KODAC

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cinv

KODAC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 17:33

Wie heeft ervaring met de Kodac DX 6490 ??

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:10

KodaK Lachen

Ik niet, heb zelf wel een Kodak en het belangrijkste probleem met die dingen is dat ze altijd naar de UK moeten voor reparaties. Je zit daardoor ook voor de meest simpele reparatie al snel op 60 euro. Zelfs als ze alleen uitzoeken wat er nou mis is Scheve mond Een hoop fotozaken verkopen om die reden dan ook geen Kodak camera's meer.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:01

ik heb een DX 4530 , de camera is makkelijk in gebruik en de foto's die je ermee maakt zijn ook wel goed. Het enige nadeel wat ik ervan vind is dat er ruis doorheen zit, als je de foto's verkleint zie je het niet, maar op vol formaat zie je er duidelijk gekleurde stippen doorheen zitten. Hoe de kwaliteid van de foto's is met afdrukken weet ik niet, heb ik nog niet gedaan Tong uitsteken . Maar ik weet ook niet of het bij alle kodakcamera's zo is, maar ik denk het wel (netzoals dat bijna alle HP camera's een blauwe waas over de foto's hebben)

Dat van die reperaties hebben ze mij niets van verteld Verward , ik heb wel 3 jaar extra garantie gekocht, maar weet niet of dat van de winkel was of ook echt van kodak, maar van reparaties naar engeland hebben ze echt niets gezegt, wel dat ik de camera, als er iets mis mee was, naar de winkel zelf moest brengen. Maar ik moet binnenkort toch nog even naar die winkel dus zal het gelijk even vragen Knipoog

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

Stephanie
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:14

ik heb KODAC 4900 >>> denk niet dat ik je er mee kan helpen dan Haha!

Ponyzaken /3 : Instagram

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:20

Ik heb gisteren een Kodak CX6230 gekocht.
Ik weet niks van de Kodak DX6490, helaas.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:06

IcePrincess schreef:
ik heb een DX 4530 , de camera is makkelijk in gebruik en de foto's die je ermee maakt zijn ook wel goed. Het enige nadeel wat ik ervan vind is dat er ruis doorheen zit, als je de foto's verkleint zie je het niet, maar op vol formaat zie je er duidelijk gekleurde stippen doorheen zitten. Hoe de kwaliteid van de foto's is met afdrukken weet ik niet, heb ik nog niet gedaan Tong uitsteken . Maar ik weet ook niet of het bij alle kodakcamera's zo is, maar ik denk het wel (netzoals dat bijna alle HP camera's een blauwe waas over de foto's hebben)
Knipoog

Even ter informatie, ik heb geen stippen, en heb een cx4230.

gewoon geen onderschrift :D

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:27

Mercie voor u antwoorden ondertussen al veel negatief ervan gehoord dus het wordt ne fuiji !

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie