Grrrrr, sommige cassieres.... :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:42

grrr, met stagières heb je dat soms ook.
Of wel gaat alles heel traag of wel kunnen ze je niet vlug genoeg buitenzetten.

Ik moet vaak heel veel boodschappen doen in de GB (ik woon tegenover de GB) en wannneer ik veel moet inpakken erger ik met er ook aan dat ze al met de volgende klanten beginnen terwijl ik nog heel veel moet inpakken.

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:04

Kan ook wel een topic openen: Grrr sommige klanten!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:10

irish_lady schreef:
Kan ook wel een topic openen: Grrr sommige klanten!

ja, dat soms ook Scheve mond

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 14:46

irish_lady"]
Kan ook wel een topic openen: Grrr sommige klanten!
[/quote]

Ben ik wel met je eens ja, sommige cassieres zijn onbeschoft, maar sommige klanten net zo goed. Scheve mond Mensen die idd geen gedag zeggen, zowel als cassiere als als klant, ik ben niet echt goed gebekt dus meestal denk ik van 'Laat maar' maar hier werd ik echt pissig om!

Krijg ook wel eens mensen aan de kassa die aan het bellen zijn, en je dan echt geen blik waardig gunnen. Dan zeg ik dus ook nix, er kan geen gedagje van af, geen dankjewel want o ons telefoongesprek is zo belangrijk. Zeg dan ff van 'Ik bel je zo terug, ff afrekenen' nee die mensen gaan stug door. Ja ik zit hier ook niet voor mn lol hoor, ik doe mn best aardig en klantvriendelijk te zijn maar sommige mensen.... Boos!

Je hebt ook van die mensen die een hele kar volhebben en dan inplaats van vast te gaan pinnen of hun boodschappen in te pakken, gaan ze uitgebreid staan kijken hoe ik alles aansla. Dus heb ik een probleem, staat de hele band vol en dan moet ik al aan de volgende beginnen terwijl het heel druk is en ik dus niet ff kan wachten. Dan denk ik ook van werk ff door, is voor ons allebei fijner!

[quote="Pouskintje"]
Ik moet vaak heel veel boodschappen doen in de GB (ik woon tegenover de GB) en wannneer ik veel moet inpakken erger ik met er ook aan dat ze al met de volgende klanten beginnen terwijl ik nog heel veel moet inpakken.
[/quote]

Nou moet ik zeggen, dat doe ik ook. Meestal is het gewoon giga druk en kan ik echt niet wachten tot de klant al zn spullen heeft ingepakt. Maar ik zet dan wel de band stil, zodat de spullen niet door elkaar raken. De meeste mensen hebben er ook wel begrip voor, die zien dat het vol is dus die zeggen dan van 'Geef het maar aan' ofzo. Maar het valt eigenlijk niet te voorkomen dat de vorige klant nog bezig is met inpakken en ik al met de volgende bezig ben...

[quote="astridastrid"]
Je kan beter zeggen: grr... sommige klanten.
Ben zelf ook cassiere, en soms zijn er dus klanten die niks zeggen. De volgende keer dat ze komen, hou ik dan ook stug mijn mond. Misschien verwarde ze je met iemand anders ?
[/quote]

Zou kunnen, heb het dr niet gevraagd Tong uitsteken

[quote="Nadhir"]
maar ook bij andere winkels dan zitten die meiden achter de kassa met een gezicht dat niet chagerijniger kan dan denk ik maak een keuze stop ermee of doe alsof je vrolijk bent, maar dat schijnt soms erg moeilijk te zijn. Ook is het soms heel moeilijk om het geld door te tellen naar de klant toe en krijg je zo een handje vol klein geld in je handen gekwakt.....
[/quote]

Ben ik met je eens, ik zit ook niet voor mn lol achter de kassa, moet toch geld verdienen. Maar ik doe wel mn best om iig een normaal gezicht op te zetten en meestal wordt dat ook wel gewaardeerd, dr komen veel mensen ff een praatje aanknopen ofzo, dat is leuk.

Over dat terugtellen, als het een klein bedrag is, bv. €1,69, dan tel ik dat meestal ook niet terug, maar bij grote bedragen wel. Maar om nou €1,69 terug te gaan tellen...

[quote="Sibold"]
Net zolang goedemiddag blijven zeggen (en luider) totdat ze wel wat terug zegt... pfff... rare mensen.
Wat ik ook weleens zeg als ik geen antwoord krijg is "ze zeggen niks meer terug tegenwoordig", vrienden maak je er niet mee, maar je zet ze wel even op hun nummer.
[/quote]

Ja dat soort dingen bedenk ik dus altijd pas achteraf, op zon moment komt er nix uit maar later.... Scheve mond

[quote="Chiqa"]
Of zou die kassiere tijdelijk een black out hebben gehad toen ze net toevallig met je aan het afrekenen was?
Sja ik doe maar een gooi hoor...
[/quote]

Zou kunnen, maar geloof t eerlijk gezegd niet zo. Mn moeder kent haar ook wel, doet ook de boodschappen in die C1000 en die zei ook dat t over het algemeen een heel chagerijnig en onbeschoft mens is...

[quote="Missy schreef:
Irritant he

Maar het mag niet. Je hoort altijd gedag ect te zeggen, zelfs bij mensen die je totaal niet mag. Tis natuurlijk wel een stukje mond-op-mondreclame. Als iemand zoiets vertelt zal de ander ook zoiets hebben van 'ik ga daar niet heen want daar zijn ze onvriendelijk'

Dus ga maar niet meer naar die C1000 en kom gewoon bij de Deka (ben dekawerknemer, moet wel even reclame maken )


Sja, had ook al zon idee dat het niet mag, maar wat doe je er tegen? Ik ga iig niet meer bij haar afrekenen... En sorry, maar dr zit geen Deka in Woerden dus helaas, geen extra klant erbij. Knipoog Bovendien zit deze C1000 op 2 minuten fietsen, zou wel gek zijn om een kwartier te gaan fietsen om ergens anders mn pakje stro te gaan halen! Tong uitsteken

Poeh, tis een heel verhaal geworden Haha! Maar merk dus wel dat ik niet de enige ben die zich af en toe doodergert!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:00

Ik erger me ook ooit aan mijn collegas, ik werk bij de mc donalds en ben altijd vriendelijk zeg altijd mijn riedeltje, niet eens bewust zo maar gewoon omdat het aardig is. Sommige collegas zeggen dan van: frietsaus!? enzzz... laatst was ik bij een mac nou ik heb toen extra moeilijk staan doen, juist de dingen die ze haten laten doen gewoon omdat het zo'n onbeschofte trut was! (extra zout laten halen, kassabon uit laten draaien Haha! enzz)

Haat ook dat NEP aardig zijn.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:10

Stephanie100 schreef:
Ik zou dus maar oppassen met die opmerking tegen klanten dat ze hoi ofzo moeten zeggen.



Het spijt me zeer, maar tuurlijk kunnen mensen een rothumeur hebben. Maar iets terug zeggen is een beleefdheidsvorm.
Ik ben ook niet altijd even vrolijk als ik 6 uur ben opgestaan, een lange zware dag op school heb gehad en dan nog eens moet werken met in het vooruitzicht een berg huiswerk.
Maar ik doe vrolijk. Maakt niet uit wat de reden is. Mijn vader heeft ook in het ziekenhuis gelegen in het buitenland toen hij met mn moeder op vakantie was terwijl ik en mn broer in nederland zaten. En toch al mn klanten met een vrolijk gezicht aangesproken en ze vrolijk een prettig weekend gewenst.

dell_1
Berichten: 1962
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:46

Ja maar ik bedoel als klant zijnde. Ik was als klant in een winkel en ik keek gewoon niet blij zegt de cassiere: Je mag wel wat vrolijker doen! Dat kan ik op dat moment niet hebben.
Als je zelf gaat werken dan moet je gewoon beleefd zijn!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:35

Sorane schreef:
Wat ik ook vervelend vind zijn meiden die met piercings in hun gezicht achter een kassa zitten.


ojee... ik sta dan wel niet achter de kassa, maar ben wel receptioniste... en ik heb ook piercings in mijn gezicht!! 11 in totaal zelfs (8 in mijn oren, 2 in de neus, 1 in mijn tong).
ik zie er altijd netjes en verzorgd uit, hoe komt het dat je zo fel op piercings bent?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:54

orionneke schreef:
Ik erger me ook ooit aan mijn collegas, ik werk bij de mc donalds en ben altijd vriendelijk zeg altijd mijn riedeltje, niet eens bewust zo maar gewoon omdat het aardig is. Sommige collegas zeggen dan van: frietsaus!? enzzz... laatst was ik bij een mac nou ik heb toen extra moeilijk staan doen, juist de dingen die ze haten laten doen gewoon omdat het zo'n onbeschofte trut was! (extra zout laten halen, kassabon uit laten draaien Haha! enzz)

.


Hmmm... bij welke mac werk jij? Ik heb zo vaak dat ik terug moet lopen omdat mijn bestelling niet goed of incompleet is. Ben ik dan zó onbeschoft? Haha!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:27

Ik heb het zelfs is meegemaakt bij een plaatselijk buurtsupertje dat ik met een vriendin een zak snoep gingen halen. Zij rekende af en die man achter de kassa vroeg aan mij: heb jij nog wat? Ik: nee. Hij: Nou dan moet je de volgende keer maar buiten wachten!
Waar halen ze daar het lef vandaan, als je niks koopt (of niks zèlf koopt) mag je niet naar binnen? Verward

Of ik ging samen met mn vriend boodschappen doen. Wilde we de lasgnabladen van een of ander merk hebben. Nou die hadden ze niet. Dus wij liepen langs de kassa weer naar buiten (we kochten verder niks) komt dr zo'n mens achter me aan of ik mn tas wil openen... t is dat ik een goede bui had anders had dat wijf mooi de politie mogen bellen of die in mn tas wilde komen kijken. Hoezo discriminerend richting jongeren? Die vent van 60 die voor ons liep zullen ze niks vragen hoor...

En toen ik een jaar of 8 was ben ik ook (vals!) beschuldigd van het jatten van knikkers. Ik was helemaal in mn eentje en dat mens begon te zeuren waar ik die grote knikkers waar ik naar had zitten kijken had gelaten. Nou ik stond bij dat wijf gewoon mn knikkers netjes af te reken, dus ik weet nog steeds niet waarom ze zo idioot moest doen.

Ik ben in alle bovenstaande winkels NOOIT meer terug geweest!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:34

Ik moet zeggen dat het in onze super altijd goed gaat, komt ook dat het een dorp is, en dan ken je nogal wat mensen Lachen

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:35

Ik heb zelf in een ruitersportzaak gewerkt. Nou stond ik daar niet continue bij de kassa, maar heb vaak genoeg dingen meegemaakt met klanten...
Heel chagarijnig doen en als ik iets in moest pakken opeens ontzettende haast hebben enzo. Als je haast hebt, dan pak je het toch lekker thuis in, dacht ik dan.

Als klant zijnde vind ik het niet netjes als een cassiere het wisselgeld in je hand kwakt, ook al gaat het om kleine bedragen.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:00

Ik tel nooit terug als het onder de euro is. Bijv. als het 1,38 is en ze geven 5 euro dan doe ik van: dit word 2 euro (dus 62 cent in 1 keer) 3 en dat is 5.

Vinden jullie dat ook onder onbeschoft vallen? (is een normale vraag hoor Haha!)

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:02

Leuk onderwerp, hier kan ik wel een paar kantjes over voltikken... *LOL*
Vooral over lastige klanten dan, ben zelf cassiere en ik maak niet zo vaak iets vervelends mee met cassieres.

Mensen die 10 cent te weinig terug hebben gekregen: ''maar het gaat niet om de 10 cent, het gaat om het PRINCIEPE'' *LOL* (jaaaa ja...)

Mensen die vergeten om groente en fruit af te wegen: ''maar ik heb geen weegschaal gezien hoor!'' ''kan kloppen mevrouw, er staan er ook maar drie!!'' Verward

Mensen die mij gaan vertellen hoe ik kassa moet draaien: "ik heb 12 flessen maar ik krijg er 1 gratis dus u moet er 11 aanslaan...'' Schijnheilig

Mensen die denken dat ik alles weet: ''hoeveel kost dit mevrouw'' (zonder dat ik het mag aanslaan want dan zijn ze bang dat ze moeten betalen)
''krijg ik hier korting op??'' Schijnheilig

Ach, ik trek me er persoonlijk maar niks van aan. Altijd vriendelijk blijven en wat er ook gebeurt... ALTIJD blijven lachen... Haha! Haha! Haha!

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:39

Ja, precies altijd blijven lachen ! ik vind het vreselijk als ik aardig aan de kassa sta en je wordt behandelt alsof je bij de gratie gods iets mag kopen. Er zijn gewoon mensen die de weegschaal inderdaad niet gezien hebben: 10 ct te weinig terug is gewoon 10 ct te weinig terug . Als je daar niets van zegt wordt het een gewoonte om maar wat ruimer te rekenen! En het is inderdaad niet leuk zoals de topic starter meldt, dat de klant voor je en na je aardig behandelt wordt en jijzelf niet! Aan de andere kant heb je inderdaad vervelende klanten die cassieres zeer arrogant benaderen. Ik merk soms wel dat de casssieres dan erg vriendelijk zijn en de volgende klant wordt dan als een minkukel behandelt. Hier zijn natuurlijk allerlei maatschappelijk sociologische verklaringen voor maar het blijft l*llig voor de klant die daarvóór was en die daarná komt.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:13

Tyrza"]
[quote="orionneke schreef:
Ik erger me ook ooit aan mijn collegas, ik werk bij de mc donalds en ben altijd vriendelijk zeg altijd mijn riedeltje, niet eens bewust zo maar gewoon omdat het aardig is. Sommige collegas zeggen dan van: frietsaus!? enzzz... laatst was ik bij een mac nou ik heb toen extra moeilijk staan doen, juist de dingen die ze haten laten doen gewoon omdat het zo'n onbeschofte trut was! (extra zout laten halen, kassabon uit laten draaien Haha! enzz)

.


Hmmm... bij welke mac werk jij? Ik heb zo vaak dat ik terug moet lopen omdat mijn bestelling niet goed of incompleet is. Ben ik dan zó onbeschoft? Haha!
[/quote]

Ik werk in Best bij de mac, en nee gewoon terug gaan als het niet klopt!!! Eigenlijk ligt het aan de kassas, je slaat wat aan iemand anders maakt de bestelling en wat er op de kassa staat is heel onoverzichtelijk dus dan zie je heel gauw iets over het hoofd!

Maar ik was toen klant in mijn verhaal en die troela werkt bij een mac in limburg......wij zijn heel erg op klantgerichtheid enzo maar sommige macs Boos! ......

Shirt open, lange oorbellen in, shirt uit de broek, onbeschoft bestelling opnemen en ga zo nog maar ff door......

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:22

t is maar net wat voor bui ik heb, soms kan ik me er dood aan ergeren en truusje bijna achter r kassa-tje trekken als ze dom ongeinteresseerd al hubba bubba kauwend n bedragje met moeite opnoemt en het woordje alsjeblieft nauwlijks uitspreekt, maar andere dagen laat t me koud.

nu zit er bij ons bij de C1000 n vrouwtje, hardstikke aardig hoor maar ze heeft al zo'n lief ienimienie stemmtej en kijkt mega happy en is te vriendelijk, en bij haar heb ik af en toe zo iets van hallooooo; ZEGS S IETS WAT NIET ZO POESLIEF IS OF VLOEK EENS N KEERTJE.!!!!!!!

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:03

Ik ben zelf ook cassiere ik behandel mensen altijd netzoals ik word behandeld als ik goedemiddag zeg en er komt niks uit terug houd ik ook verder men mond. Je hebt van die klanten die denken dat ze altijd koning zijn ongeacht wat ze doen en dan zeg ik De klant is koning als de klant zich daar ook naar gedraagt. Ondanks dat je cassiere bent gaat het om wederzijds respect is mijn mening.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:17

Pouskintje schreef:
Ik moet vaak heel veel boodschappen doen in de GB (ik woon tegenover de GB) en wannneer ik veel moet inpakken erger ik met er ook aan dat ze al met de volgende klanten beginnen terwijl ik nog heel veel moet inpakken.


Jah, maar daar ontkom je niet aan.. Ik kan toch moeilijk wachten tot de hele band weer leeg is als er rijen tot in de schappen staan? En de meeste kassa's hebben ook wel'zo'n uhm.. balk? Die de band in 2 delen scheidt..
En meestal zijn de mensen dan ook wel weer zo dat ze zeggen, geef t maar aan hoor.
Maar je hebt er ook tussen die dan vrij chagrijnig reageren als je hun boodschapen op het andere deel van de band legt... "ja, maar zó kan ik er natuurlijk niet bij!!! " "ja, maar mevrouw, anders gaan al de boodschappen door elkaar" Sjonge jonge.. Geloof me.. caissieres hebben véél meer ergenissen dan klanten!! En klanten hebben over het algemeen maar 1 a 2 caissieres per dag, maar caissieres hebben daarentegen 10 tallen klanten per dag... Schijnheilig

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 02:19

ik ben het helamaal met supersmurf eens

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 07:02

Willen klagende caissières ajb bedenken dat zij ervoor betaald
worden om netjes en vriendelijk tegen klanten te zijn en dat
klanten betalen om zo behandeld te worden?
Maakt niet uit in wat voor bui je bent of wat jouw opvatting over
(sommige) klanten is. Jammer maar helaas. Lachen

Natuurlijk hoef je niks te zeggen tegen een bellende klant; dan
volstaat oogcontact en een beleefd glimlachje.

