new at this place

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

new at this place

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 15:04

Hallo allemaal

Zoals het onderwerp al doet vermoeden ben ik nieuw hier. Via via ben ik hier terecht gekomen. Iemand die tipte mij over een persoon die hier een advertentie had gezet en opzoek was naar een bijrijder. Helaas was die advertentie al een jaar oud. Sinds mijn vorige bijrijdpaard is verkocht ben ik nog altijd opzoek. (tips???) Al met al vind ik het hier een supersfeer en ik kon het dus niet laten om me aan te melden.

Liefs


Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:14

veel plezier hier, welkom! enne... je kunt bij EA altijd ook een oproepje plaatsen dat je een bijrijdpaard zoekt, succes!

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:15

Welkom hier en veel plezier OK dan!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 15:46

Thnx voor jullie welkom aan mij! OK dan!

Ik zou graag mijn advertentie op EA plaatsen, maar helaas kan dat pas wanneer ik 25 berichten heb verstuurd of meer. Ik kan het begrijpen en wacht dus nog even geduldig. Ik zal zeker mijn oproep plaatsen. Thnx voor de tip!

Liefs

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:54

hey! welkom op bokt, nu nog hopen dat je een peertje kan vinden Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:55

Hoi,
Welkom hier.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:34

GrienTie schreef:
Thnx voor jullie welkom aan mij! OK dan!

Ik zou graag mijn advertentie op EA plaatsen, maar helaas kan dat pas wanneer ik 25 berichten heb verstuurd of meer. Ik kan het begrijpen en wacht dus nog even geduldig. Ik zal zeker mijn oproep plaatsen. Thnx voor de tip!

Liefs


dat wordt dus even veel posting plaatsen Knipoog

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 23:15

Haha! Ik ga zeker mijn best doen.

Ben voorlopig nog wel even bezig met het lezen van alle topics die recent en niet recent zijn geplaats. Om maar een idee te krijgen van wat er hier zoal gaande is en waar al topics over bestaan. Ik vermaak me trouwens kostelijk met alle leuke foto's op de site... Zo leer je ook een beetje mensen kennen en hun trouwe viervoeters. erg leuk!!!

Btw als jullie nog vragen hebben over mij aan mij: Just ask, I don't bite...
Vragen staat vrij een antwoord is een tweede Tong uitsteken

liefs

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:31

hoi,
Ik ben ook nieuw hier. Ik ben hier terecht gekomen via het divoza forum. Ziet er inderdaad leuk uit hier met die paarden plaatjes en informatie echt tof!
groetjes,
Anne-marie

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, bonnielau, Brimi_Disa, Carr_friesje, Chantalla, Eliana, Fientj, Gittta, Googlebot, har166, Kirrietje, lazy, Lisselot, lovemyhorse1, luuntje, meniekske, MieLo, Mila17, ontherun, Soepblik, Suliko en 138 bezoekers