Relatie op 250km afstand?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 16:01

Helaas (nog) geen OV,
dit jaar vwo afmaken,
volgend jaar gaan we allebei naar het buitenland..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 16:17

Voor zo'n lekker ding zou ik wel een flink aantal kilometers willen reizen hoor Vingers aflikken
Maar zonder gekheid: wat heb je te verliezen ? Knipoog
Ga ervoor, en kijk waar het schip strandt (of beter: laat het niet stranden).
De tijd zal het wel leren of het vol te houden is en of hij echt de moeite waard is om er zo'n eind voor te reizen.
Geniet ervan

manzano

Berichten: 23944
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 16:33

Liefde geeft je vleugels Knipoog
(dan ben je er zo!)

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 16:41

Haha, of je zit je 3 uur lang in de trein op te vreten omdat je er nog steeds niet bent Knipoog

manzano

Berichten: 23944
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 16:42

Ja heeeeel frustrerend! En dan maar hopen dat je geen vertraging hebt. Anders is het nog erger Lachen

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 17:03

Gelukkig nog nooit de reis hoeven maken,
wil wel, maar nog niets afgesproken Verward stom!
ik mis 'm Huilen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:11

Ga er gewoon voor! Ikzelf heb mijn vriend ook via internet leren kennen via een vriendin. En.. het klikte.

Daarom is hij precies 16 maanden geleden hier heen gekomen, en sindsdien hebben we een relatie, wat sindsdien echt super gaat! Ik woon ook in de buurt van eindhoven, hij in Groningen.
Het enige nadeel is; als je elkaar wilt zien kun je niet even langs wippen, en sinds ik ( en jij ook las ik ) nog geen OV heb, is het natuurlijk duur Scheve mond

Echte liefde weerhoudt niets Lachen Go for it!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 19:20

Thnx Charlotte.. geeft me beetje hoop..
Gelukkig kan ik 'm ook (bijna) dagelijks op de webcam zien..

Maar zou zo graag in zijn armen liggen..
dat kan dus nie zomaar, das ook beetje wat ik 't moeilijst vind

Gijss

Berichten: 6
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Hoge Hexel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 01:54

Hier een respons van iemand van het mannelijke geslacht, heb zelf anderhalf jaar een relatie gehad met de afstant almelo-den haag. Maar laat ik 1 ding voorop stellen, als je echt gek van die jongen bent maakt het je geen worst uit hoever hij weg woont, er zijn altijd mogelijkheden, tegenwoordig helemaal. Als je zeker weet dat hij hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem hoef je je nergens druk om te maken en 'loopt het wel los'. Hoe dan ook, gun het wat tijd.

'You don't know what you've got till it's gone'
onthou die

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 08:42

Ik woonde in Lelystad en mijn vriend in Brunssum (Zuid-Limburg). Zo'n 230 km. Nu woon ik er ook! Het kan wel hoor!! Knipoog

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 08:55

Jah, proberen kan altijd, toch?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 09:00

Nou ik weet ook uit ervaring dat het zeker niet gemakkelijk is, maar ook hier geld de cliche: waar een wil is...

Zonder OV en/of auto ist wel lastig... maar het is te doen. Alleen ik zou dan snel ff ouder worden Haha!

Maar jullie willen beide nog naar t buitenland? hoe zit dat dan? Want bij een jaartje (alleen) hiken in Aussie of NZ ist lastig om een relatie te onderhouden Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 10:01

Mijn vriend (waar ik nu mee samen woon Lovers ) woonde 24 uur vliegen bij me vandaan... weet iemand hoeveel kilometers er tussen Amsterdam en Brisbane zitten... zo ver woonde hij nl. bij me vandaan Haha! . Dus waar een wil is is een weg, het moet kunnen hoor Cealli!

manzano

Berichten: 23944
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:10

Gijss schreef:
Hier een respons van iemand van het mannelijke geslacht, heb zelf anderhalf jaar een relatie gehad met de afstant almelo-den haag.


Dit was dus "mijn" andere helft van die relatie (zoals ik al eerder vermelde).
Maarre ik vroeg me eigenlijk af hoe het nou ging tussen jullie?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 11:58

Voorlopig gaat het nog goed, alleen we hebben elkaar nog steeds niet weer gezien,
hij zit met tentamens.. die gaan voor..

Volgend jaar ga ik dus in Spanje wonen en hij in Engeland..

Het valt me zeker nu ik een weekje helemaal alleen thuis ben best zwaar,
maar ik wil hem zeker niet kwijt, dus tsja, dan maar zoveel mogelijk msnen enzo Lachen
En hopen dat we snel weer keer samen kunnen zijn

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 12:28

Naz schreef:
Ik zou er voor gaan, zo'n afstand is niet altijd makkelijk is mijn ervaring, maar over het algemeen prima te doen!


Die ervaring heb ik er ook mee. Gewoon gaan met die banaan dus Haha!

ikke

Berichten: 37554
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 13:52

Gewoon doen.
Ik heb ook iets met relaties op afstand. Ik woonde in de buurt van Eindhoven, heb verkering gehad in Rotterdam (met een Bokker *LOL* al bestond Bokt toen nog niet), In Zeeland (prov.) en veel later in Wageningen. Aan die laatste ben ik blijven hangen (ook bokker) en ben ik dus verhuisd.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 13:53

Vervolg..
We hebben aankomende dinsdag dus een maand iets met elkaar..
We hebben elkaar in die tijd drie dagen achter elkaar gezien,
daarna alleen over msn/webcam gesproken.

