Probleempje met mobiele telefoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 19:51

Ik wil jullie graag een probleem voorleggen over mijn prepaid telefoon (merk Sagem) met Dutchtone provider.
Op deze telefoon had ik nog een (redelijk hoog) beltegoed.
Het was mij bekend dat dit beltegoed maar beperkt (ca. 1 jaar ?) te gebruiken was.
Ik ben echt nog zo'n sukkel die zo'n ding heeft voor de "noodgevallen", vandaar dat ik het ding maar 1 keer gebruikt heb.
Helaas is deze termijn van 1 jaar inmiddels verstreken, waardoor ik niet meer met mijn mobiele telefoon kan bellen.
Mijn probleem is niet zozeer dat het beltegoed verlopen is (dat had ik tenslotte kunnen weten, en dit is geheel aan mezelf te wijten), maar ik hoor van diverse personen dat het opwaarderen van het beltegoed geen oplossing meer is, daar er een Sim-kaart(code) vervangen moet worden.
Weten jullie misschien of dit verhaal klopt, en of het zin heeft om nieuw beltegoed te kopen, of dat er iets met m'n telefoon moet gaan gebeuren ???
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp !

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 20:29

wat ik weet is dit echt de grootste bullshit die er bestaat, je kunt gewoon een kaart van Dutchtone bij oa. de Albert Heijn kopen en dan de infolijn van dutchtone bellen en op deze manier opwaarderen