Iemand een idee? Huis kopen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 18:36

Hoihoi,

we hebben inderdaad ook verschillende zoekopdrachten staan bij verschillende makelaars in die regio...

We wilden ongezien een bod doen om te voorkomen dat iemand anders al onderhandelingen zou starten. Je hebt tegenwoordig wettelijk gezien een aantal dagen bedenktijd en kunt dus na bezichtiging alsnog afzien van de koop... Deze makelaar wilde geen ongezien bod accepteren (ergens wel logisch, er waren veel geinteresseerden)...

Heb vanmiddag niets interessants meer gevonden op de sites... Ik ga ervanuit dat we ons droomhuisje wel weer tegenkomen en als het dan inderdaad "ons huis" is, zullen we het wel hebben... Knipoog

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 21:56

Chubby schreef:
We wilden ongezien een bod doen om te voorkomen dat iemand anders al onderhandelingen zou starten. Je hebt tegenwoordig wettelijk gezien een aantal dagen bedenktijd en kunt dus na bezichtiging alsnog afzien van de koop...

Ik wil je even uit de droom helpen dat wanneer je als eerste een bod neerlegt, je niet in ONDERHANDELING bent! Dat ben je pas als er een tegenbod komt... ook al leg je als eerste een bod neer zonder te bezichtigen, je kunt altijd overboden worden door een andere partij, waardoor het voor de verkoper interessanter wordt om met die partij in onderhandeling te gaan.
Heel slim trouwens dat je niet ongezien een bod hebt neergelegd, zorg dat je je emoties een beetje kunt indammen bij het kopen van een huis, dat scheelt vaak een hoop poen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:03

Miep schreef:
[
Word het nou een huis in het oosten des lands?
Je wou toch hierheen?
[/quote]

Ik zal het je nog sterker vertellen! We hebben een bod gedaan en...... het is geaccepteerd! We hebben een huis gekocht!
Inderdaad in het oosten des lands!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:04

Wij hebben pas 2 kijkers gehad voor ons huis, dus als er nog iemand een huis met schuren, stallen en alles en nog wat voor de paarden zoekt, kijk dan op mijn homepage.
Volgende week zondag gaan we weer naar Belgie om huizen te bekijken. We hopen dat ons huis snel wordt verkocht, des te eerder kunnen we crossen in de bossen met onze omgeschoolde dressuurpaarden. Haha!