iemand ervaring met glaasjes draaien?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:19

Maar geloof me, doe het NOOIT. Ik doe het ook NOOIT meer was de grootste fout ooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:19

xxxmelody schreef:
ik weet niet wat ik ervan moet geloven of niet, de mensen die het hebben meegemaakt is dat echt zo of vertellen jullie ook maar wat.
(is niet negatief bedoeld maar ik geloof het gewoonweg niet)

Je moet zelf weten of je het wilt geloven of niet. Ik weet gewoon voor mezelf dat er meer is dan dat veel mensen denken. En daar hoef ik niet iemand van te overtuigen. Ik weet het gewoon voor mezelf, en wat een ander er over denkt moeten ze zelf weten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:02

Ik heb het nooit herhaald omdat ik het niet in mijn huis wilde, of bij mn vriendin, wel op school ofzo.
Bij ons op school was het echt een rage aan het worden, zo erg dat de leraren leerlingen naar huis moesten brengen omdat ze zo bang waren.
Ik begin er zeker niet aan!

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:10

Zou er zeker niet aan beginnen. Mijn vriend moest toen ie nog op school zat dat eens als een experiment doen, en diegene die daaraan mee deden hebben nu zeker 20 jaar na dato nog steeds last van "enge" gebeurtenissen, zoals tv die aan en uit gaan, kranen die aan en uit gaan, voorwerpen die op onverklaarbare wijze door de lucht vliegen... NOOIT AAN BEGINNEN IS MIJN ADVIES.. HOU JE ER VERRE VAN.. DAT IS T BESTE....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:21

ik heb deze topic gestart omdat het mij toen niet gelukt is, zoals gewoonlijk mij die dingen nooit lukken en was heel erg nieuwsgierig wat voor verhalen er kwamen.
Omdat het mij toen niet gelukt is en ik heel veel verhalen hoor en je er veel op internet over kan vinden, vind ik het gewoon harstikke vaag allemaal.
Maar ik geloof er wel in hoor!

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:35

Of ik er in geloof weet ik eigenlijk nog steeds niet maar ooit heb ik het gedaan en kreeg ik te "horen" op welke datum mijn paard zou overlijden. Ik had dat op een briefje geschreven, briefje vergeten en nooit meer aan gedacht tot ik het een paar jaar geleden tegenkwam in een oude agenda. Op het briefje stond de exacte sterfdatum van mijn paard en de doodsoorzaak. Het briefje heb ik in 1984 geschreven en mijn paard is in 1992 overleden. Was behoorlijk schrikken toen ik het teruglas.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:43

Citaat:
Ik heb het nooit herhaald omdat ik het niet in mijn huis wilde, of bij mn vriendin, wel op school ofzo.
Bij ons op school was het echt een rage aan het worden, zo erg dat de leraren leerlingen naar huis moesten brengen omdat ze zo bang waren.


ik snap niet dat de school dit tolereert, en dan leerlingen naar huis gaan brengen in plaats van het probleem aan te pakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:59

dana schreef:
Citaat:
Ik heb het nooit herhaald omdat ik het niet in mijn huis wilde, of bij mn vriendin, wel op school ofzo.
Bij ons op school was het echt een rage aan het worden, zo erg dat de leraren leerlingen naar huis moesten brengen omdat ze zo bang waren.


ik snap niet dat de school dit tolereert, en dan leerlingen naar huis gaan brengen in plaats van het probleem aan te pakken

De school heeft echt wel ingegrepen alleen durften sommige leerlingen niet meer naar huis omdat ze zouden verongelukken op weg naar huis, daarna hebben ze echt wel ingegrepen en diegene die er roch mee doorgingen werden geschorst.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:05