Gisteren ben ik de confrontatie met hem aangegaan dat dit voor mij niet genoeg is.
Het antwoord was dus dat ik voorlopig niet in zijn leven pas.
- ik ben niet welkom bij hem thuis
- hij kan geen tijd voor me vrijmaken
- volgend jaar gaat hij dus kennelijk maar een halfjaar naar het buitenland en het andere halfjaar wil hij hier in den bosch stage gaan lopen..
of ik dus ook maar een halfjaar naar spanje wil gaan..
want tegen die tijd pas ik wel in zijn leven..
maar hij houdt wel van me..
O ja.. tot die tijd zou hij nog wel eens bij een gezamelijke vriend logeren, waar ik dus wel welkom ben
En verder toen ik vroeg wat hij voor tot volgend jaar voor ons zag:
No can't do was het antwoord

Heb hem gezegd dat ik niet weet of ik hiermee kan leven,
en eigenlijk weet ik ook van niet..
Maar aan de andere kant wil ik hem niet kwijt en heb ik aankomend jaar ook niet echt zin in een vaste relatie, daar heb ik mijn leven veel te weinig voor op rolletjes..

Maar ik voel me dus als een vis die hij vast uit de zee heeft geplukt en in een reserve aquarium gegooid heeft, tot zijn aquarium er klaar voor is...
Metaforisch gezegd.. en ik voel me daar gewoon te goed voor..

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:06

Duidelijke zaak; niet aan beginnen dus. Een slechte relatie met de familie lijkt mij helemaal een kill, en aangezien je elkaar pas een maand kent, denk ik ook niet dat je van elkaar kunt houden. Zeker niet na elkaar drie dagen gezien te hebben Knipoog
Kijk het kan wel, maar jullie omstandigheden maken het er niet echt naar, sowieso, als jullie elkaar net kennen, al een relatie op afstand hebben en dan ook nog volgend jaar ver weg uit elkaar gaan studeren weet ik niet of het slagingspercentage nog zo hoog is..
Anyway, tis jou beslissing, ik zou in ieder geval bij deze omstandigheden, + een niet duidelijk antwoord van je lover niet gaan wachten. Dat zou ook zonde zijn van je tijd, en zoals je zelf zegt; je hebt nog niet echt zin in een vaste relatie.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 16:13

Ik ken hem wel al sinds 6 maanden daarvoor..
Dus op zich denk ik hem wel te kennen..
Heb hem inmiddels trouwens het volgende mailtje gestuurd:

Kon vannacht niet slapen.. zoals ik al zei wilde ik je een berichtje sturen.. Namelijk het volgende:
Lig te luisteren naar een ambulance, kan niet slapen omdat ik alleen aan jou kan denken, en ons gesprek van gister.. Ik kan niet snappen dat als je echt zo gek op me bent er echt GEEN tijd voor me is in je leven, voel me aan het lijntje gehouden en daar kan ik niet tegen, ik hou namelijk wel echt van jou...

Waarom ik het uiteindelijk niet gestuurd heb weet ik niet.. Misschien om de confrontatie niet aan te gaan, misschien puur omdat het kwart over drie 's nachts was, en ik niet het idee had dat ik rationeel na kon denken. Toch.. ik denk er nu, ruim 10 uur later, nog steeds hetzelfde over. Ik wil niet dat je het verkeerd snapt, ik ben gek op je, maar juist daarom kan ik niet zomaar af gaan zitten wachten tot je wel tijd en plaats voor me hebt in je leven.. Als ik er over een jaar kan zijn voor je, en daarvoor mijn plannen overhoop moet halen, waarom jij dan niet voor mij, nu? Ik wil je niet onder druk zetten, maar ik wil wel eerlijk zijn tegenover mij, en ik wil dat jij dit ook bent. Ik moet het toch kwijt, wat je ermee doet.. ik zie wel.. zoals ik gisteren zei.. ik zie wel waar het schip strandt.. als het strandt.. maar om te voorkomen dat het schip strandt zullen beide stuurmannen moeten sturen..

Liz

Heb het probleem dus beetje geprobeerd naar hem over te leggen.. Ik zie wel wat hij er voor over heeft..

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:19

als je écht, écht, écht gek op hem bent; gaan met die banaan!!!

Mijn broer heeft nu al iets van 4 a 5 jaar met zijn vriendin. Zij woont in Finland. Volgend jaar gaat hij daar wonen. Hij laat zijn werk achter, vrienden en familie. Maar hij is er zeker van...

Ik zal hem overigens wel missen Verdrietig

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 16:26

Ik ben supergek op hem.. ben ik niet zo snel van een jongen..
Maar juist daarom heb ik niet zo'n zin een jaar op deze maner op hem te moeten wachten..

manzano

Berichten: 23944
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:16

Moeilijke situatie zeg!!! Maar 1 ding is wel belangrijk..... jullie zullen je ALLEBEI moeten aanpassen. Het is nou eenmaal een lastige situatie. En zeker nu zal je soms gewoon tijd moeten MAKEN. Heeft hij al gereageerd? 1 ding is zeker.....als jij de enige bent die zich aan gaat passen dat wordt het uiteindelijk niks en ben jij degene die zich dood ongelukkig voelt.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 12:29

Hij heeft inderdaad gereageerd..
Hij zegt dat ie over 6 weken wel tijd heeft..
Maar hij zei eerst dat hij deze week tijd zou hebben..
Heb alleen niet zo'n zin om daar nu weer over te gaan lopen zeuren,
dus ik zie wel wat er van komt denk ik

manzano

Berichten: 23944
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:37

Hmmm.....teveel zeuren is ook nooit goed nee, maar je moet wel voor jezelf opkomen. Waarom ben je daar niet welkom? Vanwege zijn ouders ofzo? Laat je niet aan het lijntje houden hè!