Verdomme, mobiel gestolen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Verdomme, mobiel gestolen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 19:43

Ik was gister aan het werk, ik werk in een praktijk helemaal alleen. Ik had pauze en verwachtte voorlopig geen nieuwe patienten toen de deurbel ging. Stonden er drie marokkaanse jongens van een jaar of 16 voor mijn deur. Eentje vertelde me dat hij op zijn hand was gevallen en of ik wilde kijken of het misschien gebroken was. Dus ik kijk, beweeg wat, en zeg dat hij er gewoon even wat ijs tegenaan moet houden om zwelling te voorkomen. Zegt die jongen (ze staan nu alle drie in mijn wachtkamer): ja maar ik woon best ver weg, mag ik hem bij u misschien even onder de kraan houden? Dus vooruit, die jongens staan in de wachtkamer en de 'gewonde' jongen neem ik mee naar mijn keukentje. Hij zijn hand onder de kraan, en heel vaag hoor ik iets in mijn praktijkruimte maar ik keek weer naar de wachtruimte en zag die andere twee jongens staan. Dus dacht dat ik me vergist had. Die jongens gaan weg en ik liep mijn praktijkruimte binnen en keek toch voor de zekerheid of ik iets mistte. En mijn telefoon was weg... Ik heb eerst nog eens goed gekeken of hij ergens anders lag, maar niet dus. Heb hem meteen laten blokkeren en heb vandaag aangifte gedaan bij de politie. Maar die telefoon en alles daarin ben ik kwijt! Ik ben echt boos!!! Laat ik verdorie die jongens binnen, probeer ze te helpen, en dat flikken ze me zoiets!!! Ik laat dus voortaan helemaal niemand meer binnen, behalve als ik bloed zie en dan nog met maar één persoon tegelijk! Eigenlijk belachelijk, maar blijkbaar kan je hier de mensen niet zomaar meer vertrouwen. Bah, ik ben echt zó boos!!!

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:44

Jeetje wat stom zeg van die jongens!
Heb je geen naam van die jongen die gewond was?

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 19:49

Nee, ik heb er niet naar gevraagd en het stomme is: ik keek alleen naar die stomme hand!! De politie vroeg of ik een beschrijving van die jongens kon geven, maar nee dus.. Alleen dat ze marokkaans zijn en rond de 16 jaar. Stom stom stom, ik had ook gewoon alleen die ene jongen binnen moeten laten!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:49

jeetje dat is balen!!
en inderdaad wat samantha zegt heb je geen namen?? {of mssn camera opnames of zo??}

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:51

Dit bevestigd voor mij weer iets heel vervelends ... Dit is echt van de gekke. Hopen maar dat die jongens gepakt worden,al is dit wel heel onwaarschijnlijk.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:54

tja, het is een truc die veel vaker gebruikt wordt, dus je bent niet de eniige die erin trapt, maar of dat helpt :/

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 19:54

Mijn moeder werkt veel met allochtonen en die had als tip gekregen om mijn verhaal te doen bij de dichtsbij zijnde marokkaanse moskee of vereniging. De ouderen weten vaak wel om welke jongens het kan gaan en kunnen de jeugd aanspreken. Maar of dit helpt..

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 19:55

Ja, achteraf zie ik helemaal hoe het in zijn werk gegaan is. Maar op het moment zelf heb je echt niks door! Zo stom!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:24

Ohw damn wat vervelend voor je zeg..
Aan de andere kant kun je beter blij zijn dat ze alleen je telefoon mee hebben genomen.
Tuurlijk t is onbeschoft!
Maar voor t zelfde geld was t veel ernstiger afgelopen.

Toch zo zie je maar je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen HELAAS!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:37

Zoiets merk je op het moment zelf niet... Wat zigeuners hebben 2 jaar terug, op mijn vakantiebaantje (boekhandel) bijna 100 euro gejat. Kochten een pakje sigaren met een briefje van 100, kwamen het even later terug brengen. Hoop gedoe met wisselgeld en alles, er stonden tegelijkertijd wat zigeuners te rotzooien in het winkeltje (1 open, kleine ruimte) en aan het eind van de dag bleek mijn collega bijna 100 euro te missen. Ze had teveel op die zigeuners in de winkel gelet, de man die bij haar die sigaretten terug kwam brengen heeft op de een of andere manier dat geld achterover gedrukt. En dan heb ik het echt over een kleine, rechte ruimte, waarbij mijn collega langs de kassa stond...

Ze weet nog steeds niet hoe het hen gelukt is, ze let ook altijd hartstikke goed op en zo. Het was dat de andere collega's gewaarschuwd werden hoe het in zijn werk ging en alles, anders was er wsn meer geld kwijt geweest...

De kreet 'het verpesten voor iedereen' gaat hier mooi op... Door dit "geintje" hebben die jongens ervoor gezorgt dat jij niet meer snel de deur op zal doen voor (echt) zieken...

Ik hoop dat de dieven ooit nog achterhaald zullen worden... Ach gut

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 02:50

sjonge jonge sommige mensen he...
wordt steeds gekker!
maar je moet zo maaar denken je heb er van geleerd!!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 03:47

Emeandor schreef:
Mijn moeder werkt veel met allochtonen en die had als tip gekregen om mijn verhaal te doen bij de dichtsbij zijnde marokkaanse moskee of vereniging. De ouderen weten vaak wel om welke jongens het kan gaan en kunnen de jeugd aanspreken. Maar of dit helpt..


Al 'helpt' het niet in de zin dat je je telefoon ermee terugkrijgt: toch
maar doen; hoe meer klachten bij de Marokkaanse gemeenschap zelf,
hoe duidelijker het wordt dat dergelijke gebeurtenissen niet 'maar'
discriminerende verzinsels van akelige autochtonen zijn.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:19

wat een poedersuiker streek zeg. Dar je niet eens meer iemand kunt vertrouwen.