Ik ben een nette/vriendelijke klant, ook als ik niet vrolijk ben of
het gezicht van de caissière me niet aanstaat.
Daardoor (?) heb ik zelden een probleem, maar als ze zich niet
redelijk gedragen, dan hebben zij er 1 : van een opmerking die
ze niet snel vergeten t/m de chef. }>

Als je als caissière niet servicegericht kunt of wilt zijn, dan heb je het
verkeerde vak gekozen en kun je beter iets van montagewerk gaan
doen ofzo. Al wordt ook daar verwacht dat je niet onbeheerst met
spullen gaat gooien of kl**ien. Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:02

hmm botervlieg, ooit wel eens achter een kassa gezeten?

En ik ben in principe altijd vriendelijk en beleefd, maae dat wil niet zeggen dat ik me niet vreselijk kan ergeren aan mensen die je behandelen als vuil. Want sommigen kunnen het gewoon niet opbrengen om even beleefd iets terug te zeggen of normaal iets te vragen... En dan kunnen wij wel betaald worden om caissiere te zijn, maar ik vind niet dat dat er veel mee te maken heeft. Dat heeft gewoon met respect t emaken. En als mensen je zo behandelen, vind ik dat wij het grootste recht hebben om ons daarover te ergeren... Wij zijn ook gewoon mensen en mensen horen elkaar gewoon normaal te behandelen, ongeacht of je caissiere bent en daarvoor betaald wordt

dell_1
Berichten: 1962
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:04

Ja en hoe betaald! Nou dat minimumloon is ook zoooo veeeel. Maar goed daar gaat het niet over. Ik kan niet aardig zijn tegen mensen die stinken! Weet je hoe smerig dat is, gadver en dat zijn er veel hoor die ruiken naar een wandelend riool!
Ik denk ook dat mensen achter de kassa zich veel meer ergeren. En het ergste is dat die mensen ook bijna altijd komen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:22

Ben zelf ook verkoopster en erger me ook weleens aan mijn collega's, zelf probeer ik altijd zo vriendelijk mogelijk te zijn, en we leren dat ook aan onze stagemeisjes
Een ex collega van mij presteerde het weleens om te gaan snauwen, vond ik altijd zo'n rot iets...

Maar ok...een topic over klanten zou ook welkom zijn.
Ik werk in een dierenspeciaalzaak met ruitersportafdeling en een hengelsport kant.
De hengelaars negeren je meestal *o kijk nou een meid..die weet niets...dus gedag zeggen is overbodig*
Mijn baasjes ergeren zich hier ook aan...dus de eerste die mij voorbijloopt mijn vraag of ik kan helpen negeert en geen gedan zegt wordt bij de simpel vraag waar liggen de dobbers weer terug verwezen naar mij *zij helpt u even verder*

Van de week kwam er een blonde doos binnen, die 10 minuten aan het dralen was, uiteindelijk bij de kassa terecht kwam en toen ging haar mobieltje af.....ja bla bla en was dat jouw vriend blalala wie was dat dan en ow ja en oei nee echt??? je meent het??? dat meen je niet??? echt niet???
Ze keerde me de rug om en ging vrolijk verder, dus ik naar de klant achter haar: komt u maar Haha!
Meisje loopt weg van de kassa, om een rek heen en pakt daar mijn collega bij de smiezen: ik moet voer hebben voor de hond.
wat voor voer?
Ja een roze zak.
Collega alle merken opgenoemd, meisje kijkt hem tamelijk blond aan maar kan gelukkig nog wel antwoord geven op haar telefoongesprek.

Uiteindelijk hangt ze dan toch op omdat collega zoiets had van ga het dan eerst thuis nog maar eens vragen.
Blijft dat ze een blauw/grijze zak moet hebben....15 kg met gele vlakken Verward

En vooral vriendelijk blijven he Haha!

*vergeet je mijn 10 % korting niet, die krijg ik altijd van de baas.
Ja mevrouw, iedereen krijgt standaard 10 % korting op die grote balen voer *moeten we ondertussen zeggen van de baas, omdat klanten achter haar zoiets hadden van waarom krijg tze extra korting?*

*mensen die wel even mee lopen het magazijn in om de zak aan te wijzen.
Dit is verboden terrein, en als je even doorvraagt weten ze gewoon welk merk en welk type ze moeten hebben maar willen wel graag zien hoe het er achter de schermen uit ziet.

*mensen die en de korting en de zegels willen en anders wel naar een ander gaan...ook goed...dan heb je en geen zegels en geen korting Haha!

*mensen die een hengel, vissenkom, molen, hamster uit hun handen laten vallen en terug komen met ja het was zomaar opeens zo verhaal.

Dus mensen wees aardig voor me als je bij ons in de winkel komt, loop al bijna op mijn tandvlees Knipoog Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:50

nou als ik er ooit ben, zal ik heeeel aardig tegen je doen hoor!! en anders geef ik je wle nieuwe schoenen..