Gratis provider?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 08:49

Hallo, ik ben bij Planet Internet... en die 15,-- in demaand wordt me wat te gek voor prive-internet thuis (ik bokt op het werk Haha! )...

Wie heeft goede ervaringen met welke gratis provider? Ik dacht zelf aan Het Net van KPN... maar ik heb er geen biet verstand van......

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 09:59

Ik heb zelf kabel maar de mensen die ik ken bij Het Net (4) kan ik heel vaak niet e-mailen omdat ze weer onbereikbaar zijn, dan krijg ik mijn berichtjes onbestelbaar terug. Of ze zelf dan wel verbinding kunnen krijgen weet ik niet.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 10:05

In afwachting van mijn ADSL-aansluiting internet ik nu ook weer even via de telefoonlijn. Ik weet niet of je voor je nationale gesprekken belt via een carrier select (een 16..-nummer)? Ik bel met Pretium (1637) en die hebben een landelijk inbelnummer voor internet, waarmee ik dus nu ook inbel. Bij Pretium gaat het daltarief trouwens ook al in om 18.00 uur en niet pas om 20.00 uur. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met inbellen, en de snelheid is ook goed. Aanmelden bij Pretium is gratis, en je krijgt iedere maand een gespecificeerd overzicht van je belkosten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:39

Myweb is de beste, Het Net gaat bij mij ook perfect!
Maar myweb is staat echt lonely op 1

:evaw:

Kitty

Berichten: 7683
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:50

HetNet is bij mijn ouders thuis ontzettend traag. Tmfweb bevalt veel beter.

Zonnet schijnt een echte afrader te zijn.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 12:57

Heb zelf een hele tijd met FreeAccess gewerkt, en mijn ouders gebruiken dat nog steeds. Beviel op zich altijd best goed. Maar mijn ADSL is toch beter Lachen

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 13:34

Wat is ASDL eigenlijk?
Begrijp van Karin dat het iets met kabel is... helaas woon ik dermate in the middel of nowhere, de upc c.s. heeft mijn woning nog niet mogen bereiken... dus kabel kan bij ons thuis niet....

Wil gewoon wat email kunnen ontvangen en af en toe even pagina's bekijken.....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 13:38

Nee, ADSL is geen kabel. Het werkt via je telefoonlijn. De overeenkomst met kabel is dat je voor een vast bedrag per maand internet hebt. ASDL is wel iets wat KPN speciaal moet aanleggen. Daar zijn ze druk mee bezig, maar het is nog niet overal beschikbaar. Je kunt een postcodecheck doen (bijvoorbeeld op http://www.planet.nl) om te zien wanneer ADSL in jouw postcodegebied beschikbaar is.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:19

Het werkt super, maar achteraf had ik echt liever kabel gehad, veel sneller!
Ik heb de basic-ADSL (100 piek per maand), kan wel redelijk snel downloaden, maar de upload is echt om te Huilen , max. 6 kb/sec... Nadeel is ook dat je met ADSL nog steeds moet 'inbellen', op dezelfde manier als met modem. Maar uiteraard kun je wel de hele dag non-stop online zijn Lachen
Maar goed, kabel was heel gedoe in mijn studentenhok, dus zo is het wel goed opgelost.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot en 20 bezoekers