Willen jullie alsjeblieft argumenten geven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 01:49

Miep"]
[quote="Ellende schreef:
Ik vind het hypocriet... wel aannemen, maar niet afstaan. Maar goed, dat is mijn mening, ik hoef er geen vrienden mee te maken, en ik denk niet dat het ooit beleid gaat worden.


Hier sluit ik me helemaal bij aan..
En wat mij betreft mag als er 2 mensen op een lijst staan voor een transplantatie, de gene met codicil als eerst geholpen worden.
[/quote]


Tsja Shining...denk dat alles nu wel hierover gezegd is. Zoals ik al eerder aangaf is het misschien nog leuk om een poll te openen??? OK dan!
In ieder geval wilde ik deze twee uitspraken nog even quoten omdat ik het belangrijk vind dat deze nogmaals benadrukt worden! Dit om een ieder die tegen het afstaan van organen is nog eens goed wil laten nadenken hierover! Schijnheilig Want echt Bokkers...het kan toch niet dat jullie tegen zijn??????

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 20:41

Ja, ik kan inderdaad wel een poll openen, das wel een goed idee, ben benieuwd wat er uit komt!!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 20:50


paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:58

Hey maatje, hier een antwoordje van je andere maatje.

Ik vindt de orgaanregristratie een goede 'organisatie', mensen moeten nu nadenken over wat ze willen. Vaak was het zo dat bijv. bij een ernstig ongeluk ofzow, niet bekend was of het slachtoffer donor was of niet. familie kreeg dan de taak te beslissen, nu kun je dat dus zelf regelen!! En daarom vindt ik het een goede zaak.

Zelf heb ik ervoor gekozen geen donor te zijn. Om twee redenen. De eerste omdat ik het 'eng' vind, ik kan het niet zo goed uitleggen, maar heb er een vervelend gevoel bij. Misschien herzie ik over een tijdje mijn mening en wordt ik wel donor. Ten tweede, gronische aandoeningen, dat wil ik een ander niet aandoen ik heb er zelf al last van!

paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:01

Want echt Bokkers...het kan toch niet dat jullie tegen zijn??????[/quote]

Maak ik zelf we uit, ieder moet dat toch voor zich weten? Ik vind het niet netjes om dit zo neer te zetten. Net of je suggereert dat mensen die geen donor zijn slechte mensen zijn. En dat ben iok absoluut niet met je eens!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132098
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:04

Dit is al een oud topic, vandaar een slotje.