De Kodak CX 6230...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

De Kodak CX 6230...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 18:28

Gisteren ben ik de trotse eigenaar van de Kodak CX 6230 geworden. Haha!
Maar ik vind het nadeel van de handleiding dat alles in het Engels staat. Helaas ben ik niet zo goed in Engels. Knipoog Nu wil ik mijn gemaakte foto's op de computer zetten. Ik heb het daarbij horende programma geinstalleerd, maar waar ergens kan ik de foto's van mijn camera op de computer zetten? Blond Dit is dat programma waar je rode ogen en dergelijke kan weghalen.
Er zitten 2 kabels bij een heb ik aangesloten van de camera naar de computer, maar geldt dat zelfde ook voor dat andere kabeltje? Ik ben hopeloos in dat soort dingen. Haha!
Bij de CX 6230 staat dat er 16 Mb geheugen bij zit. Maar tot hoeveel aantal foto's geldt dit dan? Ik had gisteren ongeveer 32 foto's gemaakt, en toen brandde het rode lampje al dat het vol was. Kan dit aan de grote van de foto's liggen? Verkeerd ingesteld misschien? Verward

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:03

1 kabeltje is voor de tv naar je camera.
De andere is idd voor je camera naar je pc.
Als je alles goed hebt gedaan, hoort ie vanzelf een autorun te starten.
Bij mij deed ie dat ook, maar niet voor lang, na zo'n 20 keer, werkte het hele gebeuren niet meer Boos!
Gelukkig heb ik nu een pc met een cardreader, zodat je het kaartje meteen in de pc zelf kan stoppen.
En die 32 foto's kloppen.
Je kan het beste toch een geheugenkaartje erbij kopen, dat is eigenlijk wel een must, als je veel foto's wil maken.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:37

Als het goed is zit op de cdrom een Nederlandse handleiding, tenminste bij mij wel en volgens mij heb ik dezelfde camera als jou. Als je alles goed hebt geinstalleerd kun je gewoon het kabeltje van je digi in je compu steken en dan worden de foto's vanzelf opgehaald en zal ook vanzelf het programma openen. En linksbovenin staat hoeveel foto's je kunt maken.