Onze nieuwe flat....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Onze nieuwe flat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 14:16

Vorige week was het dan eindelijk rond..Meer ondanks,dan dankzij de makelaar heeft mijn moeder nu een flat gekocht.....Wat een %##%$makelaar was dat toch.

Het is van binnen echt een nachtmerrie,maar gisteren zijn ze er al flink bezig geweest met familie...Er is al een muur uitgebroken en al veel behang verwijderd,wat al een hele verbetering is..

Hier wat foto's.
Het is de flat,helemaal bovenin..Dus geen last van irritante bovenburen Knipoog
Afbeelding

Bij het binnekomen kwam je terecht in een heel smal gangetje,met onder zwarte tegeltjes,en bovenin behang,met duizende vierkantjes Ziek Gelukkig is bijna alles nu verwijderd.
Afbeelding

Een stukje van mijn moeders kamer,met daarachter het balkonJ(netje)
Afbeelding

De 'keuken'
Afbeelding

Hier dus die smalle gang.Rechts is de muur er al uitgebroken,dat kun je nu niet goed zien door die deur...Het is nu dus veel lichter,maar je krijgt een idee van hoe het eruit zag.
Afbeelding

Uitzicht vanaf het balkon of woonkamer naar links...
Afbeelding

En uitzicht een beetje naar rechts...
Afbeelding

En nog verder naar rechts...
Afbeelding

We hebben het sleuteltje van de brievenbus op de een of andere manier nog niet mogen ontvangen,maarja...je moet toch weten wat er in de brieven bus ligt he...Er lag hartstikke veel post,ik pakte een envelop,om te zien voor wie het was...Staat er ' Shady's sm club' op...Was dus nog voor de vorige eigenaar Bloos!

Al met al,zit er nog heel veel werk aan de flat en ik geloof best dat het wel leuk wordt...

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:37

gefeliciteerd, weet wat je meemnaakt, wij zijn ook op "jacht".


veel klus plezier!

CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:27

Gefeliciteerd, het word vast nog wel een heel mooi "paleisje"!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:32

het leed zijn jullie vast snel vergeten als je er eenmaal je plekje hebt gevonden.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 17:45

Jullie zijn toch positiever dan dat ik ben...Ik vind het echt hélemaal niks! Tong uitsteken
Bedankt!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:35

KellyenXena schreef:
Al met al,zit er nog heel veel werk aan de flat en ik geloof best dat het wel leuk wordt...

Dit klinkt toch al positiever dan in je vorige topic

Leuk hè post van de vorige bewoners Tong uitsteken Alleen kreeg ik brieven van deurwaarders....
Succes! Het gaat vast goedkomen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:37

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als jullie klaar zijn. Zo van de foto's krijg ik denk ik een aardige indruk van hoe het was...

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:28

Kom binnenkort ff kijken !
Maar de vraag is nog maar WIE er van de verkoop van de flat een groter trauma heeft opgelopen he ! jouw moeder (echt een moordwijf!)of die makelaar Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:47

Whaha, richtje, nu je een reactie van mij hebt gequoted,zie ik dat ik mezelf een beetje tegenspreek...Voordat mensen hier gaan twijfelen aan mijn oprechtheid even een kliene toelichting Knipoog
Ín een flat wonen vind ik dus hélemaal niks,maar ik ben toch lichtelijk positief over hoe het er uit gaat zien van binnen..(Dat was de toelichting alweer Tong uitsteken )
Oja, hier in de brievenbus zat dus ook een laatste aanmaning voor iets...Zal ook wel niet lang duren voordat de deurwaarder komt voor die mensen...

Yorghos,ik zal zeker foto's plaatsen van als het af is..Ik ben ook reuze benieuwd..Maar ach,álles wat er aan de flat gebeurd,is een verbetering Knipoog

Whahaha mist! Haha! Dat zit ik me dus ook af te vragen.Mijn moeder belde nog voor het sleuteltje van de brievenbus...Ze kreeg helaas de makelaar zelf niet aan de telefoon,maar zijn assistent.. Tong uitsteken Geweldig!!
Enne, niet schrikken hoor, als je komt kijken....Het is echt een ramp daar!