paasei

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12904
Geregistreerd: 28-04-11

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:04

Iets minder regen zou leuk zijn, verder vind ik het prima.

Elisa2

Berichten: 37526
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:05

Ik vind rond de 12/14 graden wel prima weer eigenlijk..vandaag een beetje waterkoud met al die regen en 8/9 graden.

Nouja ik zal niet klagen, ik ben niet doorweekt geraakt..wel een grappig verhaal. :+ :D

purny

Berichten: 27550
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:16

Tazzey schreef:
Ja, dat snap ik wel. :o

Heb mijzelf de verplichting opgelegd dat indien mogelijk ik elk jaar een weekje naar Marokko moet..
Voor ieder zijn gemoedstoestand :o

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:21

Morgen weer 25 graden hier na een weekje lange broeken.

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:30

purny schreef:
Tazzey schreef:
Ja, dat snap ik wel. :o

Heb mijzelf de verplichting opgelegd dat indien mogelijk ik elk jaar een weekje naar Marokko moet..
Voor ieder zijn gemoedstoestand :o


Dat is natuurlijk een heel fijn voornemen. Een welverdiend weekje weg, heerlijk toch!

Monique, dat is nog flink warm. Hoe zijn de winters normaal bij jullie?

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 19:16

Bij ons is eigenlijk alles tussen 15 en 25 graden normaal tot eind van het jaar. Als de zon onder gaat, koelt het hard af hoort we hebben net de infraroodverwarming boven de zithoek aangezet.

Januari is vaak kouder, tot wel 10 graden overdag en 's nachts net rond de 0. In februari loopt het vaak op tot weer boven de 15 en in maart en april is het zo'n beetje tussen de 20 en de 25.

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 19:27

Dat zijn op zich geen heel verkeerde temperaturen.

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 22:20

Ha, dat is best lekker ja. Augustus is dan weer killing, de hele zomer eigenlijk.

viphorse

Berichten: 1513
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 09:28

Ik vind dit weer heerlijk en mag af en toe regenen maar hele dag regen hoeft nu ook weer niet .

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 10:52

Ik vind het vreselijk deprimerend paasei taffes tyfus weer. Mijn god dit is toch vreselijk? En niet om de temperatuur maar om wekenlang regen regen regen regen..

DuoPenotti

Berichten: 29897
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 10:55

altijd nog beter dan 25+ weer :D

nevica

Berichten: 1026
Geregistreerd: 21-11-22

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:07

Oh heerlijk. In het donker thuis komen, kaarsjes aan, op de bank ploffen met warme chocomel, een dekentje en een boek. Nu nog sneeuw, gelukkiger ga je mij niet krijgen hoor. *\o/*

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:09

nevica schreef:
Oh heerlijk. In het donker thuis komen, kaarsjes aan, op de bank ploffen met warme chocomel, een dekentje en een boek. Nu nog sneeuw, gelukkiger ga je mij niet krijgen hoor. *\o/*


Hier maak je mij ook heel gelukkig mee, heerlijk! Dat vind ik alleen wat anders dan non stop regen wekenlang.

nevica

Berichten: 1026
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:12

Ja regen heb ik ook niet zo'n moeite mee, maar het scheelt denk ik wel dat ik geen paard meer heb. _O- Alleen als ik naar het werk fiets denk ik wel even bah, maar bijvoorbeeld op de terugweg maakt het me niet uit, meteen onder de douche bij thuiskomst en dan gewoon weer bovenstaande riedeltje. :))

Edit; oh en het geluid van regen vind ik al helemaal gezellig. <3

DuoPenotti

Berichten: 29897
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 11:17

Ik kwam deze net tegen, vond hem wel toepasselijk :D



Afbeelding

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 12:49

nevica schreef:
Oh heerlijk. In het donker thuis komen, kaarsjes aan, op de bank ploffen met warme chocomel, een dekentje en een boek. Nu nog sneeuw, gelukkiger ga je mij niet krijgen hoor. *\o/*


