Relatie op 250km afstand?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:45

Mijn vriend zit doordeweeks in het buitenland, de enige mogelijkheid dat ik hem dus zie is op zaterdag en zondag en zondagavond gaat hij weer. Ik denk zeker dat het mogelijk is. Ik zie het als een voordeel,
A: Je hebt doordeweeks alle vrijheid voor jezelf, je kan je eigen dingen doen zonder je schuldig te voelen als je niet kan of iets voor jezelf wil doen. Geen last van een claimeriggevoel dus.
B: Doordeweeks mis je hem misschien maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken voor het weekend, daarbij krijg je ook niet zo snel een sleur in je relatie.

Alleen moet je wel beide erg bewust zijn van de voor/nadelen en kijken of je er persoonlijk mee kan leven. Weet je zelf dat je hetn ie aan kan kan je er beter niet aan beginnen want dat geeft alleen maar ellende.

Mijn vriend heeft me eerst duidelijk gewezen op het feit dat hij er gewoonweg niet is en of ik daar persoonlijk wel tegen kon......sommige kunnen er namelijk gewoon niet tegen.

Verder heb ikm ijn vriend op het moment ook al eenpaar weken niet gezien omdat we gewoonweg geen tijd hadden, andere verplichtingen en ik wedstrijden met mijn paard op zondag.......

Zo te lezen kan je vriend er zelf niet goed mee overweg. Voor mij is er neit eens de mogelijkheid mijn vriend via internet/telefoon of te zien doordweeks. Alleen af en toe wat smsen, bellen is te duur.

Ik zou het dus alleen doen als je BEIDE er 200% voor wil gaan!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 15:48

Het laatste vervolgje..
Ik heb het vandaag uitgemaakt..

Heb laatst goed gesprek gehad met hem,
hij was niet zeker wat hij wilde..
Ik had hem voor de keuze gesteld.. doorgaan of niet, maar dan wel op een eerlijke manier..

Sindsdien is volgens mij alleen mijn gevoel veranderd..
Ik voel me te goed om aan het lijntje gehouden te worden,
als hij geen relatie aankan,
hoef ik daar niet mee te zitten,
niet de leukste situatie, maar ik heb het uitgemaakt, zo kon het niet meer...

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:53

Sterkte met het over hem heen komen Ach gut
Maar als je hem niet ziet, zal dat waarschijnlijk niet heel lang duren. (bij mij tenminste niet) Ik denk trouwens dat je jezelf met het uitmaken veel ellende hebt bespaard.

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:57

Het kan echt wel hoor Knipoog Kost alleen een hoop geld *LOL* Aan bellen welteverstaan Knipoog

Ik woon net onder Rotterdam en mijn vriend woont in Lobith, net onder Anhem. Als je wilt kan het zeker.. Het is alleen verrekt handig als je een auto hebt Haha!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 15:58

Tallie.. bij ons kon het dus niet..

Tomaatje: dank je.. het was voor mij ook makkelijker omdat ik 'm al 5 weken niet meer gezien heb.. liefde ebt dan toch echt beetje weg...

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:03

daar had ik ook last van, alleen ik was 't zo zat dat ik altijd maar bij 'm wou zijn. En dat dat gewoon niet kon, ik zag 'm zeg maar 1x in de 4 week. En na 2 a 3 week is 't gevoel best wel weg... Maar dan zie je 'm dus niet. Uiteindelijk toch maar uitgemaakt... Spijt heb ik eigelijk niet echt gehad, hij was echt een schatje... Maar dat zijn er wel meer Knipoog

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:00

moet kunnen hoor ga ervoor!

Heb zelf ook paar maanden wat gehad met iemand die 200 km ver weg woonde...

je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je elkaar helemaal vertrouwt!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 17:01

Uhm... jongens even doorlezen tot het einde..
Het is sinds vandaag uit Knipoog