E rijbewijs - theorie boeken

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_kath

E rijbewijs - theorie boeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 12:21

zoals de titels al redelijk omschrijft ik wil alvast mn theorie gaan leren voor mn E rijbewijs....

nu vroeg ik mij af of iemand misschien deze boeken voor mij te leen of te koop heeft???

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:33

Euh… moet je dan ook theorie-examen doen voor je E? Verward In ‘mijn’ tijd (ahum… 4 jaar geleden Schijnheilig ) hoefde dat niet en kreeg je vlak voor het examen een paar theorie-vraagjes van je examinator. Mijn instructeur heeft me gewoon even op de belangrijkste dingen gewezen tijdens de lessen.

Misschien dat het veranderd is hoor en dat je nu wel theorie-examen moet doen Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:35

Voor je e achter b rijbewijs hoef je geen theorie te leren. Dus dat is dan alweer een meevaller. veel succes met lessen in iede geval.
groetjes,
Anne-marie

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 12:40

Bloos Bloos Haha! ...kun je nagaan hoeveel ik er al over heb uitgezocht!! Haha!
was er gewoon van uitgegaan dat je net als bij je gewone rijbewijs wel theorie zou krijgen Haha!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:47

valt toch weer mee dan. Ik ben er nu ook mee bezig tenminste ik heb informatie aangevraagd over hoe duur de lessen zijn en zo. vandaar. Voor motor en vrachtwagen en zo moet je wel weer theorie halen maar aanhangwagen niet

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie