Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37229
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-24 23:20

Er komt sowieso een zomer editie, maar laten we even afwachten tot iedereen zn pakket heeft :D

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:46

Ik doe met een zomereditie ook mee ja!

En inderdaad de pakketten zijn weer super leuk van iedereen. Ben ook echt benieuwd naar wat de anderen nog krijgen!

26 km is wel een stuk, jeetje…. Ik ben al zo trots als ik een rondje van 5 km heb gedaan _O-

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2451
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:55

Ik ben ook niet heel sportief ofzo. :') Ik zou graag die persoon willen zijn die een uur te vroeg opstaat om een rondje te hardlopen voor de dag begint maar in realiteit gaat mijn wekker 10 minuten voordat werk begint omdat ik ieder vrij momentje wil pakken om te slapen… :') De meeste activiteit die je uit mij krijgt voor koffie is dat ik al mijn planten langs ga om te kijken hoe ze het doen haha. Vooral de moestuin plantjes *\o/*

Zertab

Berichten: 12231
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 11:28

Hoeveel pakketten moeten er nog binnen komen?

Eelmo

Berichten: 2932
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:13

Santa bedankt voor je geduld :D en bedankt voor het toffe pakket! *\o/*

De doos rook echt zó lekker met open maken (en dat had hondlief ook door :)) ) en dit zat er in:
Afbeelding

Ik word altijd heel blij van dit soort mega-grote mokken, dus dankjewel!!

In de glimmende pakjes zaten (zeer goed gelukte!) zelfgebakken koekjes :9
Afbeelding

Het boek is A Court of Thorns and Roses en dit is echt zo'n boek waar iedereen lyrisch over is, maar ik heel erg twijfel of het echt iets voor mij is en daarom niet aan durfde te beginnen. Maar nu moet ik wel :+ Je hebt me wel een milde crisis bezorgd, want als ik het nou ook echt helemaal de bomb vind, moet ik de rest van de serie in dezelfde uitgave hebben natuurlijk :')

Ik ben niet zo goed met cryptische hints, en ik heb de laatste tijd ook niet zo goed opgelet in het topic }:0 dus het duurt misschien nog even voor ik er achter ben wie je bent hahaha. Maar echt heel erg bedankt <3

Eelmo

Berichten: 2932
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:36

M_D_H schreef:
PAKKETJESTIJDDDDDDD *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Net bezig met mijn lang vergeten hobby, zoetigheden bakken, gaat de bel :+
Sta ik daar met mijn klauwen vol met resten bloem en boter, haar compleet wild, mijn krullen vol met bloem, het pakketje aan te nemen :') _O-
Postbode keek wel even verbaasd, is weer een compleet ander beeld dan mijn normale "zakelijke look".

Nu snel uitpakken *\%/*

Correctie: Eerst handen wassen, dan uitpakken :+


M_D_H schreef:
Wat betreft herfst...
Stel nou dat er een boek is die over verschillende hoven gaat, waarbij ze in 1 deel van de serie 1 a 2 hoofdstukken lang, langs een zogenaamd herfsthof gaan...
Zou dat al onder herfst vallen? :') _O- O:)

Ik weet in ieder geval wel welk boek ik in de lente ga versturen als ik iemand krijg die fantasy leuk vind en dat boek nog niet heeft _O-


M_D_H, ben jij mijn Santa? :D

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:56

YES *\%/*

Ik vond het zo leuk :')

Mondy

Berichten: 11835
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:21

Lieve santa ik heb onverwachts een nachtdienst en miss morgen ook,pakketje wordt dus wat later open gemaakt :(:)

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:33

Eelmo schreef:
Santa bedankt voor je geduld :D en bedankt voor het toffe pakket! *\o/*

De doos rook echt zó lekker met open maken (en dat had hondlief ook door :)) ) en dit zat er in:
[ [url=m/EpTgga.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik word altijd heel blij van dit soort mega-grote mokken, dus dankjewel!!

In de glimmende pakjes zaten (zeer goed gelukte!) zelfgebakken koekjes :9
[ [url=m/68MoHm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het boek is A Court of Thorns and Roses en dit is echt zo'n boek waar iedereen lyrisch over is, maar ik heel erg twijfel of het echt iets voor mij is en daarom niet aan durfde te beginnen. Maar nu moet ik wel :+ Je hebt me wel een milde crisis bezorgd, want als ik het nou ook echt helemaal de bomb vind, moet ik de rest van de serie in dezelfde uitgave hebben natuurlijk :')

Ik ben niet zo goed met cryptische hints, en ik heb de laatste tijd ook niet zo goed opgelet in het topic }:0 dus het duurt misschien nog even voor ik er achter ben wie je bent hahaha. Maar echt heel erg bedankt <3

Haha, dit herken ik wel, alleen deze editie hebben ze niet in de gehele serie :o

Ik had gekeken naar de fantasy boeken die jij al hebt gelezen, dus ik dacht dat het wel kon :j ik heb de meeste daarvan ook gelezen en vind dit boek fantastisch :)) Dus hoop dat jij dit ook vind :P

MarloesHJ

Berichten: 2467
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 18:23

Mijn pakketje is ook binnen:
Afbeelding
Afbeelding
En daar kwam dit uit:
Afbeelding
Het boek ben ik zeker nieuwsgierig naar maar zou ik misschien zelf niet meteen opgepakt hebben dus dat heb je goed ingeschat. De andere cadeautjes zijn ook leuk, de komende dagen maar eens gaan planten, dan kunnen ze tzt in de kale plantenbakken op de binnenplaats hier. Ik heb een vermoeden wie mijn Santa is maar ik moet er nog even op puzzelen of die gedachte ook klopt, ik hoop dat het vanavond nog lukt of anders morgen! Alvast heel erg bedankt :)

Eelmo

Berichten: 2932
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 18:46

M_D_H schreef:
Eelmo schreef:
Santa bedankt voor je geduld :D en bedankt voor het toffe pakket! *\o/*

De doos rook echt zó lekker met open maken (en dat had hondlief ook door :)) ) en dit zat er in:
[ [url=m/EpTgga.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik word altijd heel blij van dit soort mega-grote mokken, dus dankjewel!!

In de glimmende pakjes zaten (zeer goed gelukte!) zelfgebakken koekjes :9
[ [url=m/68MoHm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het boek is A Court of Thorns and Roses en dit is echt zo'n boek waar iedereen lyrisch over is, maar ik heel erg twijfel of het echt iets voor mij is en daarom niet aan durfde te beginnen. Maar nu moet ik wel :+ Je hebt me wel een milde crisis bezorgd, want als ik het nou ook echt helemaal de bomb vind, moet ik de rest van de serie in dezelfde uitgave hebben natuurlijk :')

Ik ben niet zo goed met cryptische hints, en ik heb de laatste tijd ook niet zo goed opgelet in het topic }:0 dus het duurt misschien nog even voor ik er achter ben wie je bent hahaha. Maar echt heel erg bedankt <3

Haha, dit herken ik wel, alleen deze editie hebben ze niet in de gehele serie :o

Ik had gekeken naar de fantasy boeken die jij al hebt gelezen, dus ik dacht dat het wel kon :j ik heb de meeste daarvan ook gelezen en vind dit boek fantastisch :)) Dus hoop dat jij dit ook vind :P


Oh nee wat doe je me aan -O- :')
Ik hoor van heel veel mensen dat ik deze reeks echt een keer MOET lezen dus je bent niet de enige hahaha

Marloes, jij ook een mooi pakket!

Zo leuk dat zo veel mensen iets met bloemen(zaadjes) gedaan hebben! <3

Kookaburra

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 19:20

Wat een leuke twee pakketten zijn er binnengekomen! En volgens mij is de mok van Eelmo echt te leuk :D Nu blijft de vraag M_D_H... Was je, toen jij je pakket kreeg, écht koekjes aan het bakken.. Of was het puur als hint? :P

Haha, die aardbeimok vind ik humor! Boek ziet er interessant uit!

