Mini vaatwasser, werkt dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:45

Nee, da's niet handig, lijkt me. Moet je steeds met je vuile vaat naar de schuur, terwijl je de vaatwasser normaal toch als een soort extra kast gebruikt om alle zooi in te stoppen...

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:48

Tessebes"]
[quote="MiraMar"][quote="Tessebes schreef:
Nee, dat weet ik, maar volgens mij gaat dat niet in onze keuken. We hebben namelijk eerst een dubbele onderkast van 2x50 cm, daarnaast een ladenkastje van 50 cm en daarnaast weer een dubbele onderkast van 2x50 cm.

Valt er niet nog wat te schuiven met die maten dan? Dat je toch ergens een kast van 45 inzet en daarnaast een van 60? Anders wordt het inderdaad lastig lijkt me...
[/quote]

Nee, gaat niet. We nemen die keuken van iemand over, dus we moeten het met deze maten doen. We waren al blij dat het uberhaupt in ons keukentje paste.

M'n vriend wil ook geen vaatwasser erbij hebben in de keuken, want het wordt dan gewoon te krap. De enige optie is om hem dan in de schuur te zetten, waar de wasmachine en droger ook komen te staan, maar of dat nou handig is?!
[/quote]

Mm, jammer. Schuur lijkt me ook niet ideaal, nee. Sorry, dan weet ik het ook niet! Toch je vriend wat vaker aan de afwas krijgen? Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 12:48

MootjeH schreef:
Nee, da's niet handig, lijkt me. Moet je steeds met je vuile vaat naar de schuur, terwijl je de vaatwasser normaal toch als een soort extra kast gebruikt om alle zooi in te stoppen...


Schuur is 1 meter verwijderd van de keukendeur, dus ik hoef niet de hele tuin door of zo. Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:02

Tessebes schreef:
M'n vriend wil ook geen vaatwasser erbij hebben in de keuken, want het wordt dan gewoon te krap. De enige optie is om hem dan in de schuur te zetten, waar de wasmachine en droger ook komen te staan, maar of dat nou handig is?!


In mijn vorige flat heeft de afwasmachine (grote) in de badkamer gestaan naast de wasmachine. Was ook een stukje lopen maar had het er GRAAG voor over.

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:06

Mijn opa en oma hebben ook zo'n klein vaatwassertje, echt heel schattig en werkt perfect!

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:20

ik zou geen kleine aanschafffen. die dingen zijn net zo duur als een grote. opzich wassen die kleintjes vrij goed af. wij hebben hem ook op het werk en ook vieze borden worden gewoon goed schoon.
maar als je de plek hebt zou ik gewoon een grote kopen.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:30

Wij hebben een gewone grote.
Met z'n 2 en hebben we hem toch wel elke dag minimaal 1 keer aanstaal hoor..
Dan is hij gewoon echt vol!

Misschien ligt dat ook wel een beetje aan mijn glas gebruik Haha!
Bij ieder drinken een nieuw glas *lol*..