Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:44

Zonnetje81 schreef:
Ik ben zo ook niet. Alleen lijken die mensen minder om hun spullen te geven.


Dat is dan aan hem, dan gooi ik alles weg. Maar ik ga niet random goede spullen weggooien die ik heb geleend, zo laag ga ik zelf niet zinken. Als hij straks zegt dat het niks uitmaakt dan gooi ik direct alles weg, anders kan hij het ophalen. Maar zomaar weggooien doe ik niet. :j

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 18:44

Dan is het toch simpel? Appje sturen dat ie zijn zooi op moet halen en klaar..

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 19:43

Hier leuke dates gehad, maar word nu weer totaal genegeerd. Vind dat altijd zo vervelend! Ben meer van; zeg het gewoon als je het toch niet ziet zitten /geen interesse of wat dan ook. Maar goed.

Weer beetje aan het swipen haha

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 23:33

Hebben gebeld. Hij wilde niet verder want voelde niks serieus, ik heb zeer netjes en droog gezegd dat dit niet zo gek is als je communicatie afkapt en afstand houdt. Vervolgens snapte hij volgens mij niet zo goed hoe dat zit, dus ik heb maar even duidelijk gemaakt dat ik geen gevoelens krijg als ik iemand nooit zie & er niks van hoor. :')

Toen kwam eruit dat hij hier nog van kon leren. Ja nee, dat is meer dan duidelijk. Ik ga zijn spullen opsturen en dan hoef ik hem niet meer te zien. 2 seconde na het gesprek was ik ook overal verwijderd dus dat is volgens mij wel duidelijk. :+

Nu denk hij volgens mij dat ik het heb uitgemaakt met hem en niet andersom, maar prima. Zoals ik altijd tegen hem heb gezegd is dat ik een partner zoek en niet iemand die ik moet opvoeden. :wave:

--
Dus hier ook weer vrij om te swipen. Even kijken op welke apps dit gaat zijn want sommige apps hebben echt kuren qua locatie hier. :)

pien_2010

Berichten: 43503
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 09:16

Precies mensen die daten moeten z.n zichzelf opvoeden of terug naar het ouderlijk huis naar pap en mam.

Suzanne F.

Berichten: 49300
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 09:22

Klinkt inderdaad niet heel volwassen. En door…

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 11:08

Rawr schreef:
MayoNeighs schreef:
Op een week even door 2.500 likes gesjast (had al eventjes niet meer getinderd, oeps) en uiteindelijk met een 8-tal kerels een gesprek aan gegaan.
Hoe weet jij eigenlijk hoeveel likes je precies hebt? Bij mij staat er al weet ik hoe lang 99+. :



Dat kan je zien wanneer je voor de Gold-versie betaald. Dan staat er een exact aantal. :D
Heel soms krijg je ook een melding waar een inschatting staat, zoiets als 'meer dan 1.000 mensen vonden je leuk' oid.
Maar again, ik ben geen Miss België. Dit zijn likes over een heel lange periode en vaak ook accounts met 1 foto, geen bio en geen verificatie checkmark. :+

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 11:32

OutOfTheWood schreef:
Hebben gebeld. Hij wilde niet verder want voelde niks serieus, ik heb zeer netjes en droog gezegd dat dit niet zo gek is als je communicatie afkapt en afstand houdt. Vervolgens snapte hij volgens mij niet zo goed hoe dat zit, dus ik heb maar even duidelijk gemaakt dat ik geen gevoelens krijg als ik iemand nooit zie & er niks van hoor. :')

Toen kwam eruit dat hij hier nog van kon leren. Ja nee, dat is meer dan duidelijk. Ik ga zijn spullen opsturen en dan hoef ik hem niet meer te zien. 2 seconde na het gesprek was ik ook overal verwijderd dus dat is volgens mij wel duidelijk. :+

Nu denk hij volgens mij dat ik het heb uitgemaakt met hem en niet andersom, maar prima. Zoals ik altijd tegen hem heb gezegd is dat ik een partner zoek en niet iemand die ik moet opvoeden. :wave:

--
Dus hier ook weer vrij om te swipen. Even kijken op welke apps dit gaat zijn want sommige apps hebben echt kuren qua locatie hier. :)



Em ik lees het meer als hij voelde niks dus laat hij niks horen.......maar goed het werkte niet dat is duidelijk :+

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 18:26

Colaaa schreef:
Ik meld me weer!

Weer vol goede moed verder! Momenteel aan het appen met een jongen/man, gewoon gezellige gesprekken. Heeft wel het 1 en ander meegemaakt, is ook duidelijk dat hij op dit moment geen relatie wil, wat ik respecteer. We kijken wel hoe het loopt, en hopelijk binnenkort een keer afspreken. Wat ik stiekem best wel schattig vind is, hij stuurt letterlijk elke ochtend 'goedemorgen goed geslapen ' appjes :o

Dit is ook de 1ste jongen die de 1ste date niet thuis wil afspreken (wat de voorgaande jongens persee wilden dat is sowieso voor mij een no-go)


Goeed, momenteel staat het hier even op een laag pitje, hij gaf van het weekend aan, dat hij niet lekker in zijn vel zit.

En zijn hoofd er niet naar staat om af te spreken en dergelijke.
Vanmorgen stuurde hij een appje dat ie niet iedereen met zijn problemen wil opzadelen etc. Begripvol berichtje teruggestuurd. Ik laat hem eerst even en niet te veel druk er achter/op. Ik zie het wel of hij nog reageert, heb het ook echt met hem te doen hij heeft wel het 1 en ander verteld wat hij allemaal meegemaakt heeft.
Vind het wel jammer, want we hadden ook wel gewoon gezellige gesprekken en over veel dingen zaten we ook wel op 1 lijn.
De tijd zal het leren. :)

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 18:42

Nou ik heb tinder maar weer aangeslingerd na een paar weken rust en mislukte date sessie waarna ik zonder aanleiding van het ene op het andere moment wordt genegeerd. Van dagelijks appen (hij was altijd van de goedemorgen etc.) en uit zichzelf zeggen ik ben klaar met werken, het was druk op het werk naar niks.............. Ik snap mannen echt niet :+ Hoe moeilijk is het om te appen: ik stop ermee, ik wil dit niet, ik ben terug bij mn ex, ik vind het ingewikkeld of wat dan ook.

Ik vind het lastig schakelen, maar goed zo zit ik in elkaar, ik kan oa niet tegen open eindjes, ook niet met vrienden en het is altijd weer afkicken ofzo. Daarom dat ik mijn 'volhardende' date van laatst ook de kans gaf om ff te wennen en af te kicken. Maar goed over een paar dagen/weken is dat wel weer over. Out of the system.

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 18:48

Zonnetje81 schreef:
Nou ik heb tinder maar weer aangeslingerd na een paar weken rust en mislukte date sessie waarna ik zonder aanleiding van het ene op het andere moment wordt genegeerd. Van dagelijks appen (hij was altijd van de goedemorgen etc.) en uit zichzelf zeggen ik ben klaar met werken, het was druk op het werk naar niks.............. Ik snap mannen echt niet :+ Hoe moeilijk is het om te appen: ik stop ermee, ik wil dit niet, ik ben terug bij mn ex, ik vind het ingewikkeld of wat dan ook.

Ik vind het lastig schakelen, maar goed zo zit ik in elkaar, ik kan oa niet tegen open eindjes, ook niet met vrienden en het is altijd weer afkicken ofzo. Daarom dat ik mijn 'volhardende' date van laatst ook de kans gaf om ff te wennen en af te kicken. Maar goed over een paar dagen/weken is dat wel weer over. Out of the system.


Maar echt! Mannen kunnen soms zo vaag doen :')
Mijn app-maatje appte net weer, hoe mijn dag is (Moet zeggen dat vind ik wel heel lief, ondanks dat hij niet helemaal lekker gaat.)

pien_2010

Berichten: 43503
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 19:08

Colaaa schreef:
Colaaa schreef:
Ik meld me weer!

Weer vol goede moed verder! Momenteel aan het appen met een jongen/man, gewoon gezellige gesprekken. Heeft wel het 1 en ander meegemaakt, is ook duidelijk dat hij op dit moment geen relatie wil, wat ik respecteer. We kijken wel hoe het loopt, en hopelijk binnenkort een keer afspreken. Wat ik stiekem best wel schattig vind is, hij stuurt letterlijk elke ochtend 'goedemorgen goed geslapen ' appjes :o

Dit is ook de 1ste jongen die de 1ste date niet thuis wil afspreken (wat de voorgaande jongens persee wilden dat is sowieso voor mij een no-go)


Goeed, momenteel staat het hier even op een laag pitje, hij gaf van het weekend aan, dat hij niet lekker in zijn vel zit.

En zijn hoofd er niet naar staat om af te spreken en dergelijke.
Vanmorgen stuurde hij een appje dat ie niet iedereen met zijn problemen wil opzadelen etc. Begripvol berichtje teruggestuurd. Ik laat hem eerst even en niet te veel druk er achter/op. Ik zie het wel of hij nog reageert, heb het ook echt met hem te doen hij heeft wel het 1 en ander verteld wat hij allemaal meegemaakt heeft.
Vind het wel jammer, want we hadden ook wel gewoon gezellige gesprekken en over veel dingen zaten we ook wel op 1 lijn.
De tijd zal het leren. :)


Mijn ex man had issues. Deze man blijkbaar ook. Dat zal altijd terugkomen en een hele grote rol spelen in je relatie. Of er moet iets zijn van buitenaf waar hij mee te dealen heeft. Dan is het geen depressie of andere moeilijke psychische zaken.

Als ervaring deskundige geef ik je mee, dat als dit zo al aanwezig zijn is in een relatie die nog moet beginnen.je jezelf heel goed moet afvragen of je dit aan problemen zoekt.
Een partner met issues kan jouw hele leven gaan bepalen want bv een depressieve partner is heel heftig voor de wederhelft,de latere eventuele kinderen en heeft een enorme impact. Ik heb alle signalen genegeerd en heb een te zware prijs moeten betalen. Daar wil ik je voor behoeden.
Nu kappen doet niemand zeer.
Ga op zoek naar een leuke positieve gast. Dat maakt het leven zoveel leuker en gemakkelijker. Het leven is van zichzelf al moeilijk genoeg.

Mijn post komt uit een goed hart!

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 19:22

Colaaa schreef:
Zonnetje81 schreef:
Nou ik heb tinder maar weer aangeslingerd na een paar weken rust en mislukte date sessie waarna ik zonder aanleiding van het ene op het andere moment wordt genegeerd. Van dagelijks appen (hij was altijd van de goedemorgen etc.) en uit zichzelf zeggen ik ben klaar met werken, het was druk op het werk naar niks.............. Ik snap mannen echt niet :+ Hoe moeilijk is het om te appen: ik stop ermee, ik wil dit niet, ik ben terug bij mn ex, ik vind het ingewikkeld of wat dan ook.

Ik vind het lastig schakelen, maar goed zo zit ik in elkaar, ik kan oa niet tegen open eindjes, ook niet met vrienden en het is altijd weer afkicken ofzo. Daarom dat ik mijn 'volhardende' date van laatst ook de kans gaf om ff te wennen en af te kicken. Maar goed over een paar dagen/weken is dat wel weer over. Out of the system.


Maar echt! Mannen kunnen soms zo vaag doen :')
Mijn app-maatje appte net weer, hoe mijn dag is (Moet zeggen dat vind ik wel heel lief, ondanks dat hij niet helemaal lekker gaat.)


Heb je hem wel al gezien? Is me even ontschoten.

Peelie

Berichten: 13423
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 19:34

Ik ben het wel met pien eens. Zeker als hij niks aan zijn oliebol doet in het professionele circuit.

Na 2 maanden daten lijkt de koek hier op. In de afgelopen tijd gaat hij steeds raardere, incell achtige opmerkingen maken. De relatie is ook nog niet fysiek geweest (op knuffelen en zoenen na), dus er is ook niks dan het emotionele om de "relatie" op te dragen. Tel daar bij op dat hij al vrij vlot aan het begin van ons daten aan gaf te twijfelen. En als klap op de vuurpijl zei hij zaterdag dat hij eigenlijk liever met een man samen zou zijn, want dat is veel praktischer, want mannen zijn rationeel en vrouwen emotioneel en dat vind hij maar lastig.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 19:46

2 maanden daten en hoe vaak heb je hem gezien?

pien_2010

Berichten: 43503
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 19:48

Jeetje Peelie. Ik vind het sneu voor je.

Peelie

Berichten: 13423
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 19:56

Zonnetje81 schreef:
2 maanden daten en hoe vaak heb je hem gezien?

De eerste maand 1x per week en de 2e maand ongeveer 2x per week.

@pien. Ik vind het ook jammer, maar aan de andere kant ben ik zo blij dat ik het zo rustig aan gedaan heb. Geen overhaaste beslissingen genomen. De tijd genomen om hem te leren kennen, zonder enige druk. Ook niet de druk van een fysieke relatie.

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:17

Zonnetje81 schreef:
Colaaa schreef:


Maar echt! Mannen kunnen soms zo vaag doen :')
Mijn app-maatje appte net weer, hoe mijn dag is (Moet zeggen dat vind ik wel heel lief, ondanks dat hij niet helemaal lekker gaat.)


Heb je hem wel al gezien? Is me even ontschoten.


