website touch-up

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

zoals ie nu is, vind ik de site:

lelijk!
Geen stemmen
mwa, gaat wel
1 (33%)
leuk!
1 (33%)
moooooi!
1 (33%)

Totaal aantal stemmen: 3

Concorde

website touch-up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 22:11

Okee, ik ben zo'n beetje de designer/webmaster van www.egberdinahoeve.nl
zoals ie er nu op staat is de site niet handig, de scrollbar moet anders, de site moet resizeable zijn, en er moeten nog een paar dingen anders.
Hebben jullie bokkers nog handige tips & tricks? Bloos

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:53

Ik vind de site heel erg mooi vormgegeven! Een paar kleine dingetjes:

- geen tekst als de cursor boven een link staat.
- weinig informatie bij de afstamming
- er staat geen naam bij de paarden die te koop staan.

Maar goed gedaan zeg! Dat doe ik je niet na. OK dan!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:41

Achtergrond muziekje vind ik altijd zo onprofessioneel overkomen Bloos

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:01

Oe , hij opent wel rete-langzaam bij mij Bloos Maar dat ligt misschien aan mijn PC / verbinding , dat kan ook Lachen

Ik vind de openings-page niet duidelijk. Wel mooi opgezet , maar aan de rechterkant kruisjes waar ik niks mee kan Verward

En mijn cursor wordt ook een kruisje , erg irritant.

Ik heb geen geluid aanstaan , maar als er geluid op zit : dat komt bij mij ook juist niet professioneel over. Maar misschien stellen anderen het wel op prijs....ik zou het zelf nooit doen iig , kost ook weer laadtijd en leidt af van de website-tekst.

Ik zou liever zien dat je standaard de website-pagina's in het Nederlands bekijkt , en alleen de optie Engels geeft. Dus niet de omschrijvingen van de paarden in 2 talen door elkaar , dat oogt (vind ik) erg rommelig Bloos

Liever netjes gescheiden houden , via Engels vlaggetje kom je op puur Engelse Pagina's en via Nederlands vlaggetje puur Nederlands. Geeft veel meer rust en overzichtelijkheid.

Ook valt het hoefijzer (om de omschrijvingen) bij mij in verschillende stukken als ik hem op volledig scherm bekijk Verward

Ligt misschien aan mijn afwijkende beeld-instelling Lachen

Als ik hem in verkleind scherm bekijk dan is het hoefijzer WEL 1 geheel.

Ook zie ik nog bij een Fries staan : "100 $ verkeersmak" , even een verkeerd tekentje gebruikt neem ik aan Haha!

De omschrijvingen van de paarden zouden veel netter kunnen ,
vooral die 2 talen door elkaar zou ik zelf weghalen voor de overzichtelijkheid , het geheel komt allemaal wat krapjes over zo klein in dat hoefijzer , en ook niet echt veel spontane info zeg maar.

Dat mis ik toch wel een beetje , stel dat ik een paard zocht dan komt het niet echt uitnodigend over.....het zou leuk zijn dat je de korte omschrijving van een paard aan kon klikken en dan in een nieuwe pagina wat meer info over het paard zou krijgen , waar ook de grotere foto's te zien zijn. Een beetje een karakterschets van het paard , alleen dat hij M2 dressuur is en ook voor de koets kan...tja...is zo....onpersoonlijk zeg maar Lachen

Aan de nadere kant kun je natuurlijk contact zoeken om meer te weten te komen , dat begrijp ik ook wel Lachen

Maar ik krijg er niet het juiste gevoel bij en zou zelf nog verder kijken of ik een andere website tegenkom met interessante paarden waar ik WEL helemaal enthousiast bij wordt , dat leuk en vrij en uitnodigend / persoonlijk overkomt.

Maar ik vindt het wel sfeervol gedaan zo hoor , met dat hoefijzer....ziet er mooi uit OK dan! .

Alleen het nodigt mij persoonlijk niet uit om er nu eens echt te gaan kijken , dat mis ik een beetje Lachen

Staan wel zeer smakelijke paarden op moet ik zeggen , wat een heerlijk dingen zitten er bij zeg !!

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie