Grrrrr, sommige cassieres.... :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:12

ik heb ook bij de mac gewerkt.... vreselijk!!!!
nu werk ik bij gamma achter de kassa, echt blij word je niet van de meeste klanten. van die vieze geile bouwvakkers... ach ja er zitten wel normale klanten bij maar toch... de vervelende onthoud je beter...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:48

nog even in het juiste topic dan

mijn ergernis nr 1 in winkels! Om 4 uur alles gaan opruimen omdat ze om 5 uur dicht gaan

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:39

Ik had het een keer bij Divoza, omdat Rianti Zwart achter me stond en de domme *&^..uts van een caissiere toen ineens wel vriendelijk en een slijmbal tot de dertigste graad kon zijn! Tegen ons deed ze upperchagrijnig en uit de hoogte. Tja, je bent ook heel wat als je hoevenkrabbers mag verkopen, pffffft. Ik heb zelf ook achter de kassa gestaan, maar een beetje aardig zijn tegen klanten die de moeite nemen hun zuurverdiende geld te spenderen in jouw toko mag toch best?

En in Friesland ben ik eens uitsluitend in het Fries aangesproken. Leuk, maar dat versta ik dus niet/ slechts ten dele. Toen ik twaalf gulden moest betalen gaf ik een tientje en zei: "Laat de rest maar zitten." Toen sprak de kassajuf ineens wel Nederlands...... Knipoog

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:40

Ja precies, dan kunnen ze opeens wel hun best doen als het om geld gaat.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 21:29

Uums schreef:
En in Friesland ben ik eens uitsluitend in het Fries aangesproken. Leuk, maar dat versta ik dus niet/ slechts ten dele. Toen ik twaalf gulden moest betalen gaf ik een tientje en zei: "Laat de rest maar zitten." Toen sprak de kassajuf ineens wel Nederlands...... Knipoog


Hahaha, mooi!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:16

daar hebben ze in Limboland ook een handje van Frusty