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 19:24

Kookaburra schreef:
Wat een leuke twee pakketten zijn er binnengekomen! En volgens mij is de mok van Eelmo echt te leuk :D Nu blijft de vraag M_D_H... Was je, toen jij je pakket kreeg, écht koekjes aan het bakken.. Of was het puur als hint? :P

Haha, die aardbeimok vind ik humor! Boek ziet er interessant uit!

Haha, dat was puur een hint, toen ik het pakket kreeg was ik in gewone mijn zakelijke outfit aan het werk, dus de postbode keek niet verbaasd :P
maar de dag er na heb ik de koekjes wel gebakken :P

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2451
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 22:11

Wat een leuke pakketten weer. Die cover van ACOTAR heb ik volgens mij nog niet eerder gezien :wow:

Hier even iets soort van ongerelateerds. Het is duidelijk echt lente nu. Alle vogeltjes zijn druk in de weer in het parkje bij huis. Na werk even buiten op het terras een boek gelezen (What the River Knows) met camera erbij, kijk nou!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Musje kwam ook heel dichtbij. Zat op minder dan een meter afstand. Dit, lekker weer en een boek wordt een mens toch blij van <3

Moest ik gewoon even delen haha, ik ben helemaal in mijn element in dit seizoen :')

Joy_Mennings

Berichten: 2287
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 22:21

princequillo schreef:
Wat een leuke pakketten weer. Die cover van ACOTAR heb ik volgens mij nog niet eerder gezien :wow:

Hier even iets soort van ongerelateerds. Het is duidelijk echt lente nu. Alle vogeltjes zijn druk in de weer in het parkje bij huis. Na werk even buiten op het terras een boek gelezen (What the River Knows) met camera erbij, kijk nou!

[ [url=m/0am8X2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x2Jj7y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z8DpRM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CcjVuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Musje kwam ook heel dichtbij. Zat op minder dan een meter afstand. Dit, lekker weer en een boek wordt een mens toch blij van <3

Moest ik gewoon even delen haha, ik ben helemaal in mijn element in dit seizoen :')


Heerlijk! En mooie foto's <3

Kookaburra

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 22:23

Oooh, wat reuzegezellig! Hier inderdaad ook druk met het fotograferen van vogeltjes. Al die hobbies _O-
Afbeelding
Afbeelding

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2451
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 22:24

Zo herkenbaar, het lijstje met hobbies houdt maar niet op en er komen er ieder jaar nog wel een paar bij _O-

Eelmo

Berichten: 2932
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 07:02

Oh die laatste foto van de specht is gaaf!

M_D_H, had je trouwens zelf het pakket gebracht of een hulp-paashaas ingeschakeld? :')

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 08:44

Beide :j
Ik ben meegereden tot aan je appartement, maar mijn schoonzus is diegene die het pakket afgegeven heeft :)

Suliko

Berichten: 4321
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 08:54

Oh wat leuk, met zelfgebakken koekjes! En Marloes, ook al zo'n gezellig pakket! :D

Ik heb nog niets ontvangen, maar ben zo benieuwd!

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:22

Wat leuk met die koekjes!! Deze uitgave van ACOTAR heb ik ook!
Ik vind de serie heel erg goed en in tegenstelling tot de meeste is boek 1 mijn favoriet.
Ben nu bezig met het laatste deel van Throne of Glass en die vind ik nog beter!

Beiden weer mega leuke pakketten!

Vogeltjes zijn hier ook druk weer. Wij hebben in onze schuilstal in een kluwen draad een winterkoninkje zitten die een nestje heeft gebouwd. Zo vreselijk leuk!

Zertab

Berichten: 12231
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 17:18

Boek is uit, vanavond hopelijk beginnen aan mijn gekregen boek *\o/*

Mondy

Berichten: 11835
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 17:52

Lieve santa, pakketje is opgehaald door vriend, morgen kan ik m openen ! Of vanavond al als ik niet kan wachten :))

MarloesHJ

Berichten: 2467
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:17

Ik denk eigenlijk dat Princequillo mijn Paashaas is?

DWitzel

Berichten: 375
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Almere

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:21

Voor mijn Santa, de oppas heeft het pakje ontvangen! Ik ben pas maandag thuis om het open te maken :+