Oh ja heerlijk!
Ik vind regen altijd zo knus. Ook als ik naar buiten moet, parapluutje mee, goed aangekleed, heerlijk. Voordat ik een ongeluk kreeg deed ik aan hardlopen en zodra er ook naar een bui in zicht was ging ik naar buiten. Je kon me niet gelukkiger maken, hardlopen in de zeikende regen, heerlijk. Maar ik snap heel goed dat dit wel echt een afwijking van mij is hoor, dus als je zeikt over de regen heb je gewoon gelijk :j
Dus ik geniet er wel van. Behalve gisterenmiddag dan even, paraplu in de auto vergeten, doorweekt tot op de onderbroek en een vrachtwagen chauffeur die dacht dat ik een extra douche wel kon waarderen. :D

Voor de liefhebbers van muziek een leuke tip. Vanavond in de nacht van de popmuziek met Leo Blokhuis. Dat is voor ons echt de start van het feest seizoen. Vanaf een uur of 11 tot ergens twee uur in de nacht alleen maar heerlijke muziek met leuke verhalen van Blokhuis. Wij hebben net lekker Franse kaasjes, olijfjes en smeerseltjes gehaald als snackjes. Lekker wijntje erbij, kaarsjes aan en genieten maar.

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 14:01

nevica schreef:
Ja regen heb ik ook niet zo'n moeite mee, maar het scheelt denk ik wel dat ik geen paard meer heb. _O- Alleen als ik naar het werk fiets denk ik wel even bah, maar bijvoorbeeld op de terugweg maakt het me niet uit, meteen onder de douche bij thuiskomst en dan gewoon weer bovenstaande riedeltje. :))

Edit; oh en het geluid van regen vind ik al helemaal gezellig. <3


Ja ik vind het met de dieren echt drama. Alles staat in de drek, iets met paard doen kan niet, konijnen zitten al weken zielig naar buiten te kijken vanuit het overdekte stuk.

Ik hou meer van winter. Dat het echt koud is dat vind ik heerlijk. Storm en regen is vreselijk. :D

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 15:38

Ik ben hier echt hélemaal klaar mee. Dan 1000000x liever 25 graden. Alles is nat, natter, natst. In oktober bijna 4x (!!) zoveel neerslag als normaal. Kan daar echt niet van genieten :n

Gelukkig houdt de paddock het, maar de bakken zijn echt volledig onder water gelopen. En het blijft voorlopig ook nog regenen ;(

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 17:25

Nou de temperatuur heb ik geen moeite mee. Die regen wel. Bah, die ben ik nu wel zat.

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 17:30

Nou heb op dit moment niks te klagen hoor met zon vol op mijn raam.

foxy80

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 20:30

Ik heb toch liever dit. Tegen regen kan je kleden, tegen warmte niet. Warmte is ook overal. Zit je binnen, heb je van de regen geen last. Maar nu is het weer veel te veel ineens. Dat verzuipen hoeft nu ook weer niet.

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 21:05

Ik heb toch het idee dat het ook best vaak droog is tussendoor.
Doe veel op de fiets en lopend en regen heel niet zo vaak nat eigenlijk :=

Nielojram

Berichten: 7837
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-23 21:54

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het tegen de Boktregels is
Laatst bijgewerkt door xingridx op 12-11-23 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald ivm tegen de Boktregels

viphorse

Berichten: 1513
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 09:01

verootjoo schreef:
Ik heb toch het idee dat het ook best vaak droog is tussendoor.
Doe veel op de fiets en lopend en regen heel niet zo vaak nat eigenlijk :=



Nu je het zegt idd klopt het . Ik vind het heerlijk dit weer en regen geeft ook niet maar als regent gewoon niet de hele dag . Qua temperatuur mag het wel kouder alhoewel dit ook goed is .
Ik denk ook dat het scheelt of je er wel of niet uit moet bijvoorbeeld naar je paard of een hond hebt tenminste bij mij wel . Helaas is onze hond er niet meer daarom hoef ik er met de regen ook niet uit.

Elisa2

Berichten: 37526
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 09:43

foxy80 schreef:
Ik heb toch liever dit. Tegen regen kan je kleden, tegen warmte niet. Warmte is ook overal. Zit je binnen, heb je van de regen geen last. Maar nu is het weer veel te veel ineens. Dat verzuipen hoeft nu ook weer niet.


:j

Mee eens, het is wel heel veel regen nu maar er is wel tegen te kleden of tussen de buien door te gaan.