E rijbewijs - theorie boeken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

E rijbewijs - theorie boeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 13:21

zoals de titels al redelijk omschrijft ik wil alvast mn theorie gaan leren voor mn E rijbewijs....

nu vroeg ik mij af of iemand misschien deze boeken voor mij te leen of te koop heeft???

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:33

Euh… moet je dan ook theorie-examen doen voor je E? Verward In ‘mijn’ tijd (ahum… 4 jaar geleden Schijnheilig ) hoefde dat niet en kreeg je vlak voor het examen een paar theorie-vraagjes van je examinator. Mijn instructeur heeft me gewoon even op de belangrijkste dingen gewezen tijdens de lessen.

Misschien dat het veranderd is hoor en dat je nu wel theorie-examen moet doen Haha!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:35

Voor je e achter b rijbewijs hoef je geen theorie te leren. Dus dat is dan alweer een meevaller. veel succes met lessen in iede geval.
groetjes,
Anne-marie

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 13:40

Bloos Bloos Haha! ...kun je nagaan hoeveel ik er al over heb uitgezocht!! Haha!
was er gewoon van uitgegaan dat je net als bij je gewone rijbewijs wel theorie zou krijgen Haha!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:47

valt toch weer mee dan. Ik ben er nu ook mee bezig tenminste ik heb informatie aangevraagd over hoe duur de lessen zijn en zo. vandaar. Voor motor en vrachtwagen en zo moet je wel weer theorie halen maar aanhangwagen niet