Haar meer volume, wat voor product?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Haar meer volume, wat voor product?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 09:53

Ik heb van mezelf slag of lichte krullen, afhankelijk van het weer. Dat vind ik leuk staan, maar als ik 's ochtends mn haar een beetje volume geef met water, zakt dat in de loop van de dag weer uit. Gel houdt het beter, maar dat geeft van die klonten in mn haar. Weet iemand een product waarmee je je haar meer volume geeft en wat meer krul, en waarbij je haar er nog wel normaal uitziet/aanvoelt, dus niet als met gel als haar met klonten. Iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:04

Voor het volume:
schuim

Voor de krul:
Krul gel van de kruitvat
Wella high hair smooth & curl liquid
Ends up (ook van wella geloof ik)

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:52

Heb je toevallig een kapper speciaal voor negeroide haar bij jou in de buurt? Daar verkopen ze vast wel goed spul, althans mijn zusje haalde dat altijd daar. Nog een tip, laat je haar in laagjes knippen(word het lichter en krult meer op) na het wassen handdoekdroog maken, schuimversteviger erin kneden terwijl je op je kop hangt en fohnen maar. Als je haar wat gedroogd is door de fohn kom je weer omhoog, zit je haar lekker wild en met de krul erin. Tis ff een werkje zo smorgens als je haast hebt, maar het werkt wel.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:02

Dan moet je op je kop je haar fohnen Clown Ik heb stijl haar en dat werkt.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:22

Ik fohn ook altijd op mn kop Clown . En als het bijna droog is, beetje mousse van Andrelon erin voor wat extra volume. Laten drogen aan de lucht en de hele dag een volle bos....

Succes Lachen

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 16:26

Thnx voor de tips! Zal het wel eens gaan proberen, kijken of het bij mij ook werkt!

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:44

SymO schreef:
Ik fohn ook altijd op mn kop Clown . En als het bijna droog is, beetje mousse van Andrelon erin voor wat extra volume. Laten drogen aan de lucht en de hele dag een volle bos....

Succes Lachen

Ja dit werkt wel ja.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:50

Ik doe er na het wassen wat mousse in van Andrelon, laat het dan even intrekken en fohn mijn haar dan ondersteboven.
Hierna in modelbrengen en nog wat haarlak erin voor extra volume.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:58

*Tamara* schreef:
Ik heb van mezelf slag of lichte krullen, afhankelijk van het weer. Dat vind ik leuk staan, maar als ik 's ochtends mn haar een beetje volume geef met water, zakt dat in de loop van de dag weer uit. Gel houdt het beter, maar dat geeft van die klonten in mn haar. Weet iemand een product waarmee je je haar meer volume geeft en wat meer krul, en waarbij je haar er nog wel normaal uitziet/aanvoelt, dus niet als met gel als haar met klonten. Iemand tips?


Voor mensen met krullen word vaak wax gebruikt, cocus wax werkt er goed, je haar ziet er gezond uit, ruikt dan naar cocus en blijft krullend in model, maar voelt wel vet aan helaas, maar je moet wat hè?

Lief Lis Lachen

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:59

Ik fohn ook mn haar op mn kop. Je kan ook als je je haar fohnt, een krulborstel gebruiken en dan een krul naar binnenmaken (het gaat dus niet om de krul, maar om de volume) omdat als je op die manier je haar fohnt, je haar meer volume krijgt en ook niet zo in elkaar ploft.. let wel: je haar moet wel echt drooggefohnt zijn bij je haarwortels (bij je hoofdhuid), anders ploft het nog in elkaar na een paar uur (of nog eerder Scheve mond ).

Hoop dat het een beetje duidelijk is.. lastig uit te leggen! En anders: gewoon op zn kop fohnen Clown

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:00

Wax gebruiken kan 1 keer in de week bijv.. Maar van dagelijks gebruik wordt je haar heel vies en krijgt het zo'n nepglans (vind ik)....
Kan je niet bijv iets van gliss kur gebruiken? Zij hebben zo'n goedje speciaal voor krullend haar....

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 21:43

Suusje83 schreef:
Ik fohn ook mn haar op mn kop. Je kan ook als je je haar fohnt, een krulborstel gebruiken en dan een krul naar binnenmaken (het gaat dus niet om de krul, maar om de volume) omdat als je op die manier je haar fohnt, je haar meer volume krijgt en ook niet zo in elkaar ploft.. let wel: je haar moet wel echt drooggefohnt zijn bij je haarwortels (bij je hoofdhuid), anders ploft het nog in elkaar na een paar uur (of nog eerder Scheve mond ).

Hoop dat het een beetje duidelijk is.. lastig uit te leggen! En anders: gewoon op zn kop fohnen Clown


Maar moet je haar daar dan helemaal nat voor zijn? Heb nl. behoorlijk lang haar, om dat nou elke ochtend zeiknat te gaan maken en het vervolgens weer droog te fohnen, dan mag ik wel een kwartier eerder opstaan! Scheve mond