuurd, en nu net zag ik een pb'tje van Marjo dat de Paashaas wilde weten of ik thuis was vandaag...... >;) Ik ga morgen even zitten speuren naar wie er in de buurt woont!

Mijn vriend is wat dat betreft minder dan behulpzaam: "maar op zondag wordt toch geen post bezorgd? Was het wel een postbode?" "Weet ik niet, er belde gewoon iemand aan"
8)7 :=

26 :oo Ik vond mijn 6km door heidevelden al ruim voldoende :Y) _O-

Ik ben benieuwd naar het verslag!

Mondy

Berichten: 11835
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 19:18

Veel plezier in texas !!
Ik heb ook een tnt ontvangen, maar vrees dat ik m dinsdag pas op kan halen. Morgen tot 5 aan t werk in Hilversum.

LWDaisy

Berichten: 4781
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 19:22

Nou, jullie ontvangen tenminste een T&T haha!
Bij mij ging dat meteen mis, ik hab achter de schermen Marjo al gecontacteerd. De code kwam via mail maar niet binnen dus ik kon niet volgen, gelukkig ben ik zo'n sukkel die nog snel even een foto maakt van haar pakje op de sorteerkar, zodat ik toch een code had, de klantendienst heeft het op die manier voor mijn wel kunnen opvolgen :') Dan betaal je voor een T&T en heb je dat haha.