Het enige wat ik er altijd van hoorde waren negatieven verhalen. Ik heb zelf ook nooit de behoefte gehad om er mee te experimenteren.
Ik weet wel dat ze het ooit een keer in de stallen op een manege hebben gedaan waar ik begon met rijden. De paarden die daar in de stallen stonden werden er helemaal onrustig van.
Ik ben er van overtuigd dat er meer is dan dat wij met het blote oog kunnen waarnemen. Maar als je niet weet wat je doet, moet je in mijn ogen er nooit aan beginnen.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:13

ik heb het eens gedaan bij een vriendin. het was een zelfgemaakt bord, alles stond erop, klopte helemaal. we hebben toen ook een geest 'aan de lijn gehad' zeg maar Knipoog , we waren er allemaal niet goed van. toen het glas begon te bewegen lieten we het allemaal los en we zijn er een halfuur niet meer aangekomen.
toen deden we het opnieuw, met een drietal ofzo, omdat de rest bang was geworden. ik heb mee doorgedaan. we stelden vragen en kregen antwoord. ze vertelde ons wat ze kon zien enzo... het was ontzettend eng, maar het was prachtig, aangezien we zeker wisten dat niemand het glas kon doen bewegen. ik zeg nu nog soms dat het allemaal te verklaren was, maar als ik erop terugkijk was het toch een speciale ervaring.

overigens heeft niemand van ons er later nog last van gehad. wel kwam er een halfuur na die oproeping een wit doek voorbij het raam zweven en ging ineens het licht uit. bleek even later een grap te zijn van het broertje van mijn vriendin, maar toen waren we toch wel even geschrokken Haha!

mickey, wel 'interessant' dat die dieren erop reageerden. die zijn nog altijd volkomen eerlijk in hun reacties, er moet inderdaad iets geweest zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:51

Ooh ik vind dit zo eng he... Ik krijg gewoon koude rillingen als ik iets over dit onderwerp lees. Ik heb ooit eens een geluidsopname op internet gevonden van iemand die bezeten was, die was helemaal gek geworden na het glaasje draaien. Ik heb nog NOOIT zo snel mijn computer uitgezet... (die site was overigens niet nep of weet ik veel wat, was echt een weteschappelijk onderzoek naar die persoon)

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:57

heb zelf geen ervaring ofzo, maar ken de verhalen ook wel,

mijn mening, ga niet met materie aan de gang waar je niks van af weet, als dit je allemaal interesseert zorg dat dat je bij de juiste mensen terecht komt die je kunnen helpen met de goede dingen van deze materie, en ga niet zelf aanklooien met dingen waar je niet teveel mee bezig moet zijn

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:58

kun je de link mss eens doorgeven?
ik heb er half en half ervaring mee
een vriendin en ik probeerden dat eens, en het lukte niet, wel er waren 5 kaarsjes, 4 van de 5 stonden stijf rechtop, de ander bewoog heel wild heen en weer
plots riepen mijn ouders, mijn vriendin har ouders waren toegekomen met de melding dat haar opa dood was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:07

dutske, ik ben al een tijdje op zoek geweest naar die site omdat mijn vriend hem ook wilde horen, nooit meer gevonden (waar ik stiekem best blij mee was hihi). Het is denk ik vier jaar geleden dat ik die geluidsopname heb gehoord (ik weet nog PRECIES hoe die stem klonk, heel laag en zwaar, niet vrouwelijk. Ook viel ze af en toe in slaap tijdens het gesprek met de wetenschapper). Ik ben nu weer wanhopig aan het zoeken. Mocht ik de site vinden dan link ik hem via PB wel even door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:08

dutske schreef:
kun je de link mss eens doorgeven?
ik heb er half en half ervaring mee
een vriendin en ik probeerden dat eens, en het lukte niet, wel er waren 5 kaarsjes, 4 van de 5 stonden stijf rechtop, de ander bewoog heel wild heen en weer
plots riepen mijn ouders, mijn vriendin har ouders waren toegekomen met de melding dat haar opa dood was...

gatver zie je dat verhaal van die sterfdag van dat paard vindt ik ook al zo eng...

Ik zoek altijd overal een wetenschappelijke verklaring voor, maar heb dat voor dit nog niet gevonden ik vindt het bundelen van gemeenschappelijke krachten nogal vaag.. Verward

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:11

brrr... ik vind dat glaasje draaien zo eng he?! Ik hou helemaal niet zo van die geesten verhalen. laatst vertelde mijn oma dat ze mijn opa dagelijks overde vloer kreeg. Ik weet echt zeker dat hij gecremeerd is Nagelbijten / Gniffelen

Brrr... niets voor mij, en ik zal het ook nooit geen doen

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:16

ik zou het niet doen. een vriendin van mij die had een vriendin waarmee ze het deed (en nog een paar andere meisjes) die is eraan overleden er werd voorspelt dat ze een week later dood zou zijn en dat was ze ook!

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:19

Shaseera schreef:
dutske, ik ben al een tijdje op zoek geweest naar die site omdat mijn vriend hem ook wilde horen, nooit meer gevonden (waar ik stiekem best blij mee was hihi). Het is denk ik vier jaar geleden dat ik die geluidsopname heb gehoord (ik weet nog PRECIES hoe die stem klonk, heel laag en zwaar, niet vrouwelijk. Ook viel ze af en toe in slaap tijdens het gesprek met de wetenschapper). Ik ben nu weer wanhopig aan het zoeken. Mocht ik de site vinden dan link ik hem via PB wel even door.

oke, dank je Knipoog

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:30


ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:34

Percy schreef:
Of ik er in geloof weet ik eigenlijk nog steeds niet maar ooit heb ik het gedaan en kreeg ik te "horen" op welke datum mijn paard zou overlijden. Ik had dat op een briefje geschreven, briefje vergeten en nooit meer aan gedacht tot ik het een paar jaar geleden tegenkwam in een oude agenda. Op het briefje stond de exacte sterfdatum van mijn paard en de doodsoorzaak. Het briefje heb ik in 1984 geschreven en mijn paard is in 1992 overleden. Was behoorlijk schrikken toen ik het teruglas.


Maar dit klopte dus ook??? Eng hoor. En had je zelf de vraag gesteld of kwamen 'ze' hier spontaan mee?

Ik zal me er echt noooooooit aan wagen. Kijk ook geen documentaires over dit onderwerp.
Dit topic kan ik nog nèt aan, veel enger moet het niet worden Knipoog .

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:42

gerbenfroh schreef:
Ik heb wel ervaring Scheve mond


Ik ook...HELAAS..
Afblijven! Niet gaan proberen of iets dergelijks!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:44

Misja"]
[quote="gerbenfroh schreef:
Ik heb wel ervaring Scheve mond


Ik ook...HELAAS..
Afblijven! Niet gaan proberen of iets dergelijks!!!!!
[/quote]

Heeee! Misja!

Wat vor ervaring heb je met glaasje draaien dan? Ben erg nieuwschierig naar verhalen. Hoewel ik het eng vind, vind ik het toch wel interessant om te horen wat anderen meegemaakt hebben.

Heb de site trouwens nog niet gevonden.

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:47

Ik heb het nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan! Ik geloof er wel in zegmaar dat het kan...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:49

Shaseera"]
[quote="Misja"][quote="gerbenfroh schreef:
Ik heb wel ervaring Scheve mond


Ik ook...HELAAS..
Afblijven! Niet gaan proberen of iets dergelijks!!!!!
[/quote]

Heeee! Misja!

Wat vor ervaring heb je met glaasje draaien dan? Ben erg nieuwschierig naar verhalen. Hoewel ik het eng vind, vind ik het toch wel interessant om te horen wat anderen meegemaakt hebben.

Heb de site trouwens nog niet gevonden.
[/quote]

Heeej! Jij hier?? Haha! Lovers

Ik ga die ervaringen niet hier neerzetten, als je echt interesse hebt, PB ik je wel eventjes (maar dan wacht ik daar ff mee tot ik wat minder ziekjes ben als je dat ok vind.. Scheve mond )

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:05

kimmy schreef:
laatst vertelde mijn oma dat ze mijn opa dagelijks overde vloer kreeg. Ik weet echt zeker dat hij gecremeerd is Nagelbijten / Gniffelen


Mijn peettante beweert dat ik mijn oma bij me heb... Een andere tante beweert hetzelfde. Ik heb dat gevoel zelf ook wel eerlijk gezegt. Lang niet altijd, maar ik heb wel het idee dat ik gestuurd word in mijn keuzes...

Wat die onrustige dieren betreft: daar geloof ik minder hard in dan in de verhalen van de mensen... Een dier voelt spanning, en als je gaat draaien kan die spanning flink oplopen...