Nog niet, gaat hem voorlopig ook niet worden, en dat respecteer ik.
Vind het ook sneu om nu, nu hij niet goed in zijn vel zit. De stekker eruit te halen, zo ben ik niet en heb heg oprecht met hem te doen. En hij zei in het begin van onze app geschiedenis dat ie mentaal niet heel sterk is momenteel.

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:22

pien_2010 schreef:
Colaaa schreef:


Goeed, momenteel staat het hier even op een laag pitje, hij gaf van het weekend aan, dat hij niet lekker in zijn vel zit.

En zijn hoofd er niet naar staat om af te spreken en dergelijke.
Vanmorgen stuurde hij een appje dat ie niet iedereen met zijn problemen wil opzadelen etc. Begripvol berichtje teruggestuurd. Ik laat hem eerst even en niet te veel druk er achter/op. Ik zie het wel of hij nog reageert, heb het ook echt met hem te doen hij heeft wel het 1 en ander verteld wat hij allemaal meegemaakt heeft.
Vind het wel jammer, want we hadden ook wel gewoon gezellige gesprekken en over veel dingen zaten we ook wel op 1 lijn.
De tijd zal het leren. :)


Mijn ex man had issues. Deze man blijkbaar ook. Dat zal altijd terugkomen en een hele grote rol spelen in je relatie. Of er moet iets zijn van buitenaf waar hij mee te dealen heeft. Dan is het geen depressie of andere moeilijke psychische zaken.

Als ervaring deskundige geef ik je mee, dat als dit zo al aanwezig zijn is in een relatie die nog moet beginnen.je jezelf heel goed moet afvragen of je dit aan problemen zoekt.
Een partner met issues kan jouw hele leven gaan bepalen want bv een depressieve partner is heel heftig voor de wederhelft,de latere eventuele kinderen en heeft een enorme impact. Ik heb alle signalen genegeerd en heb een te zware prijs moeten betalen. Daar wil ik je voor behoeden.
Nu kappen doet niemand zeer.
Ga op zoek naar een leuke positieve gast. Dat maakt het leven zoveel leuker en gemakkelijker. Het leven is van zichzelf al moeilijk genoeg.

Mijn post komt uit een goed hart!


Ik snap je punt, maar zoals ik beschreef wil hij momenteel geen relatie meer gewoon vrienden worden, en vanuit daar verder kijken zegmaar, wat ik respecteer anders had ik het vanaf moment 1 al afgekapt. Zelf zei die al dat ik professionele hulp gaat krijgen en dat ie er ook wat aan gaat doen. Vind het nu ook sneu voor hem om te zeggen van yo dit gaat niet werken succes met alles! Dat laat ik aan hem over, als ie wil praten prima, is er een radiostilte ook goed, wil hij er helemaal mee ‘stoppen’ ook goed dan respecteer ik dat. We zeiden aan het begin al van ‘we zien wel hoe het loopt’

Peelie

Berichten: 13423
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:23

Phoe. Cola. Klinkt echt heel er ingewikkeld. Ik zou hier geen tijd of energie meer in steken. Dit gaat jou alleen maar heel veel tijd en energie kosten met ook nog eens risico dat jij zelf mee getrokken word in zijn miserie.

Hier zit ook een leermoment voor jou in.

capopjekop

Berichten: 30665
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:27

Ik sluit me bij pien aan. Hier ook een ex die regelmatig met depressieve fases rond liep. Hulp zocht maar het net zo snel weer liet vallen. En dan moet je heul sterk in je schoenen staan wil je je eigen plan blijven trekken. Want ga maar eens leuk met vriendinnen op stap als je weet dat je partner thuis in zak en as zit. Ik kon het niet.

pien_2010

Berichten: 43503
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 20:30

Peelie schreef:
Zonnetje81 schreef:
2 maanden daten en hoe vaak heb je hem gezien?

De eerste maand 1x per week en de 2e maand ongeveer 2x per week.

@pien. Ik vind het ook jammer, maar aan de andere kant ben ik zo blij dat ik het zo rustig aan gedaan heb. Geen overhaaste beslissingen genomen. De tijd genomen om hem te leren kennen, zonder enige druk. Ook niet de druk van een fysieke relatie.


Heb je goed gedaan Peelie!!!

Capopjekop herkenbaar. Er valt boeken over te schrijven. Ik laat het altijd bij:" deze mensen halen de zon ook uit jouw leven". Denk er gewoon goed over na Colaaa. Jij bent deze man niets verschuldigd!

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 21:03

Oh bah Peelie, dat zijn meer rode vlaggen dan je bij een congres van de Chinese communistische partij ziet. Twee maanden en dan nog geen sex klinkt ook best wel lang.

MayoNeighs schreef:
Dat kan je zien wanneer je voor de Gold-versie betaald. Dan staat er een exact aantal. :D
Ja iemand had het me al in een PB verteld, ik heb ook gold maar ben een blind peerd en keek alleen onderin maar het precieze aantal staat dus gewoon bovenin het likes scherm. Maar ik gooi daar altijd alles wat sowieso al kansloos is op basis van uiterlijk er direct uit.

Gisteren had ik een date met een hele mooie vrouw maar ik had op basis van haar manier van appen al grote twijfels en die werden tijdens de date bevestigd. Het niveauverschil was te groot en ik kon niet met haar levelen. We hadden het einde open gelaten maar ik heb net gebeld dat er wat mij betreft geen vervolg komt. Ze snapte het wel en voelde toch ook geen aantrekkingskracht maar vond het wel chique dat ik gewoon even belde.

De Breeze-date van afgelopen donderdag was veel gezelliger. Veel gepraat, gelachen en uiteindelijk gezoend met een beetje heavy petting. Na het vierde wijntje vertelde ze dat ze thuis ook al drie had gehad voor de spanning want ik was haar eerste date sinds einde relatie 4 jaar geleden. Ze vroeg of ik met haar mee naar huis wilde maar ik had sowieso nog een feestje en alhoewel we beide behoorlijk veel zin hadden leek het me ook geen goed idee met betrekking tot instemming/consent etc. Nou heb ik zelf al zo vaak in m'n leven dronken sex gehad waar ik de volgende dag spijt van had maar sinds de man tegenwoordig 'de dader' is in zo'n geval wil ik m'n vingers of andere ledematen er ook niet meer aan branden met een nieuw persoon. Anyway, nummers uitgewisseld en gezegd dat we echt verder moeten daten maar na een paar berichten heen en weer de volgende dag via whatsapp reageert ze niet meer en ghost ze me.

Al met al ben ik er weer even klaar mee, ik laat m'n tinder likes verzamelen om later selectief te matchen en blijf ondertussen actief op Breeze want die dates blijven tot nu toe verreweg de leukste, ook omdat er sowieso altijd veel te bespreken valt wat je via andere apps allang weet.

pien_2010 schreef:
Als ervaring deskundige geef ik je mee, dat als dit zo al aanwezig zijn is in een relatie die nog moet beginnen.je jezelf heel goed moet afvragen of je dit aan problemen zoekt.
Een partner met issues kan jouw hele leven gaan bepalen want bv een depressieve partner is heel heftig voor de wederhelft,de latere eventuele kinderen en heeft een enorme impact.
Volledig eens, zowel vanuit het perspectief van iemand die zelf een verleden met depressies heeft en vanuit het perspectief van in een relatie zitten met iemand met ernstige geestelijke problematiek. :j

Peelie

Berichten: 13423
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 22:36

Rawr, de dates niet fysiek maken was een heel bewuste keuze. Als ik namelijk puur en alleen op aantrekking af was gegaan en had gedaan wat ik tot nu toe vaak gedaan had, dan was het al wel fysiek geworden. Maar juist doordat ik dat niet gedaan heb en het de kans heb gegeven ellaar te leren kennen op emotioneel vlak voordat het fysieke er bij komt, voel ik mij daar een stuk beter bij. Ik voel me nu niet "gebruikt" of dat er weer een nummertje bij komt op de zogezegde "bodycount".

Ik wil gewoon geen betekenisloze sexuele relatie meer aan gaan met iemand als ik ook maar twijfel of het ergens op uit draait of niet. Als het aan hem had gelegen hadden we het al wel gedaan en dat ging hij op een gegeven moment ook pushen. Dát was een echte afknapper. Daar hebben we het toen ook wel over gehad en dat hij dat zei in the heat of the moment. Maar ik vond het echt onsmakelijk. Ik heb het nog wat tijd gegeven om te betrekken, maar het word er niet beter van.

En die Breezedate die je mee naar haar huis wilde nemen klinkt ook bijzonder. Door de "roze bril" van te veel wijn doen mensen rare dingen. Good call dat je niet met haar naar huis bent gegaan. Heel gentleman like. Dat siert je.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 04-03-24 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 22:50

Hier zou ik zondag weer een date hebben met dezelfde als vorige week zaterdag alleen was hij helaas ziek en hebben we het verplaatst naar donderdag.
Jullie verhalen maken me soms wel bang "wat nou als hij ook zo is" :')
Al met al is hij kwa uiterlijk 1000% mijn type <3
Verder praten we elke dag (sinds 2 weken terug bijna) over de app dus mentaal zit dat ook wel goed volgensmij.