Bin Laden gepakt??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:55

Botervlieg"]
[quote="Guinevere"]
[quote="Superpepein schreef:
Ik vind persoonlijk dat Bush meer gedaan heeft voor de wereld dan zijn voorganger Clinton, die keek imo nog meer naar de US. Ook al gebruikt Bush zijn hulp meer als propaganda. Maar mits hij dit goed doet heb ik er geen problemen mee..

[/quote]

Ehm.......... ik kan me niet voorstellen dat SP dit zou zeggen. *LOL*
[/quote]
Bloos Mijn excuses. Ik zag SP in dit topic en wist dat ik een mannelijke bokker met een S gequote had. Het moest natuurlijk Sypheron zijn, maar ik kan het helaas niet meer wijzigen.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:31

Het zou het beste zijn dat wanneer hij gevonden is dit juist stil te houden. Kogel door zijn hoofd en aan niemand vertellen Haha!
Zolang men denkt dat hij nog leeft zal er niemand anders op staan om het stokje over te nemen.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:15

Nou ik ben benieuwd of het echt waar is.
Maar ja of ze er veel mee opschieten, Bin Laden heeft genoeg vriendjes in de woestijn die hem kunnen vervangen. En wie weet is het wel een dubbelganger net als al die gelijken van Saddam Scheve mond

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 00:00

Ik heb niet zoveel nieuws gekeken de laatste dagen, ben er niet aan toegekomen.
Is er al meer nieuws?

Wat een **** is die bush dan ook dat hij het (ALS het waar is) nét voor de verkiezingen naar buiten wil brengen. Ik zou hem ervoor aanzien het zo gemeen te spelen.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 00:08

Bettine, ik heb net nog gekeken. Laatste bericht is het bericht van vannacht.
Dus helaas nog niet meer nieuws.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 00:11

Ook raar...
Over dit onderwerp zou er toch meer nieuws moeten zijn.
Dan zal het wel niet waar zijn, anders was het allang veelbesproken in de pers, als je ziet wat voor een heisa ze allemaal rond de arrestatie van saddamn maakten.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:18

Ik begrijp niet waarom ze het niet bekend zouden maken dat BinLaden is gepakt... Verward
Ik denk dat de Amerikanen liever zien dat ze BL oppakken als Sadam...

Overigens geef ik Bush weinig kans op nogmaals 4 jaar... Ook als hij vlak voor de verkiezingen bekend maakt dat BL is opgepakt...
De Amerikanen hebben echt wel geleerd van de Fam. Bush want die is echt uitgescheten door half Amerika

Ik twijfel ook sterk aan de vorige verkiezingen... tot in hoeverre is alles eerlijk gegaan Knipoog

petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:09

Guinevere schreef:
Nee daarom heb ik eigenlijker liever dat hij niet gepakt is. Volgens mij kan Bush net zo veel, of zelfs meer schade veroorzaken.


ha, en nu maar hopen dat bijna elke Amerikaan dat beseft. Clinton was misschien wel een vrouwenloper maar hij had tenminste een goed beleid. Zowel binnenlandse of buitenlandse politiek.