alleen op vakantie? waar en hoe?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

alleen op vakantie? waar en hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 19:49

Aangezien ik al weer zo'n half jaar vrijgezellig ben zit ik te denken om komende zomer alleen op vakantie te gaan.
Het liefst zo ver mogelijk weg, maar ook europa(actief, wandelen, raften, enz) mag. Verder geen voorkeuren, cultureel, paardrijden, lapland, ijsland, rusland, azie, alles mag.
Max. 15 dagen. Het liefst zo ver mogelijk weg in een zo kort mogelijke tijd. Knipoog
Welke reisorganisatie is goed en heb je er zelf ervaring mee?
Ben je zelf alleen geweest, of toch ergens een reisgenoot opgedaan?
hoe is het bevallen en had je veel bijkomende kosten (inentingen, visa, eten, excursies)?

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:06

Ik ben toen alleen naar Ijsland geweest voor de Round-up.

Toevallig zat Bokster Sibold ook in het vliegtuig met collega voor hun werk.
Hun 2en gingen dezelfde reis doen.

Leuk hoor een boktmeeting op Ijsland Haha!
Ik (we) hebben echt een geweldige vakantie gehad.

Het voordeel van paardrij vakantie is dat best veel mensen alleen gaan.
2 jaar terug ben ik met Wodan op ijsland geweest en toen waren er ook 2 meiden die alleen waren, van schiphol tot schiphol zijn we met zijn 4en opgetrokken. Haha!

Als je geld genoeg hebt : Ga naar ijsland echt Toppie OK dan!

Voor de prijzen van de reis mag je wel pb'en, het is alleen niet goedkoop. Boos!

Ik wil zelf in April/Mei nog een weekje weg(iets van Polen, hongarije, Roemenie), en ik denk dat ik weer alleen ga, tezij er toch nog iemand is die mee wilt. Haha! Eind van het jaar hoop ik nog een aantal maanden te kunnen gaan backpacken in Australie en Nieuw zeeland.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:18

Ik ben een aantal jaren met Vinea op stap geweest, was top OK dan! Max. leeftijd is meen ik 24, ik gok zo dat je daar al overheen zit...

Ik heb hier ergens een gids rondspoken van paardenvakanties, als je wilt wil ik 'm wel even voor je gaan zoeken...

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 20:53

Klopt, ben ouder dan 24. Ik bedoel dus ook voor volwassenen, evt. jongeren (leeftijd 25+)