Karin heeft Mxstream.......ofwel ADSL

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 22:19

Eindelijk het is er en nu kan ze weer 24 uur per dag bokken. *LOL*

Wel vervelend want dan gaat ze me hard inhalen met brichtjes denk ik Frusty . oeps Schijnheilig .

Maar ik hoop dat Marco (spades) alles goed heeft geinstalleerd en dat het ook blijft werken Haha! .

Bok ze.......................

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-09-27 23:20 ]</font>


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:23

Zie haar nog niet online..... Saaai Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 22:24

Heeeeeeeee ze was er net wel Pling.

Oeps zal het nu al misgaan Verward .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:30

Nu is ze er wel weer. maar ik zie nog geen berichtjes van Ka.

Karin gefeliciteerd met je 24 uurs verbinding. De verslaving kan weer volop terugkeren

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:36

Ja hoor, hier ben ik! Moest ff het een en ander uittesten dus ik was nog niet meteen op Bokt. Maar bij deze dus: ik heb eindelijk ADSL!!! Wat is dat snel! En dat op mijn tig keer geupgrade Pentiumpje 75... Eindelijk weer ongelimiteerd Bokken! Party!!

{Edit} Vergeet ik helemaal om Marco te bedanken... Marco, nogmaals ontzettend bedankt voor je hulp! Lachen
______________
<FONT COLOR="DARKBLUE">'Blub, ik ben een vis !' (- met dank aan Noordzee FM)</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-27 23:38 ]</font>

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 06:52

onze mxtream wil maar niet werken. je kunt 1000 keer naar die KPN bellen en telkens te horen krijgen dat je nog heel even geduld moet hebben omdat ze nog wat aan moeten passen Boos!

Niets zo charmant als een paard in her land.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:01

Lekker zeg, ik ben jaloers!
Hoeveel kost ADSL ongeveer? En wat is het verschil met gewoon internet via de kabel?

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:07

Nog een week of drie en dan heb ik ook ADSL. Zit ik nog langer achter die computer. Cool

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 08:08

Maaike zie http://www.mxstream.nl voor de kosten en beschikbaarheid.

He wat raar Natascha wij hebben absoluut geen problemen gehad. Wat voor een melding krijg je dan Verward .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:11

Maaike: in Utrecht betaal je 100 piek per maand, waarvan 50 piek aan je provider en 50 piek aan KPN. ADSL is over het algemeen een stuk sneller dan kabel, o.a. omdat via ADSL alle dataverkeer rechtstreeks op jouw lijn binnenkomt en bij kabel moet je dat delen met wijkbewoners die op dezelfde aansluiting zitten. Op bijv. http://www.planet.nl kun je een postcodecheck doen om uit te vinden of ADSL in jouw wijk al beschikbaar is.

Voor degenen die de voorgeschiedenis niet kennen: hiervóór had ik kabel, beviel ook prima, maar toen ik in juni verhuisde kon mijn aansluiting niet meeverhuisd worden wegens 'capaciteitstekort' (waar ze al twee jaar last van hebben): verhuizing geldt voor Casema nl. als nieuwe aansluiting. Gelukkig werd wel m'n abonnement tijdelijk stopgezet, moest er nog bij komen dat ik moest doorbetalen. Zij zouden het mij laten weten als ik weer aangesloten kon worden. Drie maanden niets gehoord, dus ik besloot vorige week maar eens naar Casema te bellen. Bleek dat ik allang weer aangesloten kon worden, alleen zou me dat dan wel 150 piek heraansluitingskosten gaan kosten... Ben toen heel boos geworden en er gaat nu uiteraard ook een officiële (boze) opzegbrief naar Casema (ik heb nu immers ADSL). Heraansluitingskosten voor iets wat buiten mijn schuld afgesloten is? Me r**t.

Maar ik ben nu dus van dat hele Casema-ellende-verhaal af: ik heb ADSL!!! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:36

bij ons blijft er zo'n groen lampje op het kastje branden en krijgen we geen verbinding. Bellen lukt wel, maar daar is het ons niet om te doen. We willen lekker internetten Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:57

ik heb ook ADSL
echt handig!!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:27

Wij hebben het sinds vorige maand ook, en 'k ben echt aan de snelheid verslaafd. Nu baal ik er al van als de snelheid onder de 20 kb/s duikt, wat bij ISDN niet haalbaar was Haha! .

Wij hebben ADSL (hoe kan het ook anders) van de Deutsche Telekom (downstream 768 kbit/s en downstream 128 kbit/s) en bij ons kost het 49,95 DM per maand voor flat-rate internet en dan nog 12,50 DM bovenop de ISDN kosten. Plus eenmalig 100 DM. Best wel goedkoop, en 'k heb er nog geen problemen mee gehad, dus... En ook geen last meer van ouders die boos worden omdat de telefoonrekening te hoog is Dromen

_________________
Wat heeft u tegen ambtenaren? Die doen toch niets... Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-09-28 12:27 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 12:23

Citaat:
Op 2001-09-28 07:52, schreef Natascha:
onze mxtream wil maar niet werken. je kunt 1000 keer naar die KPN bellen en telkens te horen krijgen dat je nog heel even geduld moet hebben omdat ze nog wat aan moeten passen Boos!



KPN is echt drama, ik hoor het van zoveel mensen. Vooral qua administratie (een vriend van mij krijgt allerlei rekeningen die hij helemaal niet heeft). Ik geloof dat ik er maar niet aan begin. Maar ik wil wel kabel binnenkort! Niet dat ik meer tijd heb om te bokken dan, maar het gaat om het idee! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirsha en 12 bezoekers