Bijna botsing met koei

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 12:33

Ik ging vanmorgen voor mijn werk even bij Kaminka kijken en toen ik de oprijlaan (wauw, dat klinkt duur, is gewoon een heel lang grindpad van weg naar stal) afreed, kwam ik een koei tegen. Dacht even dat ik nog sliep!

Stond die koei daar een beetje duf voor zich uit te kauwen en zij liet me er niet langs... Moest de auto uit en toen kreeg ik het koeiebeest met veel gedoe zover dat ze de berm in ging.

OP mijn werk aangekomen maar even de stalhouder gebeld... maar die had het al gemerkt! Kon-ie leuk cowboytje gaan spelen...! *LOL*


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:36

weet die koe veel dat je ergens naartoe moet. Al die drukte, terwijl je lekker in de berm zou kunnen grazen, grinnik.

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:57

Is dat die leipe koe van het nieuws Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 09:00

Leipe koe van het nieuws?? Heb ik gemist geloof ik!

Dit was ook een leipe koe, maar of ze in het nieuws is geweest betwijfel ik! Alhoewel, ze had wel kapsones, ze stond me zo arrogant aan te kijken! Sterallures??? *LOL*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:07

Schijnt een aangeboren eigenschap te zijn van koeiebeesten, dat arrogant kijken. Wat dat betreft zijn het net katten. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:24

WHAHAHHAHAH. ik zie het zo voor me.. *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Binck8, Charlotte446, Eileen_, Esther_r20, femkepien, GoogleAdsense, Jara, Milando, Nustice, ontherun, roucha1, Slagroomsoes, Zelda_Link en 28 bezoekers